makia Geplaatst 30 Juni, 2020 Geplaatst 30 Juni, 2020 Hi, Weet iemand of de Auto-hold functie altijd aan kan? ik moet hem nu bij het starten van een rit zelf aanzetten... Beetje suf. Quote
makia Geplaatst 2 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 2 Juli, 2020 Op 30-6-2020 om 20:29, tijdjes123 zei: Nee is helaas niet mogelijk. Welke engineer verzint dat en nog veel belangrijker welke acceptant keurt dat goed? Maar goed, we gaan dus elke rit op het knopje drukken... 1 Quote
tijdjes123 Geplaatst 2 Juli, 2020 Geplaatst 2 Juli, 2020 1 uur terug, makia zei: Welke engineer verzint dat en nog veel belangrijker welke acceptant keurt dat goed? Maar goed, we gaan dus elke rit op het knopje drukken... Tsja zo heeft elk automerk wel is iets waarvan je denkt hoe hebbrn ze dat kunnen doen. Quote
Renzo4000 Geplaatst 3 Juli, 2020 Geplaatst 3 Juli, 2020 Helaas niet mogelijk inderdaad. Er is wel een oplossing voor als je het echt graag wil: https://www.ebay.ie/itm/Kia-Ceed-Proceed-Start-Stop-Auto-Hold-Memory-module-/323820532564 1 Quote
PieterJ Geplaatst 14 November, 2024 Geplaatst 14 November, 2024 Op 3-7-2020 om 13:19, zei Renzo4000: Helaas niet mogelijk inderdaad. Er is wel een oplossing voor als je het echt graag wil: https://www.ebay.ie/itm/Kia-Ceed-Proceed-Start-Stop-Auto-Hold-Memory-module-/323820532564 ... en die pagina bestaat niet meer (zit met hetzelfde probleem). Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 ... en die pagina bestaat niet meer (zit met hetzelfde probleem).Als ik Google metkia+ceed+proceed+start+stop+auto+hold+memory+moduleKrijg ik meerdere hits op o.a. Ali Express Quote
SpeedyG Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 Ik ben overigens zeer blij met het feit dat deze niet standaard aan staat!! Maar het zou fijn zijn als je kunt kiezen of bepaalde functies aanstaan of uit gaan bij elke (her)start. Quote
Theo0225 Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 Ik gebruik de functie regelmatig. Voornamelijk in de stad. Bij inparkeren zet ik de functie uit. Ik vind het inparkeren dan soepeler gaan zonder het gaspedaal aan te raken. Quote
Breeze Geplaatst 15 November, 2024 Geplaatst 15 November, 2024 5 uur geleden, zei SpeedyG: Maar het zou fijn zijn als je kunt kiezen of bepaalde functies aanstaan of uit gaan bij elke (her)start. Daar ben ik het mee eens, maar in dit geval van Autohold vind ik het geen probleem om bij de eerste keer wachten bij b.v. een stoplicht even de AH knop in te drukken. De opmerking van de vorige poster T begrijp ik niet, maar misschien is de funkionaliteit bij mijn Ceed anders dan bij die van hem. De Autohold komt bij mij alleen maar in als ik het rempedaal iets harder indruk. Dus inparkeren gaat bij mij soepel omdat ik de rem normaal/zachies beroer, waardoor Autohold niet inkomt. Adri Quote
WillEV Geplaatst 8 Februari, 2025 Geplaatst 8 Februari, 2025 Heeft KIA ergens een 'feedback' plek waar klanten kunnen stemmen over verbetervoorstellen? Dit lijkt mij nou vrij simpel op te lossen in de software, en zou er graag op stemmen dat ze weten dat meerdere klanten dat wel handig zouden vinden. Net als het iets zachter maken van de achteruit-rijd piep en de infotainment radio-mode layout eens beter grafisch vormgeven Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.