Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

Weet iemand of de Auto-hold functie altijd aan kan?

ik moet hem nu bij het starten van een rit zelf aanzetten...

Beetje suf.

Geplaatst
Op 30-6-2020 om 20:29, tijdjes123 zei:

Nee is helaas niet mogelijk.

Welke engineer verzint dat en nog veel belangrijker welke acceptant keurt dat goed?

Maar goed, we gaan dus elke rit op het knopje drukken...

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, makia zei:

Welke engineer verzint dat en nog veel belangrijker welke acceptant keurt dat goed?

Maar goed, we gaan dus elke rit op het knopje drukken...

Tsja zo heeft elk automerk wel is iets waarvan je denkt hoe hebbrn ze dat kunnen doen.

• 4 jaar later...
Geplaatst
Op 3-7-2020 om 13:19, zei Renzo4000:

Helaas niet mogelijk inderdaad. Er is wel een oplossing voor als je het echt graag wil: https://www.ebay.ie/itm/Kia-Ceed-Proceed-Start-Stop-Auto-Hold-Memory-module-/323820532564

... en die pagina bestaat niet meer (zit met hetzelfde probleem).

Geplaatst
... en die pagina bestaat niet meer (zit met hetzelfde probleem).

Als ik Google met

kia+ceed+proceed+start+stop+auto+hold+memory+module

Krijg ik meerdere hits op o.a. Ali Express
Geplaatst

Ik ben overigens zeer blij met het feit dat deze niet standaard aan staat!!

Maar het zou fijn zijn als je kunt kiezen of bepaalde functies aanstaan of uit gaan bij elke (her)start.

Geplaatst

Ik gebruik de functie regelmatig. Voornamelijk in de stad. Bij inparkeren zet ik de functie uit. Ik vind het inparkeren dan soepeler gaan zonder het gaspedaal aan te raken. 

Geplaatst
5 uur geleden, zei SpeedyG:

Maar het zou fijn zijn als je kunt kiezen of bepaalde functies aanstaan of uit gaan bij elke (her)start.

Daar ben ik het mee eens, maar in dit geval van Autohold vind ik het geen probleem om bij de eerste keer wachten bij b.v. een stoplicht even de AH knop in te drukken.

De opmerking van de vorige poster T begrijp ik niet, maar misschien is de funkionaliteit bij mijn Ceed anders dan bij die van hem. De Autohold komt bij mij alleen maar in als ik het rempedaal iets harder indruk. Dus inparkeren gaat bij mij soepel omdat ik de rem normaal/zachies beroer, waardoor Autohold niet inkomt.

Adri

• 2 maanden later...
Geplaatst

Heeft KIA ergens een 'feedback' plek waar klanten kunnen stemmen over verbetervoorstellen?

Dit lijkt mij nou vrij simpel op te lossen in de software, en zou er graag op stemmen dat ze weten dat meerdere klanten dat wel handig zouden vinden.
Net als het iets zachter maken van de achteruit-rijd piep en de infotainment radio-mode layout eens beter grafisch vormgeven ;) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...