Picanto 3
2017-> heden
Alles over de Kia Picanto 3 vind je hier
250 topics in dit forum
-
- 25 antwoorden
- 9k weergaven
Wij hebben een kia picanto uit 2017, op de sloop wil ik een origineel picanto navigatiesysteem kopen en zo overzetten. Weet iemand of dit ook zo kan en moet er bv een code ingevuld worden? Om dab en de navigatie werkend te maken En het stuur, welke antenne of module is er nodig en last but not least heeft er iemand misschien ervaring mee om dit om te bouwen?
Laatste antwoord door MrBoB, -
- 1 volger
- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik heb een kia picanto x line uit 2019 Er is een tijdje geleden een lekje geconstateerd in de airco en is nu gemaakt. Het enige nadeel is als ze aan staat de koude lucht die eruit komt blijft muf ruiken. Al verschillende keren terug geweest, dan spuiten ze er een of ander goedje in en een week later is het weer hetzelfde muffe luchtje wat je ruikt. Iemand dit ook aan de hand gehad en wilde weten wat er te degen doen is of mogelijk is. Met vriendelijke groet Koos.
Laatste antwoord door tokoroko, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
8 aug 2020; Hallo, 'k ben nieuw hier. Sinds 2 dagen in bezit van nieuwe Kia Picanto 1.0 T-GDi (100pk). Weet iemand hoe je HANDMATIG radiozenders kunt zoeken en instellen? (Voor álle duidelijkheid: 't gaat dus om radiozenders die niet al standaard zijn ingesteld) Bij voorbaat dank, Andon.
Laatste antwoord door Murcielaygo, -
update navigatie
door Gast longbigbear- 18 antwoorden
- 5,3k weergaven
als men onderhoud heeft bij een dealer {eerste beurt kleine beurt } moet men dat doorgeven dat de navigatie ook gedaan moet worden ? En hoe lang duurt dit, of kan men dit zelf . Het is een kia picanto 2018
Laatste antwoord door Viper1967, -
versnellingspook
door Nora- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo Heeft iemand dit wel eens gezien? groeten Nora
Laatste antwoord door Machlo, -
Hallo, ik heb net een kleine subwoofer gekocht : TS-WX130EA ( de zelfde die ze bij de kia picanto accessoires website verkopen) hier staat wel bij dat hier een plug en play kabel wordt bijgeleverd! Ik heb mijn subwoofer niet bij hun gekocht maar 2dehands van iemand en nu is mijn vraag hoe dat ik aan die plug en play kabel kan komen of weet iemand toevallig waar ik alles het beste aansluit ? de stroom lijkt mij geen probleem maar het geluid zou ik niet weten. Ik heb een Kia picantio 2018 navigation Fusion Heeft iemand hier ervaring mee ? Vriendelijke groeten dit is de orginele op de kia website
Laatste antwoord door Cavimine, -
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Omdat ik het 'miep miep' toetertje toch niet echt vond passen bij de gt-line heb ik vanmiddag de originele claxon vervangen voor een mooie nieuwe dubbele. Koplampjes gedemonteerd, vervolgens de bumper gedemonteerd (let op de mistlichten!) en de nieuwe claxon(s) gemonteerd. De bekabeling uiteraard ook nog even netjes georganiseerd. Klinkt een stuk 'volwassener' en het setje wat ik gebruikt heb is netjes plug en play, past zo op de originele stekker van de Kia.
Laatste antwoord door Ronald_S, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
als ik in de instellingen van mijn auto het geluid van mijn speakers centreer dan komt er bijna geen geluid uit de speakers van achter, er komt pas geluid uit als ik het in het balkje in het kruis een stuk naar onder zet, is dit bij iedereen zo of zeg ik dit even tegen de dealer ? ik heb dit "probleem" als sinds ik mijn auto ben gaan afhalen voor het eerste. het is niet zo heel storend maar ik vroeg het me gewoon af. Vriendelijke groeten.
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Hoi Kia Rijders, vandaag ook nieuwe updates er op laten zetten. Kia Picanto 2019. Nu kan ik bij de navigatie niet meer kiezen tussen dag en nacht kleuren. Er komt ( nog steeds ) geen snelheid in scherm te staan bij navigatie. En een ander dingetje bij de radio, het volume kan ik ook nog steeds niet vast instellen dat bij het starten het volume altijd op bv 3 start, ook al zet ik de radio uit op 7. Ik heb nu wel de radio logo`s van de meeste zenders in beeld. wie kan mij duidelijk geven.
Laatste antwoord door B.O., -
Media uitschakelen
door mcl- 1 volger
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo, Hoe kan ik de radio/media uitschakelen, zodat ik alleen het navigatie scherm heb?
Laatste antwoord door mcl, -
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Goedendag, Vandaag is mijn picanto naar de dealer geweest voor een beurt, ook is hier bij de firmware van de auto geupdate. Het rijgedrag van de auto lijkt hierna echter veranderd te zijn, de auto stuurt op hoge snelheid iets nerveuzer. Niet persee slecht, maar wel merkbaar anders. Meer mensen die dit hebben opgemerkt of hebben ze toch stiekem iets anders verander? Maar het lijkt alsof de stuurbekrachtiger sterker is geworden op hoge snelheid. Onder de 80 is er weinig verandering te merken. Ik zal morgen het firmwarenummer hier melden.
Laatste antwoord door WartexxNL, -
Hallo, ik wil een nieuwe claxon monteren maar moet de bumper er af, is dat makkelijk? En kan ik een claxon met de bedrading aansluiten die er al zit? Tips welke claxon ik moet kopen en die ook past. Ik heb een Picanto gt line uit 2018. b.v.d.
Zweterig kunst leder
door B.O.- 2 antwoorden
- 956 weergaven
Beste Picanto bezitters. Ik ben in het bezit van een Picanto Design Edition. Fijne auto, alles er op en aan, ook de kunst lederen bekleding. Daar zit nu juist mijn probleempje. Met wat warmer weer is het snel zweterig. Dat heb ik niet in m`n andere auto, want daar zit gewoon stoffen bekleding. Hebben meer mensen met het kunst lederen bekleding dit?, en wat is er aan te doen?
Dagrijverlichting
door Nora- 9 antwoorden
- 5,6k weergaven
Hallo lezer Hoe zet ik mijn dagrijverlichting aan ? En heb ik dan ook achterverlichting of moet ik deze apart aanzetten?
Laatste antwoord door Nora, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Hi, M'n vriendin heeft ene Picanto (JA) van '18. Hier zit een hifi systeem met lcd etc in maar geen achteruitrijcamera. Met als gevolg dat wanneer je 'm in z'n achteruit zet het beeld op zwart gaat. Nu dacht ik, als ik een greep met camera koop van de sloop dan is het een fluitje van een cent. Maar nu ik de kap van de achterklep af heb zie ik dat de kabelboom niet is voorbereid. Tegenvaller, had ik oprecht verwacht. Er is een 2-pin connector beschikbaar welke voor het ontgrendelen van de achterklep zijn (connector B). Ik mis dus connector A. Voordat ik alles tevergeefs demonteer, weet iemand of ik connector A ergens verder terug in de kabelboom zou kunnen v…
Accu bijna leeg
door mcl- 1 volger
- 8 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hallo, Als ik in stilstand mijn radio/muziek op USB wil spelen, dan krijg ik steeds de melding dat de accu bijna leeg is en dat ik mijn auto moet starten voor de stroom. Is dat normaal? Kan hij niet, als de accu bijna leeg is, overschakelen op de stroom van de accu? Groet, Martin
- 0 antwoorden
- 999 weergaven
Airco werkte niet meer na behoren... kia picanto x line 2019. Zat namelijk ergens een lekje . dat is weer voor 100% gerepareerd , Monteurs van Kia Autobedrijf van Muijlwijk bedankt .. kia-schelluinen.nl
- 4 antwoorden
- 2k weergaven
Hallo, Is er iemand die weet waar ik de grill van een Picanto GT Line kan bestellen? Het betreft de bovenste grill met rode accenten en de grill bij de mistlampen met rode sierlijst. Tot op heden kan ik op internet niks vinden. Thanks!
Laatste antwoord door Matthijs_, -
- 1 volger
- 10 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo, Wie kan mij vertellen wat die witte balletjes op de wegen in de navigatie betekenen? Komt mij vreemd voor. Groet, Martin
Laatste antwoord door Michel.F, -
- 4 antwoorden
- 1,4k weergaven
Vandaag de nieuwe auto voor mijn vrouwtje (en een beetje voor mezelf) opgehaald! De eerste kilometers bevielen prima, autotje rijdt en stuurt heerlijk en het motortje heeft ruim voldoende pit. Multimedia systeem werkt goed en is lekker vlot, oké de geluids kwaliteit is niet zo best maar daar gaan we nog wat aan doen. Van binnen ziet de auto er ook keurig uit, kunstleder voelt goed aan en ondanks de korte zitting van de stoelen zit het best lekker. . Vanavond de halogeen lampen voor leds gewisseld, en het resultaat mag er zijn. lichtbeeld is prima en een veel hogere opbrengst.
- 1 volger
- 2 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo allemaal, vandaag tijdens de storm wilde ik uit mijn Kia stappen en tijdens een harde windvlaag werd mijn portier zo hard meegetrokken dat de bevestiging tussen portier en auto losgetrokken werd. i kreeg het portier ook niet meer dicht en ben snel naar huis gereden en heb het boutje losgedraaid. ik zie dat de deur iets verbogen is, maar is dit op te lossen? Of moet ik naar de garage. Dank!
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 volger
- 1 antwoord
- 1,4k weergaven
Sinds 2 maanden heb ik een andere Picanto en deze rijdt verder prima. Alleen valt mij op dat aan de binnenkant van de passagiersdeuren alles meer trilt dan bij mijn vorige Picanto (dit was het oude model). Vooral als je over een klinkerweg gaat hoor je van alles trillen. Hebben meer mensen dit met het nieuwe model?
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
wie weet welk sieruitlaat stuk past op mijn picanto 3 . daar de uitlaat naar beneden is gebogen
Inhoud USB
door mcl- 10 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb wat problemen met het vinden van muziekbestanden op mijn USB-stick. Ik heb op de stick het volgende gedaan.Ik heb een bestandsnaam gemaakt met naam van zanger/orkest.In dat bestand heb ik de desbetreffende mp3 nummers van die zanger of orkest geplaatst. Zo heb ik ongeveer 50 bestanden met namen . Als ik media/USB open, dan kan nergens die bestanden onder elkaar vinden. Hoe kan ik dat terugvinden en afspelen? Groet, Martin
- 15 antwoorden
- 9,3k weergaven
Hallo iedereen. Ik wil de dim en grootlicht lampen vervangen door White Vision. Alleen zie ik dat het niet standaard lampen zijn, waarschijnlijk door die lenzen die ervoor zitten . De mijne heeft HB3. Klopt dit? Alvast bedankt Grtn Kim
Laatste antwoord door tokoroko,