Picanto 3
2017-> heden
Alles over de Kia Picanto 3 vind je hier
252 topics in dit forum
-
Inhoud USB
door mcl- 10 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik heb wat problemen met het vinden van muziekbestanden op mijn USB-stick. Ik heb op de stick het volgende gedaan.Ik heb een bestandsnaam gemaakt met naam van zanger/orkest.In dat bestand heb ik de desbetreffende mp3 nummers van die zanger of orkest geplaatst. Zo heb ik ongeveer 50 bestanden met namen . Als ik media/USB open, dan kan nergens die bestanden onder elkaar vinden. Hoe kan ik dat terugvinden en afspelen? Groet, Martin
Laatste antwoord door mcl, -
- 15 antwoorden
- 9,5k weergaven
Hallo iedereen. Ik wil de dim en grootlicht lampen vervangen door White Vision. Alleen zie ik dat het niet standaard lampen zijn, waarschijnlijk door die lenzen die ervoor zitten . De mijne heeft HB3. Klopt dit? Alvast bedankt Grtn Kim
Laatste antwoord door tokoroko, -
welke upgrade speakers pasklaar
door Gast viper1967- 5 antwoorden
- 5,9k weergaven
voor mijn picanto uit 2018 wil ik de standaard speakers eruit halen en een upgrade halen echter welke upgrade speakers zijn pasklaar hiervoor? (zodat ik niet hoef te zagen,boren.slijpen.frezen,lassen,solderen,e.d.
Laatste antwoord door Ronald_S, -
- 18 antwoorden
- 4,9k weergaven
In afwachting van de bestelde Picanto gt-line kwam ik op youtube DIT filmpje uit Colombia tegen waarin heel duidelijk full-led koplampen zitten, de dealer weet niets van full-led koplampen in de Picanto af. Lijkt me erg gaaf als er al full-led in komt!
Midden armsteun 1 2
door mcl- 34 antwoorden
- 7,1k weergaven
Hallo, In januari pas krijg ik mijn nieuwe Kia Picanto Dynamic Plus. Ik wil daar graag een midden armsteun, maar ik vind ze hier te duur. Bij AliExpress zijn ze super voordelig, maar hoe zijn ze te monteren? Zo handig ben ik ook niet. Ik hoor graag, Groet Martin
Laatste antwoord door SamuelWCK, -
Navigatie en muziek
door mcl- 4 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Kan je je navigatie gebruiken en tegelijk naar muziek luisteren? Of onderbreekt de muziek als er iets te melden is?
Wij hebben een Picanto waar Apple CarPlay met de iPhone alleen via usb werkt. Maar we gebruiken ook een iPod met veel muziek en dat werkt dan niet meer via Bluetooth. Nu wilde ik de iPod en de iPhone via een usb hub aansluiten. Met een usb 2.0 hub werkte het niet omdat de hub niet ondersteund werd. Werkt dit wel met een 3.0 hub of is er een andere mogelijkheid beide apparaten gelijktijdig te laten werken?
Laatste antwoord door Pkoot, -
Stoppen van navigatie
door mcl- 1 volger
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Hoe kan je een ingegeven navigatie route stoppen? Nu is het zo, dat als ik mijn navigatie start hij verder gaat met de laatste route, welke ik niet beeindigd heb. Groet, Martin
Startprobleem
door mcl- 4 antwoorden
- 4,4k weergaven
Net 3 dagen de auto in huis en nu al een probleem. Als ik de start knop omdraai met ingetrapte koppeling, branden alle lampjes, maar totaal geen geluid. Dit zeker 5 tot 6 keer achter elkaar en dan slaat hij aan. Vandaag naar de dealer geweest en uiteraard deed hij het alle keren goed. Thuis gekomen. Zelf weer gestart en weer het oude probleem. Kent iemand dit probleem? Nog een paar keer proberen en anders weer terug naar de dealer. Balen.
Telefoon gesprek
door mcl- 1 volger
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Hallo, Bij mijn vorige Picanto drukte ik op het knopje met het mondje op mijn stuur en hoorde dan een stem die vroeg een nummer of contact en daarna de naam aub. Nu, als ik op dat knopje druk, krijg ik de contact personen te zien. Kan het ook op de 1e manier?
Laatste antwoord door xtra40, -
nat onder de matten
door jesbo- 1 volger
- 2 antwoorden
- 2,5k weergaven
Mijn kia picanto 1.2 gt (sept 18) is aan de passagierskant nat onder de matten zowel voor als achter. Iemand enig idee waardoor dit kan komen? Mvg Wilma
Laatste antwoord door KiaCarl, -
- 2 antwoorden
- 3k weergaven
https://www.youtube.com/watch?v=P09joDwblmU How to als je LED verlichting in je Picanto wil , klik op de abonnee van de link voor meer filmpjes voor de Picanto JA Let wel op dat niet alles wat deze gast doet ook legaal hier op de weg mag dus monteren op eigen risico !!
Laatste antwoord door Viper1967, -
- 7 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hoi Allemaal, Weet iemand een betrouwbare website (m.u.v. de officiële Kia site) waar ik een sierstuk voor de uitlaat voor mijn Picanto kan bestellen? Ik kijk uit naar de reacties.
- 6 antwoorden
- 4k weergaven
Hoi allemaal, Is het normaal bij de Picanto, ligt het aan mij, of zijn de ruitenwissers niet goed? Als hij omhoog gaat trekt hij het raam hartstikke mooi droog, gaat hij terug wordt het hele raam weer nat. Vooral recht voor me op de plek waar ik zit, wat een natte vlek in mijn zichtveld creëert... Zonet wil ik een klein stukje afleggen naar de avondwinkel om wat te halen, heb de hele rit de ruitenwissers aan laten staan omdat ik anders geen hand voor ogen zie.. Het ziet er uit alsof er 'instant' condens aan de buitenkant komt te zitten. Heb het bij andere auto's nog nooit meegemaakt. Om duidelijker te maken wat ik bedoel hier een fotootje: https://ibb.co/eEq…
Laatste antwoord door poverdeweg, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Als ik via de BlueTooth met mensen bel ,hebben zij het idee dat ik door een oorlogsgebied aan het reizen bven. Er komen constant knallen tussen het ffesorek door aan de ontvangers zijde. Kia Staat voor een raadsel. Heeben nneer mensen daar last van?
navigatie update
door intro- 2 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hi all, Ik heb een Witson W2-RD5353 in mijn kia picanto zitten, nu kan ik geen eu map selecteren maar alleen NL of ik doe iets verkeerds xD. Nu is mijn vraag of iemand mij kan helpen met het update van mijn navigatie system, en of het mogelijk is om ook EU map erop te zetten?
Laatste antwoord door Joey-Rio, -
- 19 antwoorden
- 8,5k weergaven
Dag allen, Zojuist is mijn Picanto 1.0 (2018) naar de dealer geweest voor de 'fitness check'. Jammer genoeg rijd ie er niks sneller door Maar nu het volgende, sinds de aflevering maakt de airco(pomp) een sterk jankend geluid wat in toerental toe-/ afneemt. Airco uit--> geluid weg. De dealer heeft hier een poos geleden naar gekeken en constateerde dat dit echt niet goed was. Mocht eigenlijk niet meer met airco aan rijden tot nader onderzoek. Bij dit nader onderzoek constateerde men dat de druk in het aircosysteem te hoog was, deze hebben ze naar beneden gebracht. Nu is het geluid wel iets minder geworden maar nog steeds duidelijk hoorbaar. Ook s…
Laatste antwoord door de Hunter, -
- 1 volger
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hoi, De laatste tijd crasht in mijn Picanto GT (2018) continu Android Auto op mijn telefoon, de auto geeft dan aan "Toestel reageert niet". Ik kan het soms een half uur gebruiken, soms nog geen 10 seconden. Wat ik al heb geprobeerd is om de cache van de app te legen, wat niet heeft geholpen. Hierna heb ik de app gegevens verwijderd zodat ik hem opnieuw zou moeten kunnen instellen, maar dit is me nooit meer gelukt. Daarna heb ik de volledige app maar verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook dit heeft geen effect gehad. Hebben hier meer mensen daar last van? Ik gebruik een Samsung Galaxy S9. Het enige wat aan de auto zelf is aangepast, is dat er een…
Cruise control
door mcl- 5 antwoorden
- 2,1k weergaven
Hallo, Ik krijg binnenkort mijn nieuwe KIA Picanto. Wat is het verschil tussen snelheidsbegrenzer en cruise control? Groet, Martin
- 11 antwoorden
- 1,8k weergaven
Goedemorgen, heeft iemand voor mij een linkje waar ik een linker spiegelglas kan bestellen voor de Kia Picanto GT ?
Laatste antwoord door Picanto2011, -
welke brandstof
door tonherben- 1 volger
- 2 antwoorden
- 4k weergaven
Beste allemaal Weten jullie welke brandstof vanmorgen getankt moet worden Ik tank altijd euro e5 voorheen euro 95 De auto is nieuw gekocht 2019 gr Ton
Laatste antwoord door Maximiliaan71, -
- 1 volger
- 18 antwoorden
- 14,2k weergaven
Wie weet/heeft ervaring met de Picanto Gt Line chiptuning ( evt goed adres?) Gr Roger en Janet
Laatste antwoord door Kolibrie, -
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo Forum leden, Ik ben Wil van Riel en ben vanaf 13-09-2019 in bezit van een nieuwe Kia Picanto DynamicPlusLine. Nu heb ik een vraag weet er soms iemand welk formaat en bestandstype het Cd Covertje of Cd Hoesje moet zijn om zichtbaar te zijn op het scherm. Dit vraag ik omdat ik nu een stick heb met cd`s en niet alle covers & hoesjes zijn zichtbaar op het scherm. Ik dacht 500X500 Pixels en JPG maar dat werkt niet voor allemaal, wat zie ik nu over het hoofd.
Laatste antwoord door Michel_1970, -
hoeveelheid vloeistof airco systeem
door Gast longbigbear- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Mijn kia picanto is 2 maanden geleden terug geweest voor onderhout, gelijk airco gecontroleerd omdat hij niet meer goed koud werd! Toen zijn er volgens rekening 400 eenheden bijgedaan, is er gecontroleerd op lekkage, niets gevonden. Er is ook iets ingespoten om"lekkage " te vinden. Vandaag terug geweest, airco was goed, geen lekkage. Vind het een vreemd iets voor auto van jaar oud en 7700 km, wat kan ik nog meer verwachten en of in de gaten houden! Weet wel toen de auto werd afgeleverd zat er geen vloeistof in het systeem, leek de pomp wel een koffiemolen.
-
T-GDI 100pk naar 120
door MB1- 2 volgers
- 9 antwoorden
- 3,8k weergaven
Is het ook mogelijk een picanto T-GDI 100 pk te voorzien van de motorcomputer van een Rio met standaard 120 pk?
Laatste antwoord door Jonit,