
Erelijst
Populaire Inhoud
Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 01-10-24 in alle zones
-
4 punten
-
Misschien een tip, zonder dat ik dit kwaad bedoel maar wel gezien jouw basisvragen, om de handleiding door te lezen. En ja, een dik boekwerk maar wellicht ontdek je nog meer opties die je nog niet kende. En dat zou jammer zijn, je hebt er immers wel voor betaald4 punten
-
Vrijdagmiddag zijn er drie nieuwe TPMS-sensoren geplaatst in de aftermarket zomervelgen en is er een kleine lekkage opgelost aan de LV-voorband. De schade was € 286,89. Ivm mijn onderstelvraag heb ik alvast foto's van de voor- en achter veren/dempers geplaatst zodat ik kan zien hoe dit er over een jaar of twee uitziet. De aandrijfassen zijn wel erg roestig geworden na zes en een half jaar, hier kan het geen kwaad om een roestomvormer te gebruiken die verdere roestvorming tegengaat.3 punten
-
Hallo Hippe Lip, wow, een berichtje waarop ik vergeten ben om antwoord op te geven in ongeveer 11 maanden. Oeps. Bij deze: Ik heb nog steeds de e-Niro die ik in februari 2019 uitgeleverd kreeg en hij bevalt me nog steeds zeer goed, al zijn er wel een paar puntjes. kraakgeluiden in de voorste veerpoten, waarschijnlijk de taatslagers. Is al twee jaar zo achtervering die erg springerjg aanvoelt, sinds het begin maar begint erger te worden. Zal de combinatie van te straffe veren icm slijtende dempers zijn. Ik zit wel te denken wat ik er mee wil doen, met OEM vervangen levert tegen een hoge prijs niks beters op en aftermarket zoals een Koni demper zal een stuk fijner rijden. Daar zal het waarschijnlijk op uitkomen. Enkele zwarte boutjes op de radiatorafdekking vervangen want ze begonnen te roesten. De laagvolt accu was zojuist kapot, er zat nog 194Ah van de 360 in. Daarom op 24 mei 2025 een nieuwe in gezet voor het schappelijke bedrag van € 90,38 incl BTW. De auto heeft nu 163.270 kilometer ervaring, de lederen stoelen zijn nog heel, dat komt misschien ook omdat ik er een paar keer per jaar Leather Honey op aanbreng. Cuppende banden is wel een dingetje en heb voortijdig een setje moeten vervangen maar dat staat ergens verder boven in dit draadje beschreven. Verder is de hoogvolt accu best erg goed nog en rijdt de auto stil en fijn. Oja, het geluid dat je hoorde in dat filmpje is de BlackVue DR970x dashcam die na +- 10 minuten in parkeermodus gaat, en dan alleen nog maar opneemt als er iets beweegt. Hier nog wat beeldmateriaal van de oude accu met 10,44V spanning. Het platform waarop de accu staat heb ik met perslucht ontdaan van de zand en bladeren, alsmede de bout voorzien van een klein beetje vet ter voorkoming van vastroesten, er was al een klein beetje roest op te zien. De nieuwe accu heeft 55Ah / 420A ipv 44Ah / 360A waardoor ik 25% meer laagvolt-accucapaciteit heb. Je ziet verschillende voltages: 10,44V - auto uitgeschakeld 14,84V - auto ingeschakeld, accuverzorging actief (linker groene lamp aan bestuurderszijde -gezien van binnen- op dashboard knippert langzaam) 14,96V - auto uitgeschakeld, aangesloten op AC-laadpaal die de hoogvolt accu oplaadt. Accuverzorging actief. Wat betreft de toekomstige plannen met deze auto: omdat hij mij prima bevalt ga ik proberen om 'm op te rijden, en ik hoop er mee te rijden tot hij een jaar of twintig oud is, dan zal het wel eens gedaan zijn met de pret. De auto kost verder weinig om te rijden waardoor ik nu geen beren op de weg zie, deze mening kan natuurlijk herzien worden als er ineens iets extreem duurs defect raakt en er geen prettige oplossing voor te vinden is. Wie dan leeft, wie dan zorgt! Dat extra aftermarket draadje die vanaf de plus- en minpool afloopt is voor de marterverschrikker. Vies! Snel de compressor pakken. En weer schoon, veel beter, Niks zo lekker als een beetje vet op het draad ter voorkoming van roestvorming. De huismerkaccu van Partspoint, voorheen ook bekend als Brezan. Dat is niet teveel geld toch? € 90,38 voor een accu met 55Ah / 420A ipv de oude met 44Ah / 360A.3 punten
-
Dank je en dat is inderdaad een idee maar sinds dinsdag de auto in bezit en t/m komende zondag geen tijd om het dikke boek te lezen dus dacht de makkelijke weg te kiezen. Het dikke boek gaat zeker nog gelezen worden..3 punten
-
Ik denk niet dat dat gaat lukken, als dit andere stoelen zijn, zal hier geen spiraal pakket ingebouwd zijn. Want dat zou dan betekenen dat ze voor elke uitvoering extra kosten maken met een spiraalpakket wat niet gebruikt wordt. Misschien een klein kampvuurtje maken onder de stoel!3 punten
-
Lampje provisorisch of met testkabel in zekeringhouder aansluiten....en zo de bekabeling nalopen/wiebelen. als lampje aan/uit gaat heb je de kortsluiting gevonden. oplossing ligt bij de uitvoerende monteur...2 punten
-
De downhill brake control is absoluut niet geschikt op de openbare weg. Dat is puur voor parkeergarages of andere omstandigheden waarin je met lage snelheid een helling af zou willen/moeten? Als ik me niet vergis werkt het alleen onder de 40 km/u en het vertraagt de auto(met de remmen) tot 8 km/u. Als je dat in de bergen gebruikt op de openbare weg ga je geen vrienden maken vrees ik2 punten
-
Hallo allemaal, De SD-kaart zit achter een klepje vlak boven de knop voor de alarmlichten. Als het goed is staat daar het SD logo op gedrukt. In de bovengenoemde video op 5:45. Succes!2 punten
-
Wss omdat de waarschuwing permanent op UIT staat. "Probleem" is dat modellen na ong. juni 2024 een verplichtte wijziging (EU) hebben waardoor na iedere start de waarschuwing weer op AAN gaat Zie Setup >Voertuig > Bestuurdershulp > Snelheidslimiet.2 punten
-
Wat ik hinderlijk vind is dat de route in de kleur groen is aangegeven terwijl de wegen ook in het groen worden weergegeven, weliswaar een andere keur groen maar toch, maak het rood of blauw valt veel meer op2 punten
-
Probeer een auto van vóór het computertijdperk. Dan krijg je precies wat je wilt. Let wel: ik ben het volkomen met je eens. We zijn begin dit jaar overgestapt van de e-Niro (MY19) naar een IONIQ 5 (MY25) en ervaren precies hetzelfde. Geen CC meer dus (alleen ACC) en om de haverklap piepjes klingeltjes, flitsen en aandachtstrekkers op het dashboard en veel meer. Om het nog maar niet te hebben over de plingeltjes dat je een pauze moet nemen. Heel er afleidend en irritant en daarmee verslechtert het de rijveiligheid. Al die rukken aan het stuur kun je gelukkig uitzetten, al moet je dat aan het begin van elke rit weer doen. De pauzewaarschuwing is helaas NIET uit te zetten. En die is niet te voorkomen als je op buitenwegen rijdt met van die stippellijnen langs de zijkant. Bij elke tegenligger ga je daar natuurlijk overheen…2 punten
-
De auto gaat een onderhoudsbeurt krijgen maar de Kia dealer heeft pas half oktober tijd om de auto onder handen te nemen. Ja dat lees je goed, over VIER MAANDEN hebben ze pas tijd... Dat kan betekenen dat ze veel nieuwe auto's uitleveren en daardoor geen timeslots hebben voor onderhoud, of dat ze een personeelstekort hebben. Zelf denk ik dat vooral het tweede voor deze situatie zorgt, ik kan het begrijpen maar vind het bijzonder slecht. Morgen kijk ik of er andere dealers zijn waar ik sneller aan de beurt kan zijn.2 punten
-
Je moet een audio player app gebruiken in Android Auto, die de lokale muziekbestanden van je telefoon af kan spelen. VLC, RocketPlayer, PowerAmp, MediaMonkey doen dat allemaal volgens mij, en zijn te gebruiken in Android Auto. Je opent dan die audio player in je Android Auto op het scherm van de auto en kunt daar bij je muziekbestanden die op je telefoon staan.2 punten
-
2 punten
-
Nou, @Ton van Hout, je bent een stuk volhardender dan ikke. Je garantie is intussen verlopen (>150k km) en je hebt nu kennelijk wat groter onderhoud nodig door slijtage, zoals schokbrekers, de veerpoten aan de voorkant en meer. Ik hoop voor je dat je daarna er weer vele jaren van kunt genieten. Wel mooi dat je van plan bent om de auto op te rijden. Dat heb ik niet aangedurfd. We hebben met z’n allen genoten van een lange garantie die door Kia echt als no-nonsense-garantie uitgevoerd werd. Dat was voor mij een totaal nieuwe en verrassende ervaring en ik merk dat dit verslavend werkt. Ik wordt inrtussen ook weer wat ouder en merk dat ik dan minder behoefte heb aan ‘gedoe’ als er wat aan de auto mankeert. Ik ben het met je eens dat de e-Niro (zeker ‘onze’ uitvoering) een geweldige auto is en goed en goedkoop (vooral zuinig!) rijdt, maar bij toenemende leeftijd van de auto neemt ook de kans op problemen toe. Dat is waarom ik eind vorig jaar besloot om de opvolger te bestellen. Daarbij wilde ik weer zo’n lange garantie hebben met de zekerheid van de no-nonsens uitvoering ervan. Ook het hele concept spreekt me nog steeds aan. Bij andere merken merkte ik steeds dat ik essentiële dingen miste. Op 5 februari werd de Hyundai IONIQ 5 geleverd, wat dus exit e-Niro werd. Ook een heerlijke auto; iets meer reisauto dan de e-Niro en door z’n 800V-accutechniek ook een stuk sneller in het laden. Ik zal hier toch zo nu en dan nog wel eens langskomen. Ik wens je nog veel en veilige kilomerters toe met je e-Niro en hoop zo nu en dan nog wat van je verhalen en ervaringen te mogen lezen. Er is hier toch een community ontstaan met een zekere binding…2 punten
-
Ik kom even terug op mijn bericht. Ik heb met KIA contact opgenomen over mijn melding hier. Het antwoord van KIA was dat mijn auto nog de oude software versie heeft. Ik heb via usb de software versie geüpdatet. Nu kon ik in de melding die ik kreeg op mijn scherm wel klikken op Ik ga akkoord. Nu komt de melding niet meer terug.2 punten
-
Beste caravanKianen. Dat er in de software van de versnellingsbak een "probleem" zit in het overschakelen van 2 naar 3, dat weten we allemaal al wel denk ik. Wij hebben allemaal een comfortabele auto waarin we zo zuinig mogelijk (ik althans) en met zo weinig mogelijk toeren rijden. Niks mis mee. In de bergen zonder caravan, en op vlakke wegen met caravan (en in de bergen met caravan zeer zeker) is het echter een ander verhaal. Dan moet de (benzine) motor meer toeren maken om voldoende kracht te kunnen ontwikkelen. Het gaat dan om het koppel, ook wel trekkracht genoemd. Bij zowel de HEV als de PHEV wordt het maximale koppel van 265 Nm bereikt bij een toerental van 1500 tpm. En daar zit hem de truc. Wanneer de bak overschakelt naar een versnelling hoger, dan zakt het toerental met ik schat tussen 800 en 1100 tpm. Als je dus overschakelt bij 2000 tpm, dan zakt het toerental naar 1000, veel te weinig om verder te versnellen (op termijn sloop je zelfs je motor). Schakel je over bij 2500 tpm dan zou je zeggen: dat is ideaal want de hogere versnelling pakt hem op bij de maximale trekkracht, maarrrrrrrrrrrr ................................... Ook het vermogen van een motor speelt een rol. Het kan namelijk best zo zijn dat de maximale trekkracht ook nog bij 3000 tpm aanwezig is (bij een zogenaamde mooie vlakke koppelkromme). In dat geval kan het zo zijn dat wanneer je bij 4000 tpm overschakelt, je terugvalt op een toerental waarbij de motor 2x zo veel vermogen levert als bij een terugval tot 2000 tpm. Volgt u mij nog? Met een caravan achter je auto moet je dus wat comfort inleveren om de motor goed te laten ademen en om een optimale koeling te behouden. In de meeste gevallen zal het rijden in de hoogste versnelling al niet eens tot de (verantwoorde) mogelijkheden behoren. Wees bijvoorbeeld niet te bang om met een caravan op een stijgende helling in de 2e versnelling te rijden met 5000 tpm. Afhankelijk van de omstandigheden kan dat verstandiger zijn dan in z'n 3 met 4000 tpm te rijden. Overigens kun je natuurlijk altijd ook nog flipperen en op je gevoel afgaan. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken2 punten
-
Het zijn (waarschijnlijk) geen twee verschillende updates; ik vermoed dat de OTA gewoon eerder gelanceerd is . Overigens maak ik bezwaar tegen de term paupers voor mensen die willen updaten via USB.2 punten
-
Die €100 heb ik bij Kia uit een folder... https://www.kia.com/content/dam/kwcms/kme/nl/nl/assets/contents/service/kia-family-card/Actievoorwaarden%20Kia%20Family%20Card%20Def%2020240319.pdf Maar ik denk dat ik me heb vergist; die €100 is wat ze er aan waarde aan plakken, die je niet betaalt als je een Family Card hebt...2 punten
-
2 punten
-
2 punten
-
2 punten
-
Zoals iets verder terug gemeld. Er zitten 2 gespen in de bank bevestigd. De eerste is gelijk aan de andere zitplaatsen met een rode knop. Als je die los hebt kun je ergens in de (zijkant) van de 2e (volledig zwarte) drukken met het metalen deel van de 1ste. Dan komt die ook los uit de zitting. Vervolgens hou je die zwarte vast en kun je de 2 gespen naar elkaar toe schuiven. Als je goed kijkt zit er een gleuf op de 1ste gesp waar de 2e inschuift (of net andersom) zodat ze in het verlengde van elkaar zitten. Daarna kun je de rest van de riem oprollen in het dak. Als de gespen daar dan aankomen kun je deze vlak bij de gordel daar weer in een gleufje in het gehemelte steken zodat deze plat tegen het dak gedrukt zitten. Daarmee hangt er dus niets meervan de middelste gordel midden door de auto.2 punten
-
Hoi Claudia, dat is top zeg. Succes donderdag en veel rijplezier. Dan zal het voor mij in Mei worden.2 punten
-
Ook gepost in een ander bericht: ik rij een EV6, maar verwacht dat dit bij de e-soul hetzelfde is: als je de bestemming hebt ingegeven krijg je een 'pop-up' met daarin de voorgestelde routes. Hier links bovenin zie je een vinkje om ook laadstations te selecteren. Dit vinkje kan je uitzetten zodat er geen laders op de route meer gekozen worden. Volgens mij blijft de keuze dan bewaard voor iedere volgende route.2 punten
-
Ik rij een EV6, maar verwacht dat dit bij de Niro hetzelfde is: als je de bestemming hebt ingegeven krijg je een 'pop-up' met daarin de voorgestelde routes. Hier links bovenin zie je een vinkje om ook laadstations te selecteren. Dit vinkje kan je uitzetten zodat er geen laders op de route meer gekozen worden. Volgens mij blijft de keuze dan bewaard voor iedere volgende route.2 punten
-
2 punten
-
Wat veel mensen niet weten of vergeten, is dat het voor de versnellingsbak veel beter is om na stilstand de voetrem ingetrapt te houden (dat deed je waarschijnlijk al), dan de handrem te activeren en dan pas de automaat in P te zetten. Zo vangen de remmen de krachten op die je krijgt als de auto niet vlak staat en bewegingen bij het uitstappen. Op die manier ontzie je de relatief fragiele constructie in de versnellingsbak, die daardoor een langer leven zal hebben.2 punten
-
Klopt SpeedyG, zo heb ik het mij ook aangeleerd en heb dan inderdaad nooit problemen met afsluiten.2 punten
-
Volgens mij een standaard beveiliging voor automaten. Vroeger blokkeerde de sleutel. Deze kon je dan alleen eruit halen als je in P stond. Nu met Start- en stop werkt dat niet meer dus blokkeren ze het afsluiten van portieren. Ik zet de auto in P schakel de auto uit en sluit protieren af. Als je die volgorde aanhoud geen enkel probleem.2 punten
-
Mijn afstand woon-werk is 13km. Ik kan gratis laden op mijn werk en kan thuis parkeren op eigen terrein. Lader plaatsen was dus mogelijk maar dat ding is ook niet gratis. Voordat ik mijn tweedehands Niro HEV kocht heb ik ook gekeken naar de PHEV. Meerprijs was ongeveer 4000 euro. Maar je valt ook in een hogere schaal voor de motorrijtuigenbelasting. En je betaalt meer voor je verzekering omdat de cataloguswaarde van de PHEV hoger is. Je verliest daarnaast bagageruimte en de ruimte waarin ik het reservewiel heb liggen. Conclusie van mijn rekenwerk: het zou meer kosten dan het opbracht, helaas. Als je een PHEV voor bijna hetzelfde bedrag kunt krijgen als de HEV zou ik het wel gedaan hebben.2 punten
-
2 punten
-
Een elektrische auto verwarmt het interieur m.b.v. de batterij. Als je in de kou een korte afstand rijdt, dan is de auto de eerste vijf, tien kilometer heel erg hard bezig het interieur te verwarmen. En dan gaat het over flinke hoeveelheden energie. Dat drukt enorm op je verbruik. Een verbruik van 27 kWh per 100 km is over zo'n eerste vijf kilometer helemaal niet ongewoon in de winter. Daarnaast: 550 km bereik, ook in de zomer, is behoorlijk veel. Mijn auto geeft 490 km aan in de zomer. In de winter geeft hij soms 350 km aan. Dat is heel normaal en een eigenschap van alle EV's. Eigenlijk had je dit moeten weten voordat je de auto kocht, want dit is één van de meest besproken onderwerpen als het gaat om elektrische auto's. Daarnaast, daarnaast: wat de auto aangeeft in het dashboard bij 100% accu is een indicatie, gebaseerd op het verbruik van de laatste paar ritten en nog wat variabelen. Het is zelden ook wat je werkelijk kunt rijden met je auto.2 punten
-
Vandaag ben ik bij de dealer geweest. Draadloos opladen werkt niet dus daar moet ik een afspraak voor maken. Android auto bleek WEL te werken met een nieuwe Samsung usba naar usbc kabel van de dealer. Eerder gebruikte ik een oudere Samsung kabel en een nieuwe merkloze kabel. Die werkten alle twee dus niet. Vandaag kocht is dus zelf zo'n kabel (10 euro) en het werkt nu. Kortom het probleem is opgelost!2 punten
-
Het uiteinde van het oprolmechanisme kan worden ingedrukt, zodat deze korter wordt en er uit kan worden genomen.2 punten
-
2 punten
-
Binnenverlichting van mijn Kia Sportage 2008 weigert aan te gaan bij de opening van de deuren Wie kan mij adviseren waar de schakelaar zit.1 punt
-
dit heeft niets met je sleutel te maken maar zo als Murcielaygo aangeeft te maken met de schakelaars die in je slot motor zitten in je deur / deur slot1 punt
-
Dank #Murcielaygo, dat is idd de oplossing. stap 1. telefoon ontkoppelen van de auto stap 2. telefoon uit aan stap 3. telefoon koppelen met auto Ik hoor nu ook van de dealer dat dit een vaak voorkomend issue is en dat deze oplossing bijna altijd werkt.1 punt
-
Gelukkig inmiddels opgelost. Het was het relay-speakertje wat diep onderin het dashboard verstopt zit - recht boven je stuurstang. Ik heb met veel gepriegel het relay van de beugel kunnen wrikken, zonder de beugel los te moeten maken (wat onmogelijk was zonder het halve dashboard of volledige fuse box eruit te halen. Toen het relay-speakertje alleen nog aan de kabelboom vast zat, kon ik hem draaien en naar de pedalen toe trekken. Op dat moment lag ik met mijn hoofd bij het gaspedaal, op mijn rug met mijn benen naar buiten. Top. Nieuwe relay erin gedaan en ...we hebben weer geluid bij richtingaanwijzer en alarmlichten! Blijkbaar komt bij latere KIA-modellen dit geluid uit een speakertje dichtbij de voorruit maar bij ouden modellen uit deze relay. Zie ook toegevoegde afbeelding. Thanks voor de reply!1 punt
-
Hallo @Hippe lip, dank je voor je reactie! En vooral gefeliciteerd met je IONIQ5, ik heb deze een jaar of twee terug aan een goede vriend aangeraden en hij is er nog steeds erg mee in zijn nopjes, het is een hele mooie auto die veel groter is dan hij eruitziet. Wat de leeftijd van de auto betreft snap ik het wel want nu na afloop garantie begint het dan ook iets spannender te worden maar omdat de motor, reductiebak en accu allemaal nog goed zijn wil ik de gok wel wagen. De auto is volledig betaald en de enige rekeningen die ik krijg zijn MRB met € 75 per kwartaal momenteel en af en toe wat onderhoud. Binnenkort de TPMS sensor laten vervangen en daarna een grote onderhoudsbeurt, die ik beiden hier zal vermelden ivm inzicht geven van de kosten. Wat jouw eigen leeftijd betreft: je bent zo oud als je je gedraagt zou ik zeggen, er zijn dertigers die ik al oud vind en zestigers die ik jong vind. Alhoewel het lichamelijke natuurlijk ook wat minder wordt met het vorderen der leeftijd, dat merk ik zelf ook, ik begin een leesbril nodig te hebben!! Inmiddels heb ik ook een andere wagen gekocht maar dat is een bestelauto ivm meenemen vrachtjes op z'n tijd en wegens het hebben van een remote werkplek gezien mijn klanten wel eens ver weg zitten, dan kan ik op locatie bij de klant werken en in de bus slapen en elders werken dan thuis, wat mijn werk makkelijker maakt ivm dat ik ook wel eens in andere landen moet zijn en ik meerdere zakelijke dingetjes heb lopen. Ik heb een mix tussen kantoorwerk en leveranciers bezoeken in andere landen, dat had ik in 2019 nog niet, toen was het vooral kantoorwerk. Wel werk ik vooral bij multinationals waardoor ik op allerlei lokaties zit. Qua EV: ik weet nog niet zeker wat ik ga rijden als deze ineens vervangen zou moeten worden maar de Tesla Y vind ik momenteel eigenlijk wel de beste keuze. De Y rijdt nog zuiniger dan de 2019 e-Niro en Tesla heeft ook gewoon een beter software landschap dan Kia, dat zwaar ondermaats is. Dat was toen ik voor Kia koos ook al zo maar toen waren Tesla's qua bouwkwaliteit nog ondermaats en ook nog eens € 15-20k duurder. Afwegingen... Voorlopig blijf ik er gewoon mee doorrijden en misschien wordt het wel de auto voor de kinderen binnen afzienbare tijd, dan slopen ze mijn volgende EV in ieder geval niet. De veerpoten aan de voorkant zijn nog redelijk maar de veerpootschotels kunnen wel eens de oorzaak van het gekraak zijn, maar om die te vervangen moeten de veerpoten er onderuit en dan plaats je er gelijk nieuwe onder, zo duur is een veerpoot nou ook niet. De achterdempers zijn heel slecht, nieuw waren ze al springerig en dat is door slijtage van de achterste dempers alleen erger geworden. Dank je voor de goede wensen, insgelijks voor jou en je nieuwe wagen!1 punt
-
Klopt wat Kassie zegt. Is inderdaad de hoofdsteun van de passagierstoel. Even een tandje hoger of lager en het is weg.1 punt
-
Dat idee had ik al gepost, MY25 is nog niet beschikbaar voor de HEV, daar is het wachten op. Ach, de auto rijdt er niet minder om1 punt
-
Dat dus! Gewoon omdat het kan. Ehhhh zou moeten kunnen. Verstuurd vanaf mijn 23090RA98G met Tapatalk1 punt
-
1 punt
-
verkopen dat mag zeker alleen dan in het tekoop . gevraagd gedeelte waar ik je post nu in heb geplaatst sterkte met de verkoop1 punt
-
1 punt
-
Prima, dan is het toch gelijk en heb ik niets gemist Alleen is mijn balk dan leeg bij EV door de l/km1 punt
-
In ieder geval bedankt voor de tip, morgen ga ik op zoek waar ik ze kan kopen Primaparts of Brezan denk ik1 punt
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00