Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag 120 km gereden met wind tegen; 1 op 17,5. Op de terugweg met wind mee, schakelde hij regelmatig over op de electro moter, met als gevolg; uiteindelijk overall 1 op 20,8.  Wat betreft evt zijwindschermen. Als jullie daaraan denken, zie dat topic.

Geplaatst
6 uur geleden, R.J. zei:

Vandaag 120 km gereden met wind tegen; 1 op 17,5. Op de terugweg met wind mee, schakelde hij regelmatig over op de electro moter, met als gevolg; uiteindelijk overall 1 op 20,8.  Wat betreft evt zijwindschermen. Als jullie daaraan denken, zie dat topic.

Ben helaas een doorrijden met een week gemiddelde van 1000 km wil je dat graag. Dat betekent dus niet dat ik 7 dagen per week onderweg ben want werk daarvan 3 dagen vanuit huis. Wat ook een vermelding in het verbruik kan zijn is het hebben van de 16 of 18 inch wielen. Dit is in het voordeel van de 16 inch. 

Geplaatst
Op ‎15‎-‎10‎-‎2019 om 12:48, MDVS69 zei:

Wat dacht je van wind tegen zoals vorige week vrijdag dan is het opeens 1 op 13.

1 op 13???? Rekenfoutje?

Zelfs volgeladen voor vakantie met 4 personen + aanhanger en met 125 km/h op de teller haal ik dat nog bij lange na niet...

Geplaatst
Op ‎18‎-‎10‎-‎2019 om 19:36, MDVS69 zei:

Ben helaas een doorrijden met een week gemiddelde van 1000 km wil je dat graag. Dat betekent dus niet dat ik 7 dagen per week onderweg ben want werk daarvan 3 dagen vanuit huis. Wat ook een vermelding in het verbruik kan zijn is het hebben van de 16 of 18 inch wielen. Dit is in het voordeel van de 16 inch. 

Dat verschil is wel heeel erg groot tov de genoemde 1 op 13. ..

Het werkelijke verschil 16 of 18 inch is procentenwerk niet het verschil tussen 1 op 17,5  tov 1 op 13

Geplaatst
2 uur geleden, dropje zei:

1 op 13???? Rekenfoutje?

Zelfs volgeladen voor vakantie met 4 personen + aanhanger en met 125 km/h op de teller haal ik dat nog bij lange na niet...

Nee, helaas accu was binnen no time leeg dus moest de motor eraan trekken maar nogmaals ik ga niet voor de zuinigheid prijs en rij graag door de liters zitten in de lease.

Geplaatst
Op 15-7-2019 om 22:53, Dragao zei:

Dat klopt zeer zeker.. Wel is de accu sterkte (hol vol de accu is) heel erg belangrijk.. 

Ik rij tegenwoordig gewoon wat minder snel (115KM/h op de snelweg waar je 130 mag) en er zijn dan zat momenten dat ik op de Cruise Control gewoon lekker electrisch rijd :) 

Neem aan dat je een PHEV hebt?
Wat is dan je gemiddelde verbruik ?

Geplaatst
4 minutes ago, Rob Lezer said:

Neem aan dat je een PHEV hebt?
Wat is dan je gemiddelde verbruik ?

Nee geen Plugin.. Mijn verbruik schommelt beetje tussen de 1 op 19 en 1 op 21 . En ik denk dat dit vooral met het weer/temperatuur te maken. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...