yvdhaak Geplaatst 20 Augustus, 2020 Geplaatst 20 Augustus, 2020 Op 14-8-2020 om 20:19, Zoef de Haas zei: Ik heb ook een iPhone X met v1.5.1 van UVO. Van de week was er een storing: “502 bad gateway”. Sindsdien heb ik ook al een paar keer opnieuw moeten inloggen. Daarvoor had ik af probleem niet. Dat heb ik inderdaad ook gehad. Gelukkig nu al een paar dagen niet meer opnieuw hoeven inloggen. Quote
PD1 Geplaatst 4 November, 2020 Geplaatst 4 November, 2020 Bij mij werkt de uvo app helemaal niet meer. Opeens zegt die dat er geen verbinding gemaakt kan worden, iemand daar ervaring mee? Heb al geprobeerd de app helemaal te verwijderen en opnieuw erop te zetten maar helpt niet helaas. Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 November, 2020 Geplaatst 4 November, 2020 Probeer het systeem eens te resetten met een paperclip ofzo in het gaatje bij de volumeknop.Geen ervaring, maar dat is wat ik op de diverse plekken lees. Quote
Danny_57 Geplaatst 4 November, 2020 Geplaatst 4 November, 2020 Paperclip werkt goed. Heb deze nu standaard in de auto. Eigenlijk te zot voor woorden. Quote
s_janssen Geplaatst 30 November, 2020 Geplaatst 30 November, 2020 (aangepast) Ha ik heb wellicht ontdekt wanneer je de foutmelding krijgt en wanneer niet: Als je bij 'defrost' en bij 'heating' een vinkje hebt staan, krijg ik een melding dat de actie succesvol was. Als je bij 'defrost' geen vinkje hebt staan en bij 'heating' wel, krijg ik de bekende foutmelding dat de actie is mislukt. Maar de heater gaat wel aan. Net diverse keren getest met de vinkjes aan en uit en het werkt zoals hierboven beschreven. Een bug dus. 30 November, 2020 aangepast door s_janssen aanpassen Quote
Bram E-Niro Geplaatst 30 November, 2020 Geplaatst 30 November, 2020 3 uur geleden, s_janssen zei: Ha ik heb wellicht ontdekt wanneer je de foutmelding krijgt en wanneer niet: Als je bij 'defrost' en bij 'heating' een vinkje hebt staan, krijg ik een melding dat de actie succesvol was. Als je bij 'defrost' geen vinkje hebt staan en bij 'heating' wel, krijg ik de bekende foutmelding dat de actie is mislukt. Maar de heater gaat wel aan. Net diverse keren getest met de vinkjes aan en uit en het werkt zoals hierboven beschreven. Een bug dus. idd hier het zelfde nooit opgevallen omdat ik ze normaal beide aan zet . Was wel heerlijk vanmorgen in een warmte auto stappen zonder te hoeven krabben . Quote
Willemfred Geplaatst 3 Maart, 2021 Geplaatst 3 Maart, 2021 weet iemand hoe je een 2e gsm kan koppelen aan het uso systeem, of waar kan ik de uitleg ervan vinden? Quote
Willemfred Geplaatst 3 Maart, 2021 Geplaatst 3 Maart, 2021 3 uur geleden, Willemfred zei: weet iemand hoe je een 2e gsm kan koppelen aan het uso systeem, of waar kan ik de uitleg ervan vinden? Is ondertussen opgelost Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.