Jump to content
 
Tuut

UVO adres verzenden naar auto

Recommended Posts

Hoi, het lukt mij niet om een adres vanuit UVO app naar de auto te sturen. Hebben meer gebruikers hier last van? 
 

gr Rudi

Link to post
Share on other sites

Hier geen problemen met uvo en een Proceed MY21.

 

Wel nog maar 1x gebruikt. Thuis adres ingeven en versturen. Vervolgens in de auto vraagt ie of ik naar het adres wil navigeren.

 

(Is al weer even geleden, zal het binnenkort nog een testen)

 

Werkt de UVO verder wel naar behoren?

 

 

Edited by pdakkerman
Link to post
Share on other sites

Wat lukt er niet precies? Wordt er een foutmelding gegeven? Of is het onduidelijk hoe het moet?

Met mijn MY20 e-Niro nooit last van gehad, werkt altijd. Ook als de auto uitstaat, dan kan ik hem versturen en bij de eerste keer starten wordt dan gevraagd of ik dat adres wil instellen. 

Edited by Mabion
Link to post
Share on other sites

Hier ook geen problemen. Gebruik het niet vaak maar als ik het gebruik gaat het prima.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Ik heb daar ook problemen mee. App zegt dat het succesvol verstuurd is maar komt niet aan in de auto.

Link to post
Share on other sites
Ik heb daar ook problemen mee. App zegt dat het succesvol verstuurd is maar komt niet aan in de auto.

Zodra je navi opgestart is zou er een popup moeten verschijnen. Werkt bij mijn my 20 ook prima


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link to post
Share on other sites

Ik heb een kia niro hybride. Voor mijn 1e servicebeurt lukte het steeds om via uvo een adres naar mijn auto te sturen.

Na de update van de servicebeurt lukt het niet. Eerst geen uvo meer in de auto. Reset gedaan. Nu wel uvo in de auto.

Ik kan de portieren dichtdoen via de app, maar niet openen. Ook kan ik nu geen navigatie adres doorsturen naar mijn auto.

Iemand een idee?

Link to post
Share on other sites

Ik heb een kia niro hybride en hier werkt het perfect, vanochtend nog gebruikt (nog geen service beurt gehad).

Ps . Wel raakt mijn navi af en toe alle voorkeurs adressen (shortcut zoal home+kantoor) kwijt, als iemand hier een fix voor weet dan hoor ik het graag !

Link to post
Share on other sites

Dat de navi Home adres etc kwijtraakt had ik ook na de update bij de dealer. 
in het duitse Niro forum stond de tip om om vanuit het menu een volledige reset naar factory defaults te doen en dat werkte bij mij.

Nadeel is dat je telefoons opnieuw moet koppelen etc. Alle settings zijn dan gewist maar vanaf dan houd hij wel weer Home adres etc. vast.

Link to post
Share on other sites

Ook mijn entertainment/navigatie/UVO was compleet aan de hobbel na de update. De menukeuze "terug naar fabrieksinstellingen" opgezocht en uitgevoerd. Daarna alle instellingen weer gedaan (taal/tijd/Bluetooth etc) en de vaste adressen wederom in de navigatie gezet.. Het sturen van een adres via UVO gaat prima, alleen duurt het soms best lang voordat het adres daadwerkelijk binnenkomt in de auto.

Link to post
Share on other sites

Werkte bij mij eerst ook niet maar na koppeling van het Gebruikersprofiel (in de auto) aan de App lukte het prima!

Daarna kon ik ook via de App heel veel instellingen zoals audio, kaart, telefoon, etc. Instellen / aanpassen. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By unf0rg0tt3n
      Hallo allemaal,
      Ik heb mijn eerste niro gekocht de dynamicline hybrid uit 2019 maar krijg het niet voor elkaar de uvo app te koppelen. Als ik het vin nummer intyp geeft ie aan dat hij de auto niet kan bereiken. Hoe kan ik dit oplossen?
      Ik had ook nog een 2e vraag, scheelt een topic. Is het mogelijk de wanneer ik vooruit rijdt de achteruitrijcamera aan te zetten. 
       
      Groeten,
      Dennis
    • By GC1
      Hoi,
      Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld.
      Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app.
      Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen.
      Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft.
      Alvast bedankt
      Geert
    • By GC1
      Hoi,
      Ik heb mijn UVO app geïnstalleerd maar krijg mijn account niet gekoppeld.
      Ik heb mijn gsm nummer verwijderd en opnieuw ingevoerd in de app maar nu zegt UVO dat het geregistreerde nummer niet bekend is bij de UVO app.
      Ik heb dit nu diverse keren herhaald maar niets lukt. Moet er nu iets geresset worden door KIA? Ook mijn KIA dealer weet het antwoord niet en zegt dat ik maar een mailtje naar KIA moet sturen.
      Is er iemand op dit forum die dit ook aan de hand heeft gehad, dan wil ik graag weten hoe hij/zij dit opgelost heeft.
      Alvast bedankt
      Geert
    • By Maarten69
      Sinds ik in bezit ben van de Niro Executive ontdek ik steeds meer mogelijkheden in het navigatie systeem, maar een ding kan ik nergens vinden
      "Hoe kan in gebruikte adressen die ik in de navigatie verwijderen " er zijn adressen die ik maar 1 keer zal gebruiken
    • By Leo H
      Navigatie is geupdatet en nieuwe app versie van UVO geinstalleerd.  De status informatie is in de app te zien en de remote werkt ook.
      Adres zoeken in de app werkt prima .
      verzenden van de bestemming ook .
      Echter , de bestemming word niet ontvangen door de auto 
      Wie heeft hiervoor de oplossing?
       
       
×
×
  • Create New...