Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 1 maand later...
Geplaatst (aangepast)

Hier geen problemen met uvo en een Proceed MY21.

Wel nog maar 1x gebruikt. Thuis adres ingeven en versturen. Vervolgens in de auto vraagt ie of ik naar het adres wil navigeren.

(Is al weer even geleden, zal het binnenkort nog een testen)

Werkt de UVO verder wel naar behoren?

aangepast door pdakkerman
Geplaatst (aangepast)

Wat lukt er niet precies? Wordt er een foutmelding gegeven? Of is het onduidelijk hoe het moet?

Met mijn MY20 e-Niro nooit last van gehad, werkt altijd. Ook als de auto uitstaat, dan kan ik hem versturen en bij de eerste keer starten wordt dan gevraagd of ik dat adres wil instellen. 

aangepast door Mabion
Geplaatst

Hier ook geen problemen. Gebruik het niet vaak maar als ik het gebruik gaat het prima.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst
Ik heb daar ook problemen mee. App zegt dat het succesvol verstuurd is maar komt niet aan in de auto.

Zodra je navi opgestart is zou er een popup moeten verschijnen. Werkt bij mijn my 20 ook prima

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb een kia niro hybride. Voor mijn 1e servicebeurt lukte het steeds om via uvo een adres naar mijn auto te sturen.

Na de update van de servicebeurt lukt het niet. Eerst geen uvo meer in de auto. Reset gedaan. Nu wel uvo in de auto.

Ik kan de portieren dichtdoen via de app, maar niet openen. Ook kan ik nu geen navigatie adres doorsturen naar mijn auto.

Iemand een idee?

Geplaatst

Ik heb een kia niro hybride en hier werkt het perfect, vanochtend nog gebruikt (nog geen service beurt gehad).

Ps . Wel raakt mijn navi af en toe alle voorkeurs adressen (shortcut zoal home+kantoor) kwijt, als iemand hier een fix voor weet dan hoor ik het graag !

Geplaatst

Dat de navi Home adres etc kwijtraakt had ik ook na de update bij de dealer. 
in het duitse Niro forum stond de tip om om vanuit het menu een volledige reset naar factory defaults te doen en dat werkte bij mij.

Nadeel is dat je telefoons opnieuw moet koppelen etc. Alle settings zijn dan gewist maar vanaf dan houd hij wel weer Home adres etc. vast.

Geplaatst

Ook mijn entertainment/navigatie/UVO was compleet aan de hobbel na de update. De menukeuze "terug naar fabrieksinstellingen" opgezocht en uitgevoerd. Daarna alle instellingen weer gedaan (taal/tijd/Bluetooth etc) en de vaste adressen wederom in de navigatie gezet.. Het sturen van een adres via UVO gaat prima, alleen duurt het soms best lang voordat het adres daadwerkelijk binnenkomt in de auto.

• 1 maand later...
Geplaatst

Werkte bij mij eerst ook niet maar na koppeling van het Gebruikersprofiel (in de auto) aan de App lukte het prima!

Daarna kon ik ook via de App heel veel instellingen zoals audio, kaart, telefoon, etc. Instellen / aanpassen. 

• 6 maanden later...
Geplaatst

Dit probleem heb ik ook nog steeds ondanks update van de UVO-app komt het verzonden adres kennelijk niet aan. Kan het natuurlijk gewoon in de auto instellen, geen probleem alleen vreemd dat die feature van de app het niet doet.

Geplaatst

Hallo, destijds heb ik mijn instellingen nagekeken (sorry weet niet meer precies welke allemaal) maar ergen bij mijn gegevens klopte mijn 06 nummer niet. nadat ik dit heb aangepast / aangevuld werkte het. succes gr Rudi

• 3 maanden later...
Geplaatst

Ik heb sinds kort een e-niro en probeer via mijn kia conect app op mijn iphone een adres naar de auto te sturen. De app zegt dat het verzonden is en als ik de auto start geeft hij een melding dat de aanpassing klaar staat om in te laden. Maar nadat ik dat gedaan heb is het adres niet in de favorieten. 

wat doe ik verkeerd?

Geplaatst
39 minuten geleden, zei gjcvro:

je navigatie zou daar naartoe moeten gaan navigeren, hij staat onder de vorige bestemmingen, maar hij zou niet in de favorieten moeten komen.

Helaas start er ook geen route in de navigatie.

Geplaatst

Ik kan wel een adres voor navigatie (via de map in de app) naar de auto sturen en die is er dan ook om naar toe te navigeren, maar het adresboek wordt niet overgenomen.

Geplaatst

1. Adres naar de auto via KIA Connect met bevestiging

2. In de auto zie ik die adres:

KIA_Conn_Adr_01.jpg.65e886fe7fd970357b84e492884d6fe6.jpg

3. Als bestemming kiezen dan wordt de route getoont:

KIA_Conn_Adr_02.jpg.ea55f6d6dffa86ced8bb0ccaef075773.jpg

4. Terug te vinden in NAV en "Vorige Bestemmingen":

KIA_Conn_Adr_03.jpg.f7d1f9b2b93f54c2939f8aa93b126807.jpg

en:

KIA_Conn_Adr_04.jpg.283643b7016ff934bb7976107210a640.jpg

Zo werkt het in mijn MJ2020 Niro ...

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...