Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, zei Anne Lorraine:

Mijn KIA (GT-Line) is vandaag gearriveerd! Na het geboortekaartje kreeg ik gisteren ook nog een persoonlijke videoboodschap dat de auto gepoetst klaar was en de volgende dag geleverd zou worden.
Prachtige wagen! Ik heb uiteindelijk het geluk gehad maar 2,5 maand te hoeven wachten na bestelling. (eind maart). Ik wens iedereen ook een snelle levering toe en veel rijplezier allen!

Heel veel rijplezier en vooral veel veilige kilometers.

Geplaatst
4 uur geleden, zei Anne Lorraine:

Mijn KIA (GT-Line) is vandaag gearriveerd! Na het geboortekaartje kreeg ik gisteren ook nog een persoonlijke videoboodschap dat de auto gepoetst klaar was en de volgende dag geleverd zou worden.
Prachtige wagen! Ik heb uiteindelijk het geluk gehad maar 2,5 maand te hoeven wachten na bestelling. (eind maart). Ik wens iedereen ook een snelle levering toe en veel rijplezier allen!

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe wagen heel veel rij plezier en veilige kilometers.

laat maar iets horen over je rij ervaring (denk dat die wel goed zal zijn).

het is gewoon een heerlijke auto.

Geplaatst

Vandaag na een dagje fietsen kwam ik langs mijn dealer, ik dacht toch even vragen of de levering nog rond 1 juli staat.

14 dagen geleden was mijn VIN nummer bekent en mijn dealer heeft ook gebeld met KIA Nederland en mijn auto zou binnen 14 dagen de productie ingaan.

Vandaag heeft mijn dealer mij in het systeem laten kijken en hij vertelde mij ook dat inmiddels mijn VIN nummer in het blauw staat en dus al geproduceerd is.

En er stond ook bij "On See" wat niet inhoud in dit geval dat hij op de boot staat maar op de trein, Hij kon mij verzekeren dat ik als het tegen zit half juli kan rijden.

Zit het mee iets vroeger, spannend mijn EERSTE KIA hoop dat hij mij net zo goed zal bevallen dan mijn ervaring met Merceds Benz.

Ik ga er vanuit dat ik positief verast ga worden.

Geplaatst
18 minuten geleden, zei Marinus 22:

Vandaag na een dagje fietsen kwam ik langs mijn dealer, ik dacht toch even vragen of de levering nog rond 1 juli staat.

14 dagen geleden was mijn VIN nummer bekent en mijn dealer heeft ook gebeld met KIA Nederland en mijn auto zou binnen 14 dagen de productie ingaan.

Vandaag heeft mijn dealer mij in het systeem laten kijken en hij vertelde mij ook dat inmiddels mijn VIN nummer in het blauw staat en dus al geproduceerd is.

En er stond ook bij "On See" wat niet inhoud in dit geval dat hij op de boot staat maar op de trein, Hij kon mij verzekeren dat ik als het tegen zit half juli kan rijden.

Zit het mee iets vroeger, spannend mijn EERSTE KIA hoop dat hij mij net zo goed zal bevallen dan mijn ervaring met Merceds Benz.

Super voor jou

Nu hopen dat het dus iets sneller wordt.

En geloof me je zult verrast worden

Ik ben het nog steeds ook na 3600 km rij ervaring met mijn sportage ga er iedere dag met plezier mee rijden.

Geplaatst
1 uur terug, zei Marinus 22:

Wat spannend!

Geplaatst

Vandaag gebeld door dealer. Ik kan de Sportage HEV Dynamic Plus in de kleur experience green op 4 juli ophalen. Half april besteld. Levertijd valt dus alleszins mee. 

Geplaatst
Vandaag gebeld door dealer. Ik kan de Sportage HEV Dynamic Plus in de kleur experience green op 4 juli ophalen. Half april besteld. Levertijd valt dus alleszins mee. 
Goed nieuws dus!
Hopelijk volgt die van mij dan ook in de zelfde uitvoering maar als kleur Yuca Steel Gray. Ik heb eind april besteld.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Geplaatst
2 uur geleden, zei Kameleon47:

Netjes! Ik was vandaag bij de dealer voor een proefrit en ik hoorde dat de levertijd voor de Hybrid (DynamicLine) nu ongeveer 5 maanden is.

Dat komt wel aardig overeen met de bestelbevestiging (lease) die ik vrijdag heb ontvangen voor de Hybrid Dynamic Plusline, levering vanaf week 47.

Geplaatst
Op 13-6-2022 om 10:26, zei RonaldVr:

Zelf ook deze week voor de Sportage Plug-in Hybrid Dynamic Plusline besteld bij Athlon. Kleur Yukka steel grey. Ik wacht nog op de levertijd, maar houd maar 6 mnd aan, dan valt het altijd mee.

Heb je nog bericht gehad voor wat betreft de verwachte levering? Athlon heeft voor mij als dealer Stern (Assen) aangewezen (vanaf week 47).

Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar enkele jaren terug werden er bij leasemaatschappij ALD vanaf november geen auto's meer op kenteken gezet. Dat zou betekenen dat het automatisch januari wordt als dit ook zo bij Athlon is.

Geplaatst
Heb je nog bericht gehad voor wat betreft de verwachte levering? Athlon heeft voor mij als dealer Stern (Assen) aangewezen (vanaf week 47).
Ik weet niet hoe het tegenwoordig gaat maar enkele jaren terug werden er bij leasemaatschappij ALD vanaf november geen auto's meer op kenteken gezet. Dat zou betekenen dat het automatisch januari wordt als dit ook zo bij Athlon is.
Persoonlijk denk ik dat die week 47 een indicatie is (5 maanden) en dat de auto echt wel sneller wordt geleverd. Bij mij is het overigens ook zo dat ze vanaf half november tot einde jaar geen auto's op kenteken zetten. Maar goed denk echt dat je auto daarvoor al binnen is.
Geplaatst

Goed nieuws dus!
Hopelijk volgt die van mij dan ook in de zelfde uitvoering maar als kleur Yuca Steel Gray. Ik heb eind maart besteld.

Geplaatst
12 uur geleden, zei Johan Schaap:

Zou wel eens langer kunnen duren, ze zijn nu met de achterstand wegwerken bezig van de uitvoeringen waar de Harman Kardon speaker in zitten.

Deze hebben 2,5 maand stilgelegen voor de Sportage zijn de speakers weer op voorraad maar voor een ander type type KIA hebben de dealers van KIA Nederland het advies gehad "Laat de klant een uitvoering bestellen zonder Harman Kardon speaker anders wordt de levertijd véél langer.  

Geplaatst
1 uur terug, zei Marinus 22:

Zou wel eens langer kunnen duren, ze zijn nu met de achterstand wegwerken bezig van de uitvoeringen waar de Harman Kardon speaker in zitten.

Deze hebben 2,5 maand stilgelegen voor de Sportage zijn de speakers weer op voorraad maar voor een ander type type KIA hebben de dealers van KIA Nederland het advies gehad "Laat de klant een uitvoering bestellen zonder Harman Kardon speaker anders wordt de levertijd véél langer.  

Ik hoop dat jij gelijk krijgt, ik wacht al van januari op de HEV GT-Plus. Ga deze week toch nog eens langs bij de garage.

Geplaatst
31 minuten geleden, zei Mave:

Ik hoop dat jij gelijk krijgt, ik wacht al van januari op de HEV GT-Plus. Ga deze week toch nog eens langs bij de garage.

Hier insgelijks, ook wachtende op de HEV GT-PLUS en ook in Januari bestelt.

Ik wacht rustig af, kan toch niets forceren.

4 weken geleden nog contact gehad met de dealer en hij zij toen dat hij nog altijd op half mei stond en eind mei rijden.

Hij zou mij bellen en tot op heden nog niets vernomen.

Geplaatst
22 minuten geleden, zei Charley Kurvers:

Hier insgelijks, ook wachtende op de HEV GT-PLUS en ook in Januari bestelt.

Ik wacht rustig af, kan toch niets forceren.

4 weken geleden nog contact gehad met de dealer en hij zij toen dat hij nog altijd op half mei stond en eind mei rijden.

Hij zou mij bellen en tot op heden nog niets vernomen.

Niet vervelend bedoeld, maar ik ben blij dit te horen. Dacht al dat ik zo’n beetje de enige was. Als je leest dat mensen die in maart een Sportage besteld hebben en hem deze maand geleverd krijgen. Zal zeker ook aan het type liggen. Mijn Sportage zou in juni geleverd worden. 2 weken geleden gebeld met de garage, toen werd het begin juli. Wij bellen jou, er is alleen niet bijgezegd wanneer ze mij bellen, start productie, transport of als hij opgebouwd is in de garage. Productie zal het wel niet zijn, als ik goed gelezen heb duurt het dan nog 6 weken voordat de auto in de garage opgebouwd staat. Zoals jij zegt, forceren kunnen wij niets, afwachten wel.

Geplaatst

Hier precies hetzelfde, ook in januari (24) een PHEV GT+, tot nu toe nog geen datum. Ook ik probeer meer info te krijgen van de dealer, maar het blijft ‘wij weten niets’. Afgelopen vrijdag een bericht gestuurd voor een update, maar nog niets gehoord.

Geplaatst

Dan werkt je dealer niet echt mee een goede dealer zal zijn klant altijd informeren. Zoals ik al aangaf drie weken geleden mijn dealer gebeld die vertelde mij ik ga toch met KIA Nederland bellen.

Hij belde mij 5 minuten later terug op en vertelde jou auto wordt over 14 dagen gemaakt.

Afgelopen dinsdag 14 juni kwam ik met de fiets voorbij mijn dealer dacht even binnen kijken, hij keek in het systeem en zag dat mijn VIN nummer in het blauw stond en dat hij al op transport stond.

Transport gaat voor de Sportage per trein en zal max, een week duren. 

Een tip bel niet zelf met KIA Nederland die vertellen de klant NIETS, alleen de dealer krijgt de juiste informatie.

Geplaatst

Dan heb je inderdaad meer geluk Marinus, de dealer heeft vandaag geantwoord dat ze langzaamaan wel zien dat de eerste GT-Plusline’s gebouwd worden. Maar helaas nog steeds geen concrete datum kunnen noemen. Hopelijk kunnen wij hem ook in juli verwachten.

Geplaatst
3 uur geleden, zei Pixel:

Dan heb je inderdaad meer geluk Marinus, de dealer heeft vandaag geantwoord dat ze langzaamaan wel zien dat de eerste GT-Plusline’s gebouwd worden. Maar helaas nog steeds geen concrete datum kunnen noemen. Hopelijk kunnen wij hem ook in juli verwachten.

Heb net van de dealer gehoord dat onze GT line plus, in Nederland is aangekomen. Begin juli aflevering. 

Geplaatst
Op 19-6-2022 om 19:50, zei Pixel:

Hier precies hetzelfde, ook in januari (24) een PHEV GT+, tot nu toe nog geen datum. Ook ik probeer meer info te krijgen van de dealer, maar het blijft ‘wij weten niets’. Afgelopen vrijdag een bericht gestuurd voor een update, maar nog niets gehoord.

Hier hetzelfde hoor, vooral de PHEV in GT+ is onbekende datas.. Balen 

Geplaatst
1 uur geleden, zei Keesd515:

Heb net van de dealer gehoord dat onze GT line plus, in Nederland is aangekomen. Begin juli aflevering. 

Ik hoorde 2 weken geleden al hetzelfde, alleen levering eind juli 😳😳😳😳

Geplaatst
14 uur geleden, zei Rick:

Hier hetzelfde hoor, vooral de PHEV in GT+ is onbekende datas.. Balen 

Vandaag even bij de dealer langs gereden. Mijn in januari bestelde Sportage  HEV GT-Plus, heeft een VIN nummer, maar, zegt niet zoveel volgens de dealer. Levering eind juli, mogelijk eerder, mogelijk begin augustus. Dit is een constatering via zijn PC. Hoop doet leven.

Geplaatst
Op 18-6-2022 om 21:01, zei JvdW:

Mijn huidige (oude) Kia Sportage komt bij Stern Groningen vandaan en kreeg afgelopen week onderstaande mail; 

Helaas moeten wij u mededelen dat wij door een geografische herstructurering vanuit Kia Nederland per 1 juli 2022 geen officiële Kia-dealer meer zullen zijn in de omgeving Groningen/Assen. Onze activiteiten worden met ingang van deze datum overgedragen aan een andere dealer bij u in de omgeving. 

Dit verklaart dan waarschijnlijk gelijk waarom Athlon Stern Assen heeft afgewezen. Hopelijk kan je het alsnog via een andere dealer regelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...