Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
14 uur geleden, zei Smollie:

Als je de 360 graden camera hebt zie je toch alles op het scherm ?.

nee kantelen is niet mogelijk. maar er is een Beel betere optie je kan zelf je camera beeld kiezen en dus ook eentje die bij het voor en achteruit rijden je linker en rechter band naast elkaar zet en daar weer naast een bovenaanzicht van je auto.  zo kan je heeeeeeeeeeeeeel precies de afstand tot de stoeprand zien.   daarnaast mocht je de stoeprand wel raken, zolang je dat heel zachtjes doet is dat geen probleem....  je velg ligt namelijk iets naar achter ten opzichte van de band.

• Like 1
Geplaatst
Op 29-1-2023 om 21:23, zei BarneyRubble:

Zit er helaas niet op, dus doe het altijd zelf om de mooie 19 inch hoge velgen te beschermen tegen hoge stoepranden.

Automatische omkeerfunctie (indien van toepassing)
ONQ5EP031417L_2
De buitenspiegel beweegt naar beneden wanneer de auto in de R-stand (Achteruit) wordt gewet om te assistern bij achterwaarts parkeren.
Werking
僅 De stand van de buitenspiegelschake- laar (1) bepaalt de bewehging van de spiegel:
- L/R: De buitenspiegels zullen bewe- gen.
- Center: De buitenspiegels zullen niet bewegen.
Gebruikersinstelling automati- sche omkeerfunctie
Werking
僅 Schakel naar stand P (Parkeren).
僅 Zet de schakelaar in de L- of R-stand,
afhankelijk van de spiegel die u wilt
afstellen.
僅 Schakel naar R-stand (Achteruit).
僅 Pas de spiegel aan.
Automatische omkeerfunctie ini- tialiseren
Werking
僅 Zet de schakelaar in de L- of R-stand, afhankelijk van de spiegel die u wilt afstellen.
僅 Stel de spiegel hoger in dan de stan- daardhoek.
僅 Zet de pook in een andere positie.

Geplaatst (aangepast)
1 uur geleden, zei abhteh:

Automatische omkeerfunctie (indien van toepassing)
ONQ5EP031417L_2
De buitenspiegel beweegt naar beneden wanneer de auto in de R-stand (Achteruit) wordt gewet om te assistern bij achterwaarts parkeren.
Werking
僅 De stand van de buitenspiegelschake- laar (1) bepaalt de bewehging van de spiegel:
- L/R: De buitenspiegels zullen bewe- gen.
- Center: De buitenspiegels zullen niet bewegen.
Gebruikersinstelling automati- sche omkeerfunctie
Werking
僅 Zet de schakelaar in de L- of R-stand,
afhankelijk van de spiegel die u wilt
afstellen.
僅 Pas de spiegel aan.
Automatische omkeerfunctie ini- tialiseren
Werking
僅 Zet de schakelaar in de L- of R-stand, afhankelijk van de spiegel die u wilt afstellen.
僅 Stel de spiegel hoger in dan de stan- daardhoek.
僅 Zet de pook in een andere positie.

Oh, oke dan, dus misschien wel op sommige uitvoeringen, had het eerder wel zien staan maar verder geen aandacht aan gegeven. Thanks 👊

Het staat alleen bij geen enkele uitvoering vermeld, ben benieuwd of iemand het wel heeft.🤔

Screenshot_20230131_230907_Acrobat for Samsung.jpg

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
14 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Oh, oke dan, dus misschien wel op sommige uitvoeringen, had het eerder wel zien staan maar verder geen aandacht aan gegeven. Thanks 👊

Het staat alleen bij geen enkele uitvoering vermeld, ben benieuwd of iemand het wel heeft.🤔

Hebbe gij een digitale versie ofzo? :)

• Haha 1
Geplaatst
27 minuten geleden, zei Rick:

Hebbe gij een digitale versie ofzo? :)

Hoe bedoel je Rick🤔

Geplaatst
Op 29-1-2023 om 13:57, zei Patrick T.:

Bedankt voor alle leuke weetjes in deze topic! Wat ik nog niet weet is of de spiegel van de passagier kan kantelen bij het achteruit parkeren? 

Vroeger had ik deze door een knopje naast het regelen van de spiegels en die kon je dan wel of niet automatisch neerwaarts laten draaien. Altijd ideaal om de velgen te behoeden...

Probeer het maar eens. Het staat wel in de handleiding voor verschillende types maar staat niet bij de uitvoeringen vermeld.

Geplaatst
11 uur geleden, zei BarneyRubble:

Hoe bedoel je Rick🤔

Digitale handleiding? haha 

Geplaatst
13 uur geleden, zei BarneyRubble:

Probeer het maar eens. Het staat wel in de handleiding voor verschillende types maar staat niet bij de uitvoeringen vermeld.

Zonet getest maar nada.... ik vermoed dat het voor mijn of ons model / EU versie 'niet van toepassing' is. Mogelijks wel voor de US en Aziatische versie.

In de procedure spreekt men over 'beweging van de spiegel... L/R.... Center....' Center is niet het geval want ik kan de switch enkel naar links of rechts duwen.
Eigenlijk 2 echte standen. Bij mijn vorige was er wel een midden maw switch met drie standen.
Had leuk geweest had deze er ook geweest maar geen erg eigenlijk met al die camera's zoals Smollie terecht opmerkte.

• Like 1
Geplaatst
31 minuten geleden, zei Patrick T.:

Zonet getest maar nada.... ik vermoed dat het voor mijn of ons model / EU versie 'niet van toepassing' is. Mogelijks wel voor de US en Aziatische versie.

In de procedure spreekt men over 'beweging van de spiegel... L/R.... Center....' Center is niet het geval want ik kan de switch enkel naar links of rechts duwen.
Eigenlijk 2 echte standen. Bij mijn vorige was er wel een midden maw switch met drie standen.
Had leuk geweest had deze er ook geweest maar geen erg eigenlijk met al die camera's zoals Smollie terecht opmerkte.

Krijg het ook niet voor elkaar,

Sws heeft de US versie veel meer 'gadgets' dan de EU, beetje zonde

Geplaatst

vandaag 150 meter voor een tunneltje (in de N35 bij Nijverdal) een melding gekregen dat de buitenlucht geblokkeerd werd voor mijn comfort...... Toen ging de ventilatie op recirculatie stand en na de tunnel weer van de recirculatie stand af......  Had ik nog nooit gezien 😁

• Like 2
Geplaatst
10 uur geleden, zei ldzwolle:

vandaag 150 meter voor een tunneltje (in de N35 bij Nijverdal) een melding gekregen dat de buitenlucht geblokkeerd werd voor mijn comfort...... Toen ging de ventilatie op recirculatie stand en na de tunnel weer van de recirculatie stand af......  Had ik nog nooit gezien 😁

Haha dat herken ik wel.  Heb het zelf uitgezet en ook dat hij op recirculatie springt als je de ruitensproeier gebruikt, dat hoeft voor mij allemaal niet.  Maar wel een grappige feature inderdaad.

Geplaatst
Op 4-2-2023 om 09:10, zei Henri497:

Haha dat herken ik wel.  Heb het zelf uitgezet en ook dat hij op recirculatie springt als je de ruitensproeier gebruikt, dat hoeft voor mij allemaal niet.  Maar wel een grappige feature inderdaad.

Ik zou het maar wel doen gezien die methaan ruitensproeiervloeistof die in omloop is. 😂

Maar serieus waarom zou je dat uitzetten? Handige slimme feature... 

Geplaatst
Op 28-1-2023 om 17:59, zei BarneyRubble:

Heb vanmiddag nog wat leuks ontdekt, de Sportage geeft gewoon realtime sportuitslagen aan je door als je wilt, waaronder Voetbal, daar zit dan o.a de eredivisie bij, het moet toch niet gekker worden🤭

20230128_152459.jpg

20230128_152743.jpg

20230128_152618.jpg

Je ziet ook waar de wedstrijden gespeeld worden, het moet ook niet gekker worden, kwam dit bij toeval tegen, ik vertelde deze optie aan mijn dealer en zelfs hij "een echte kia dealer "  was zeer verrast 😄 ben benieuwd wat ik nu komende tijd weer ga ontdekken.  🤭

• 6 maanden later...
Geplaatst
Op 28-1-2023 om 17:59, zei BarneyRubble:

Heb vanmiddag nog wat leuks ontdekt, de Sportage geeft gewoon realtime sportuitslagen aan je door als je wilt, waaronder Voetbal, daar zit dan o.a de eredivisie bij, het moet toch niet gekker worden🤭

20230128_152459.jpg

20230128_152743.jpg

20230128_152618.jpg

Het blijft onnodig maar hoe verzinnen ze zoiets in een auto te realiseren, vindt het eigenlijk best handig tijdens een autorit 🤭

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...