Nieuwe leden / Introductie
Nieuw op het forum? Stel je even voor!
3881 topics in dit forum
-
- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo ik ben Rob, zelfstandig ondernemer uit het Oosten van het land. Na jaren Peugeot 307 SW te hebben gereden, werd mijn intresse gewekt voor het merk Kia. Met name de Cee'd sw viel mij op, als mooie auto. Op 2e Paasdag zijn mijn vrouw, zoontje en ik maar eens een ritje gaan maken in een 1.4 benzine SW versie. Deze vond ik al best redelijk pittig rijden. Maar vanwege het aantal kilometers dat wij jaarlijks maken, zullen wij een diesel rijden. Na het ritje waren we overstag en hebben deze week de bestelling geplaatst voor een Pewter Beige Metallic 1.6 (115pk) diesel in de SW X-ecutive uitvoering, met het Comfort Pack. De garage vertelde me, dat ie als de auto voor …
Laatste antwoord door Peterrrrr, -
- 3 antwoorden
- 934 weergaven
Hallo Kia-rijders, Over een paar weken hoor ik er ook bij. Vorige week heb ik een Kia Cee'd SW Se7en Business 1.4 besteld (Piston grey). Redenen om voor deze auto te kiezen zijn : mooi model (heeft wat van de Peugeot 407), complete uitrusting, genoeg ruimte en natuurlijk ook de niet al te hoge prijs. Eigenlijk zou ik me even voorstellen : ik ben Rob (1957), getrouwd met Ellie. We hebben 2 zoons (1993 en 1996). We wonen in Zeist. Op dit moment rijden we nog in een Chevrolet Tacuma Style 1.6 uit 2006 (Denim blue). Zo gauw de Kia is afgeleverd en de eerste kilometers erop zitten horen jullie weer van me ... groet, Rob
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo vrienden van de Kia club, ik ben Edwin Bolten 58 jaar en 8 jaar in het bezit van de Kia Sorento (eerst 2,5 Diesel en nu 3,3L op LPG). Ik woon in Almere en heb als beroep verwarmingsmonteur en airconditioning.
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hoi, mijn naam is Teun en ben nu 2 maanden Kia Sportage 2.0 E-ecutive 2/WD, LPG rijder van 2008. Bevalt prima. Was wel even wennen na een Ford C-max cvt. 1.6 TDCI. Nu moet ik weer schakelen en de motor maakt veel meer toeren. Maar bevalt nu uitstekend, en geen trammelant meer.....
Laatste antwoord door bigwade, -
- 11 antwoorden
- 1,8k weergaven
Hallo, Ik ben Ko uit Vlissingen. Na een paar maanden hier van alles gelezen te hebben ga ik me zelf nu maar eens voorstellen. Ik heb sinds eind december een zwarte kia sorento 2.4 adventure van december 2005. Voorzien van sidebars, kenwood 2-din radio/navigatie, parrot, parkeersensoren achter. 2 weken geleden zijn er nieuwe parkeersensoren opgegaan, voor en achter want de vrouw is niet zo heel groot en de auto wel vindt zij . We hadden een opel corsa maar ook 2 oudduitse herders (teefje 3 jaar en reu van 11 maanden). Deze combinatie was niet zo confortabel dus er moest een andere auto komen. Mijn vrouw wilde ook hoger zitten in een auto dus uiteindelijk op de sorento uitg…
Laatste antwoord door Hanne, -
Even voorstellen
door Pino- 3 antwoorden
- 879 weergaven
Helemaal vergeten mij voor te stellen. Hallo ik ben Ton en rij op dit moment een Kia Sportage 2.0 E-ecutive benz. uit 2007. Ben hierover, behalve het verbruik dan, zeer tevreden. Afgelopen vrijdag ingeruild voor een Kia Cee'd SW 1.4 Se7en, ben benieuwd.
Laatste antwoord door Woeper, -
- 14 antwoorden
- 2,3k weergaven
Mijn Kia Pride stationwagen is tien jaar oud, ik ben 79, maar moet nog even mee. Nu een Picanto aangeschaft met airco. De auto wordt volgende week afgeleverd en ik verheug op de nieuwe aanwinst. Met vr.groet. Infra.
Laatste antwoord door Smart, -
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Goedemorgen, Ik Ben Richard uit Venlo. Ik heb op het moment een Opel astra Sw, maar die is reeds ingeruild op een Cee'd Sw 1.4 7 in de kleur Piston Grey. Nu is het alleen wachten tot de dealer zal bellen dat hij klaar staat om op te halen. Ik ben echt benieuwd hoe alles werkt en hij rijd. Ik heb dan wel proef gereden, mar ja die paar meter die je dan rijd.... maar de eerste indruk was in iedergeval h
Robert stelt zich voor 1 2
door Roberto- 48 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hallo Kia-liefhebbers, Mijn naam is Robert, ik ben 32 jaar oud en rijd momenteel een Alfa 147. Mijn vriendin reed een Fiat Punto maar die was het echt aan het begeven. Vorige week heeft ze er nog een aanrijding mee gehad. De auto moest deze week ook nog eens gekeurd worden (wat dus niet doorging) dus het was of de Punto oplappen of iets anders zoeken. Ik koos voor het laatste. Ik koos voor de Venga. De auto is voornamelijk voor mijn vriendin maar moet ook gaan dienen als gezinsauto (heb ook een dochter van 2). De Alfa blijf ik gewoon nog even rijden . Vandaag een proefrit gemaakt in een 1.4 X-tra. Viel niet tegen. De auto is lekker ruim en de motor is haast niet te hor…
Laatste antwoord door Roberto, -
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
Beste forumleden! Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een spiksplinternieuwe KIA Sportage. Ik heb er tot nu toe 1300 km mee gereden en tot nu toe niets dan lof. Kortom, 'kekke' auto! Het verbruik is, inderdaad, iets aan de hoge kant maar dat wist ik en had ik al ingecalculeerd. Achteraf niet zeuren dus. Bovendien hadden ze er voor mij een 6de versnelling bij mogen doen voor de broodnodige (rij) rust bij >110/120 km/uur. Tot schrijvens!
Voorstellen
door Ramon24- 4 antwoorden
- 973 weergaven
Ook ik zal me ff voorstellen, Ramon 37 jaar en sinds een week trotse bezitter van de Kia Seed SW seven kleur Piston Grey. Hiervoor enkel jaren een Renault Megane Grandtour gereden. Eerste indruk van de nieuwe auto is prima en verwacht dan ook een hoop plezierige kilometers met de auto te maken.
Laatste antwoord door cellie, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
mijn rooster ziet er vlekkerig vlets faal uit wat meestal door de zon of wanneer was of poets op zwarte kunststof komt en dit er niet weer af te krijgen is mijn dealer zegt hier niets aan te kunnen doen maar ik ga hier niet mee akkoord. wat nu??? zijn er meer klachten hierover. vr gr devi
Laatste antwoord door Smart, -
Voorstellen
door Jaap B- 1 antwoord
- 906 weergaven
Hallo allemaal, Leuke site, leuk forum etc. Na jarenlang Mazda en Nissan te hebben gereden,wordt het nu (week of 6 ) een KIA Venga Xtra comfort pack met een champagne zilveren kleur. Mijn huidige auto is een Nissan Tino. die gaat na bijna vijf jaar trouwe dienst dus nu de deur uit. Afwachten dus wat de Venga zal brengen. Ik heb er wel vertrouwen in. Groeten Jaap B
-
nieuwe soul liefhebber
door Gast yogi- 18 antwoorden
- 2,2k weergaven
Hoi allemaal, ben sinds een maand een kia soul rijder. En ben heel tevreden over de soul -vorige auto was een alfa romeo 147 '02 - Ik woon in Limburg, Belgi
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben Jan Willem 61 jaar oud, of jong, het is maar hoe je het bekijkt. Vrijdag 2 April hebben ik een mijn nog zeer jonge KIA Sportage (LPG) in geruild voor een Staal Grijze Venga 1.4 E-ecutive. Dit wordt dan mijn derde KIA, want voor de Sportage heb ik 3 jaar in een RIO MKIII, ook op LPG gereden. Maar sinds ruim een half jaar woon ik in de Achterhoek en hoef ik niet meer iedere week van de randstad naar het Oosten te rijden en zakt het aantal kilometers dat ik per jaar rijd met zo'n ruim 15000 naar zo'n 10000 km per jaar. Wanneer ik mij Venga krijg is nog een vraagteken, volgens de dealer, Wassink Winterswijk, was de auto op voorraad.ze zou het toch wel v…
voorstellen
door cellie- 19 antwoorden
- 2,9k weergaven
Hallo , ik ben cellie en heb net een kia ceed gekocht uit 2008. ben nieuw hier en hoop een heleboel te leren van jullie allemaal. het is een kia ceed 1.6 automaat/navi. ik vind hem heeel mooi en hij rijd SUPER. hier een foto van de nieuwe.
-
- 2 antwoorden
- 914 weergaven
Hoi , Ik ga morgen (10 april 2010) onze 2e-handse KIA Joice LS Comfort uit 2002 ophalen bij Autozuid in Eindhoven. Ben benieuwd. Heb vooral deze auto gekozen omdat we regelematig met meer dan 5 volwassenen er op uit gaan. Groet, Peter
Gavin hiero... misschien binnen kort Kia rijder want ik vind de nieuwe Sportage er erg smakelijk uitzien. Ik rij nu een BMW 1-serie. Geweldig stuurwagen maar ben nu op zoek naar meer comfort en ruimte. Vooral het eerste kunnen we wel gebruiken sinds de geboorte van onze dochter Jinne op 10-2-10.
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Dag luitjes, Ik ben Jan Willem des Bouvrie, en heb gisteren een Kia sorento 2.4 EX bj 2003 met 135.000KM gekocht. Ondanks de soms verontrustende verhalen. hoop ik dat dit wel een wat betrouwbare auto is. De vorige was een Mitsubitsh Pajero 2.8 TD bj 97. Gegroet,
Ik ben een enthousiaste Sorento rijder. In 2003 begonnen met een zilvergrijze 2.4, die ik in 2006 heb ingeruild voor een 3.5 Ambition uitvoering. Nu ga ik binnekort rijden in een 2.4 X-clusive met vrijwel alles op en er aan. Ben altijd zeer tevreden geweest (behalve misschien het benzine verbruik). Rijd per jaar ca 20 duizend kilometer, waarvan ca 8 duizend van , in en naar Oostenrijk voor recreatief gebruik.
- 6 antwoorden
- 1,4k weergaven
Ik zal me officieel voorstellen, mijn naam is Andres (gebruikersnaam: woeper) en ik woon samen met mijn vrouw (geen Sandra) en 2 kinderen in Zeeland. Wij hebben een ruim week geleden een Kia Venga X-tra met comfort pakket besteld in de kleur champagne zilver metallic. Wij rijden nu in een Hyundai I20, maar aangezien de reuma van mijn vrouw verder toenam hebben wij na enige wikken en wegen weer gekozen voor Kia. Voordat we met de Hyundai I20 reden hadden we een Kia Cee'd SW. Wij hadden ook nog gekeken o.a. naar een Honda Jazz, Opel Meriva, Nissan Note en de Kia Venga (de winnaar). De inruilprijs en de bekendheid (bij ons) en wat wij belangrijk vonden, was onze keus dan…
- 7 antwoorden
- 1,2k weergaven
Beste Allemaal, vandaag koopcontract getekent voor een Kia Pro_cee'd seven Oil Blue Metallic! binnen 14 dagen krijg ik bericht dat ik hem kan ophalen:) Na wit en zwart voor me neus verkocht zien worden heb ik eindelijk mijn eigen Pro_cee'd:-P ben er erg blij mee! Groetjes, Barry Update: krijg mijn Pro_cee'd vrijdag middag 16e april om half 3
- 12 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, Ik zal mij even voorstellen, ik ben Andres, kom uit Montfoort en heb sinds 2007 een Kia Rio 1.5 GS Sport (zie foto 1). Sterker nog... ik heb er 2! Sinds 27 februari rijdt mijn vriendin in nagenoeg dezelfde Kia, echter dit is een Rio 1.5LS, en voorzien van Airco en electrisch bedienbare spiegels (zie foto 2). In de jaren dat ik mijn Kia heb, heb ik eerlijk gezegd niet eerder een uitvoering op de weg gezien in dezelfde kleur, en looks als de mijne. En stom toeval dat ik er dus nog eentje vond die te koop stond in Woerden (hier 8 km verderop). En niet alleen de uitvoering is hetzelfde, kijk maar eens naar het kenteken! (foto 1) (foto 2) We gaan de…
Laatste antwoord door Venga1, -
Even voorstellen
door Amelev- 16 antwoorden
- 1,9k weergaven
Hallo, Ook wij worden nieuwe KIA rijders. Wij hebben een Cee'd SW 1.6 X-ecutive in bestelling. We rijden nu een Skoda Fabia 1.4 maar deze auto heeft te weinig trekkracht als onze vouwwagen er achter hangt. We hopen met de Kia meer "power" te hebben. We hebben 2x in een Cee'd SW proefgereden en dat is ons goed bevallen. Het is een mooie luxe auto die ook nog eens betaalbaar is. In aanschaf, wegenbelasting en verzekering. We hopen vele jaren plezier van deze auto te hebben. Met vriendelijke groet, Erwin
Laatste antwoord door Roderik, -
Even voorstellen
door Se7en- 8 antwoorden
- 1,3k weergaven
Goedemiddag, Michael is de naam. Ik heb in 2006 een Picanto M-Bition voor m'n vriendin aangeschaft. Twee weken geleden heb ik er ook
Laatste antwoord door Se7en,