John Kanon Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Wie weet of deze sticker zich makkelijk in zijn geheel laat verwijderen? Omdat de sticker erg verweerd is,wil ik hem verwijderen,mits dit probleemloos kan. Quote
Lique Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Tuurlijk kan dat, ff peuteren, eventueel fohntje erop enz. Dat je zo'n sticker uberhaupt hebt laten zitten totdat die verweerde Quote
Sander GT Posted March 8, 2014 Posted March 8, 2014 Inderdaad @Lique! Ik heb op de aankoopbon laten noteren dat die 7 Jaar sticker op 't moment van afleveren eraf moet zijn. Quote
Picanto Bram Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Zit toch gewoon aan de buitenkant ??,....zo ja, hobby mesje doet wonderen (wel vlak houden) of zo'n ruiten krabbertje (wel eerst zand/vuil verwijderen) Quote
wil buis Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Heb ik er ook meteen afgehaald even met de fohn was geen enkel probleem . Quote
John Kanon Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 Tuurlijk kan dat, ff peuteren, eventueel fohntje erop enz. Dat je zo'n sticker uberhaupt hebt laten zitten totdat die verweerde Was al verweerd toen ik de auto nieuw kocht!! Veel Picanto´s die in 2013 verkocht zijn,stonden een jaar bij de importeur en daar staan ze niet binnen. Hier in de buurt staan meer Kia´s,ook andere modellen en daar zit allemaal de sticker nog op,dus zo gek is het nu ook weer niet. Quote
oude Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 @ John Kanon, Is niet zo gek hoor. Heb de auto nu een jaar, sticker zit er nog op. Luiigheid!!!!! Zal hem er toch maar eens afhalen. grt. Quote
Lique Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Was al verweerd toen ik de auto nieuw kocht!! Veel Picanto´s die in 2013 verkocht zijn,stonden een jaar bij de importeur en daar staan ze niet binnen. Hier in de buurt staan meer Kia´s,ook andere modellen en daar zit allemaal de sticker nog op,dus zo gek is het nu ook weer niet. Jawel, alleen beseffen die dat nog niet. Je rijdt er ongeveer net zo mee voor l*l als wanneer je een nieuwe trui aantrekt en je vergeet de kaartjes eraf te knippen 1 Quote
bigmac Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Nou, dat vind ik niet hoor; men mag best zien dat een kia 7jaar garantie heeft, en lelijk is het ook niet. Ik heb alle stickers er nog op zitten, zelfs op de zijramen. Quote
Jack_z Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 wat voor stickers op de zijramen ? ik had alleen die 7 jaar en een dealer sticker op de achterruit en die zijn eraf Quote
Creative Name Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 Wie weet of deze sticker zich makkelijk in zijn geheel laat verwijderen? Omdat de sticker erg verweerd is,wil ik hem verwijderen,mits dit probleemloos kan. Stickers verwijder je altijd met een föhn John. Beetje warm blazen, sticker eraf halen en evt. lijmresten even schoonmaken met stickerverwijderaar. Quote
bigmac Posted March 9, 2014 Posted March 9, 2014 wat voor stickers op de zijramen ? ik had alleen die 7 jaar en een dealer sticker op de achterruit en die zijn eraf iets over een alarm aan boord of zo. Quote
John Kanon Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 iets over een alarm aan boord of zo. Oh,ik dacht waarop stond in welk vak ie heeft gestaan Quote
John Kanon Posted March 9, 2014 Author Posted March 9, 2014 Stickers verwijder je altijd met een föhn John. Beetje warm blazen, sticker eraf halen en evt. lijmresten even schoonmaken met stickerverwijderaar. Woon in een flat en heb geen draadloze fohn,ik zet hem wel even met de kont in de zon. Quote
Smart Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 .......ik zet hem wel even met de kont in de zon. Daarom John Kanon......! 1 Quote
Cerba Posted March 10, 2014 Posted March 10, 2014 Heb nog geen meter gereden met die sticker. 1 Quote
Guest World Cup 2014 Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Stickers lelijk,( Nee) ga hem morgen eraf fohen, geen gezicht zonde van mijn achterkant! Quote
Guest Vitara 2 Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Af dealer zonder 7 jaar sticker en zonder reclame kentekenplaathouder, zonder rio en zonder eco. Zelfs binnen een week de KIA logo's afgeplakt En nee ik schaam me zeker niet voor mijn KIA. Quote
fonzie Posted June 15, 2014 Posted June 15, 2014 Stickers en " Picanto" de eerste dag verwijderd. Daar wil je toch niet mee rondrijden? Leuke auto maar die naam ? Quote
John Kanon Posted June 15, 2014 Author Posted June 15, 2014 Verwijderen ging zonder probleem,zonder föhn,zonder mesje. Gewoon heel voorzichtig lostrekken. Er zit nu alleen nog een klein doorzichtig stickertje van de dealer op de achterkant. Gezien de erg dunne lak,laat ik die maar zitten. Quote
bigmac Posted June 16, 2014 Posted June 16, 2014 Zijn er dan ook al mensen die het logo van hun banden verwijderd hebben? 1 Quote
John Kanon Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Ik heb ook alle stickersWil wel dubbele ruilen Quote
John Kanon Posted June 16, 2014 Author Posted June 16, 2014 Zijn er dan ook al mensen die het logo van hun banden verwijderd hebben?Nee,dan worden ze merkloos en merkloze banden zijn een stuk goedkoper,kun je beter direkt merkloze erop zetten Quote
Recommended Posts