Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wie weet of deze sticker zich makkelijk in zijn geheel laat verwijderen?

Omdat de sticker erg verweerd is,wil ik hem verwijderen,mits dit probleemloos kan.

Geplaatst

Tuurlijk kan dat, ff peuteren, eventueel fohntje erop enz.  Dat je zo'n sticker uberhaupt hebt laten zitten totdat die verweerde :)

Geplaatst

Tuurlijk kan dat, ff peuteren, eventueel fohntje erop enz.  Dat je zo'n sticker uberhaupt hebt laten zitten totdat die verweerde :)

Was al verweerd toen ik de auto nieuw kocht!!

Veel Picanto´s die in 2013 verkocht zijn,stonden een jaar bij de importeur en daar staan ze niet binnen.

Hier in de buurt staan meer Kia´s,ook andere modellen en daar zit allemaal de sticker nog op,dus zo gek is het nu ook weer niet.

Geplaatst

@ John Kanon,

Is niet zo gek hoor. Heb de auto nu een jaar, sticker zit er nog op.

Luiigheid!!!!! Zal hem er toch maar eens afhalen.

grt.

Geplaatst

Was al verweerd toen ik de auto nieuw kocht!!

Veel Picanto´s die in 2013 verkocht zijn,stonden een jaar bij de importeur en daar staan ze niet binnen.

Hier in de buurt staan meer Kia´s,ook andere modellen en daar zit allemaal de sticker nog op,dus zo gek is het nu ook weer niet.

Jawel, alleen beseffen die dat nog niet. Je rijdt er ongeveer net zo mee voor l*l als wanneer je een nieuwe trui aantrekt en je vergeet de kaartjes eraf te knippen :)

• Like 1
Geplaatst

Nou, dat vind ik niet hoor; men mag best zien dat een kia 7jaar garantie heeft, en lelijk is het ook niet. Ik heb alle stickers er nog op zitten, zelfs op de zijramen.

Geplaatst

wat voor stickers op de zijramen ? ik had alleen die 7 jaar en een dealer sticker op de achterruit en die zijn eraf

Geplaatst

Wie weet of deze sticker zich makkelijk in zijn geheel laat verwijderen?

Omdat de sticker erg verweerd is,wil ik hem verwijderen,mits dit probleemloos kan.

Stickers verwijder je altijd met een föhn John. Beetje warm blazen, sticker eraf halen en evt. lijmresten even schoonmaken met stickerverwijderaar. 

Geplaatst

wat voor stickers op de zijramen ? ik had alleen die 7 jaar en een dealer sticker op de achterruit en die zijn eraf

iets over een alarm aan boord of zo.

Geplaatst

Stickers verwijder je altijd met een föhn John. Beetje warm blazen, sticker eraf halen en evt. lijmresten even schoonmaken met stickerverwijderaar. 

Woon in een flat en heb geen draadloze fohn,ik zet hem wel even met de kont in de zon.

Geplaatst

.......ik zet hem wel even met de kont in de zon.

Daarom John Kanon......!

• Like 1
  • 3 maanden later...
Gast World Cup 2014
Geplaatst

Stickers lelijk,( Nee) ga hem morgen eraf fohen, geen gezicht zonde van mijn achterkant! 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Af dealer zonder 7 jaar sticker en zonder reclame kentekenplaathouder, zonder rio en zonder eco.

Zelfs binnen een week de KIA logo's afgeplakt ;)

En nee ik schaam me zeker niet voor mijn KIA.

Geplaatst

Stickers en " Picanto" de eerste dag verwijderd. Daar wil je toch niet mee rondrijden?

Leuke auto maar die naam ?

Geplaatst

Verwijderen ging zonder probleem,zonder föhn,zonder mesje.

Gewoon heel voorzichtig lostrekken.

Er zit nu alleen nog een klein doorzichtig stickertje van de dealer op de achterkant.

Gezien de erg dunne lak,laat ik die maar zitten.

Geplaatst

Zijn er dan ook al mensen die het logo van hun banden verwijderd hebben?

Nee,dan worden ze merkloos en merkloze banden zijn een stuk goedkoper,kun je beter direkt merkloze erop zetten :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...