-
Latest Images
-
KIA Cee'd 2 (2012->2018) (581E9DD4-4006-4659-84F6-6249D783DFC2.jpeg)
By: J8W8 · 12/20/2020 -
KIA Cee'd 2 (2012->2018) (5BA7D02C-2EB4-4F81-9BDC-96BA168192D3.jpeg)
By: J8W8 · 12/20/2020 -
KIA Sportage 3 (2011->2016) (IMG-20200902-WA0010.jpg)
By: corjan60 · 09/29/2020 -
-
-
Similar Content
-
By Erikkoudijs
Misschien is het een domme vraag maar ivm get aanschaffen van een wireless CarPlay dongle moet
ik de versie weten van mijn 2019 versie E-niro weten en ik kan het niet vinden in het menu.
iemand een idee?
-
By Flying_Dutchman
Omdat mijn Niro PHEV in reparatie was (vervangen display) kreeg ik een e-Niro mee.
Wat een feest, wat een power. In één woord: zalig.
Ik reed op de limiter door Staphorst (30 km) en schakelde die uit bij einde 30-zone. Mijn rechtervoet was blijkbaar ongemerkt naar beneden gegaan want ik kreeg me daar een felle acceleratie. Oeps.
Bij het begin van de rijbaan naar de A28 dacht ik: wat gebeurt er bij plank gas ...... . Ik heb 15 jaar een turbo diesel gehad en die kon erg snel accelereren. Maar deze e-Niro doet het nog veel feller. Wat een kracht!
Het is jammer dat de auto geen caravan kan trekken, anders zou ik aan inruilen denken ....
-
By OkiDoki_1968
Goedemorgen, ik heb een vraag en ben een leek,
Ik moet volgende week voor mijn werk ondanks de corona maatregelen naar Duitsland. Nu heb ik mijn E-Niro 64 nog maar net en ben huiverig om naar Duitsland te reizen ivm het laden. De afstand vanaf huis is ongeveer 600 km. Ik heb wat zitten googlen maar vind het lastig de juiste info te vinden.
- Hoe lang duurt het laden via een 3 fase lader ? (Laten we zeggen dat er nog 20 procent in zit).
- Is het makkelijk een laadstation te vinden op de snelweg/binnenwegen (moet richting Kassel/Erfurt) ?
- Werken mijn pasje/druppel van Newmotion op de duitse laadstations ?
Ik twijfel enorm en denk erzelf over om maar een benzineauto van mijn collega te lenen om geen stress te hebben.
Sorry, voel mezelf een beetje dom maar ik zie toch echt door de bomen het bos niet meer door al die verschillende pasjes/druppels/aanbieders e.d.
Alvast veel dank...
-
By Leentje
Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!
-
By yvdhaak
Goede morgen allen,
Ik kreeg gistermiddag een mail van KIA met deze boodschap:
Kia Motors heeft voor uw Kia een belangrijke aanpassing doorgevoerd om de compatibiliteit met moderne laadpalen te verbeteren. Deze aanpassing betreft een software update voor de interne laadeenheid van uw elektrische Kia.
Deze update is reeds beschikbaar voor uw elektrische Kia. Wij verzoeken u een afspraak met uw Kia-dealer te maken, zodat uw Kia op de korte termijn kan worden gemodificeerd. Vanzelfsprekend zijn hieraan voor u geen kostenverbonden.
Weet iemand hier meer van en welk 'probleem' gaat dit oplossen?
-