Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
18 uur geleden, Hippe lip zei:

Gefeliciteerd. Mooi dat je 'm thuisgeleverd krijgt. Scheelt je weer kilometers. ;)

Is dit een blauwe? Met die donkere kleuren vind ik dat zo moeilijk te zien.....

Bedankt! Het is een Platinum Graphite, maar je hebt gelijk met dit donkere weer zie je zeker op de foto weinig verschil met andere donkere kleuren.

Geplaatst

Net bericht gekregen van de dealer.... a.s. woensdag is het dan eindelijk zover de aflevering van de E-niro MY20 ExecutiveLine  in Gravity Blue.

• Like 2
Geplaatst
Op 30-6-2020 om 16:58, Kwaichang zei:

Bedankt! Het is een Platinum Graphite, maar je hebt gelijk met dit donkere weer zie je zeker op de foto weinig verschil met andere donkere kleuren.

Volgens mij heb je mijn Gravity Blue versie ontvangen :cool:

Geplaatst

Congratulations Guys to those who received/will receive their cars.

Can anybody post a photo of accessories that you got in your car boot ?

Is there a cargo mat ? Is there a charging cable bag etc. ? 

Geplaatst
Op 2-7-2020 om 13:52, 2n2o zei:

Als het stil wordt in dit topic, is iedereen vermoedelijk in z'n nieuwe bak aan het touren.. 

Dan wacht ik nog wel in m'n eentje op mijn wederom uitgestelde levering... :boat:

• Sad 1
Geplaatst (aangepast)
Op 3-7-2020 om 10:07, ppat zei:

Hi Ppat,

I dont have a picture at the moment, but can shoot one. Later today.

I have added a rubber cargo mat as an option, for the passenger seats and cargo.

There is no cable bag included.

aangepast door Mabion
Geplaatst
Op 3-7-2020 om 10:07, ppat zei:

Haven't seen or heard you here before. Maybe you can introduce yourself a bit?

Geplaatst
Op 1-7-2020 om 13:04, LordWian zei:

Net bericht gekregen van de dealer.... a.s. woensdag is het dan eindelijk zover de aflevering van de E-niro MY20 ExecutiveLine  in Gravity Blue.

Hij is binnen. Vanmorgen de auto gehaald bij de dealer. Rijdt geweldig. Eerste 150km er alweer op zitten. :punk:

Niro.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
5 minuten geleden, LordWian zei:

Hij is binnen. Vanmorgen de auto gehaald bij de dealer. Rijdt geweldig. Eerste 150km er alweer op zitten. :punk:

Gefeliciteerd! En natuurlijk nog heeeel veeeel fijne kilometers gewenst!

Geplaatst

JA er is echt een nest geboren hier is mijn e-niro ook aangekomen.  Wel in Belgie

Besteld 31/12/19 wordt geleverd op 22/07/20 een maand later dan oorspronkelijk afgesproken

Runway Red

DDK smoky gray

Nu maar eens werk maken van het ophangen van de zappi  het installeren van de app en het zoeken naar een wrapper in de buurt van Antwerpen om de gril en motige details aan te pakken .

ALs iemand een aanbevolen adres heeft dan hoor ik het graag?

Geplaatst
4 uur geleden, LordWian zei:

Niro.jpg

Eindelijk en veel plezier!

Geplaatst
Op 9-7-2020 om 22:35, oldie zei:

Welke zijn de nieuwste software versies zodat ik kan checken of de niro up to date is bij levering

Zal eens kijken welke versie bij mij geïnstalleerd staat. 

Gast Peter Boermans
Geplaatst

gisteren vernomen dat mijn e-Niro in bestelling is genomen - verwachte leverweek 50 - het aftellen kan beginnen

Geplaatst

In december een e-Niro besteld met gewenste leverdatum 23 november omdat dan mijn huidige leasecontract afloopt.

Net maar eens met de dealer gebeld of deze levertijd geen probleem is i.v.m. één of ander virus ofzo. Blijkt de auto al in Nederland te staan. Nu heeft hij mijn auto omgewisseld met iemand die hem veel later zou krijgen, dus ik denk dat ik iemand heel blij heb gemaakt.

Geplaatst
28 minuten geleden, Ron van der Krol zei:

In december een e-Niro besteld met gewenste leverdatum 23 november omdat dan mijn huidige leasecontract afloopt.

Net maar eens met de dealer gebeld of deze levertijd geen probleem is i.v.m. één of ander virus ofzo. Blijkt de auto al in Nederland te staan. Nu heeft hij mijn auto omgewisseld met iemand die hem veel later zou krijgen, dus ik denk dat ik iemand heel blij heb gemaakt.

Dat denk ik ook wel, nu maar wel hopen dat ze dan de gewenste leverdatum kunnen waarmaken!

Geplaatst

Ik heb gisteren ook eindelijk het verlossende bericht gekregen!

Aanstaande vrijdag kan ik mijn e-Niro ook ophalen :winkiss: !

• Like 2
Geplaatst

Mijn bestelling voor de  Kia e-Niro MY20 is van 4 maart dit jaar.

De auto is met de boot aangekomen op 28 juni j.l.

Heb net met de dealer gebeld en die vertelde mij dat de auto nog steeds in de haven staat en dat het transport wordt gecoördineerd door Kia Nederland, waarop hij geen invloed kan uitoefenen.

Spannend :-|

Geplaatst (aangepast)

Vrijdag dan eindelijk op kunnen halen. Het is echt een top auto! :tt1:

Ik zal nog even een goede foto maken, maar hierbij alvast een foto van het eerste laadmoment, haha

IMG_3888.thumb.jpeg.02c91323e08550d39fada46912d5d2ef.jpeg

aangepast door yvdhaak
  • Like 1
Geplaatst
Op 14-7-2020 om 11:51, MeAtHome zei:

Mijn bestelling voor de  Kia e-Niro MY20 is van 4 maart dit jaar.

De auto is met de boot aangekomen op 28 juni j.l.

Heb net met de dealer gebeld en die vertelde mij dat de auto nog steeds in de haven staat en dat het transport wordt gecoördineerd door Kia Nederland, waarop hij geen invloed kan uitoefenen.

Spannend :-|

Iemand enig idee hoe dit verder gaat? 

Het lijkt bij mij langzaamaan op een soap. Ik heb in oktober 2019 een order overgenomen voor levering in juni 2020. Ondertussen wordt wekelijks doorgeschoven vanwege vertraagde levering vanuit de haven Rotterdam. Ondertussen dus al 4 weken verder en mij wordt nu midden augustus medegedeeld?

Geduld hebben is niet moeilijk, maar geduld over geduld is wel veel gevraagd :-).

Geplaatst
8 minuten geleden, McDadd zei:

Iemand enig idee hoe dit verder gaat? 

Het lijkt bij mij langzaamaan op een soap. Ik heb in oktober 2019 een order overgenomen voor levering in juni 2020. Ondertussen wordt wekelijks doorgeschoven vanwege vertraagde levering vanuit de haven Rotterdam. Ondertussen dus al 4 weken verder en mij wordt nu midden augustus medegedeeld?

Geduld hebben is niet moeilijk, maar geduld over geduld is wel veel gevraagd :-).

Mijn bestelling in november 2019 zou geleverd worden in november 2020.

Februari 2020 kreeg ik te horen dat het eind Mei 2020 werd. 

Mijn auto is ook op 28 juni pas aangekomen in Rotterdam en levering heeft plaatsgevonden op 17 juli 2020.

Bij mij was er dus ook geen touw aan vast te knopen, maar Corona gooit gewoon veel roet in het eten. Alles gaat langzamer en moet anders worden gecoördineerd. Ook het transport.

Hoe het verder gaat bij jou, kan ik (en ik denk niemand) zeggen. Feit is wel dat de auto in Nederland staat, dus veel later dan midden augustus gaat het niet meer worden. Wellicht wel eerder, maar dat is afwachten.

Geplaatst
8 minuten geleden, yvdhaak zei:

Mijn auto is ook op 28 juni pas aangekomen in Rotterdam en levering heeft plaatsgevonden op 17 juli 2020.

Bij mij was er dus ook geen touw aan vast te knopen, maar Corona gooit gewoon veel roet in het eten. Alles gaat langzamer en moet anders worden gecoördineerd. Ook het transport.

Hoe het verder gaat bij jou, kan ik (en ik denk niemand) zeggen. Feit is wel dat de auto in Nederland staat, dus veel later dan midden augustus gaat het niet meer worden. Wellicht wel eerder, maar dat is afwachten.

Ik heb de hoop dat er iemand van Kia Nederland meeleest hier en er wellicht iets zinvols over kan meedelen. ;-) 

Corona zal zeker hierin invloed hebben, maar ze kunnen de auto's niet gaan stapelen in de haven als de volgende boot komt, lijkt mij. Het is zeker afwachten, maar het getuigd niet echt van professioneel logistiek ondernemen bij Kia. Ik ben beter gewend van Kia, heb vroeger een Sorento 3.3 V6 gereden en die was er razendsnel, ondanks een hele grote afname destijds.

Maar...we wachten. Staat niets anders op :-) 

Geplaatst
13 minuten geleden, yvdhaak zei:

Lijkt een beetje op willekeur allemaal, maar er worden door KIA Nederland diverse redenen aangedragen zoals Corona, geen transporten i.v.m. Stikstof emissie, ....

Kreeg gisteren te horen dat mijn auto waarschijnlijk begin augustus wordt geleverd, ook omdat vanaf 1 augustus pas weer nieuwe kentekens worden verstrekt???

Ik hoorde ook dat er veel wordt geschoven! Wie het hards roept ..........

Geplaatst
12 minuten geleden, MeAtHome zei:

Lijkt een beetje op willekeur allemaal, maar er worden door KIA Nederland diverse redenen aangedragen zoals Corona, geen transporten i.v.m. Stikstof emissie, ....

Kreeg gisteren te horen dat mijn auto waarschijnlijk begin augustus wordt geleverd, ook omdat vanaf 1 augustus pas weer nieuwe kentekens worden verstrekt???

Ik hoorde ook dat er veel wordt geschoven! Wie het hards roept ..........

Er zal toch wel iets van een volgorde in zitten, maar elke keer een andere reden is wel irritant natuurlijk. 

Dat met die kentekens is (naar mijn mening) echt onzin, want het kenteken werd in mijn geval pas aangevraagd door de dealer toen de auto daar binnen was en dus niet centraal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...