Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maar dan zou het om de uitstoot van alleen de diesels gaan begrijp ik? Als dat zo is dan verklaard dat voor de diesel versie genoeg echter niet voor de benzine uitvoeringen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ze hebben bij de problemen omtrent de WLTP cyclus niet gemeld of het alleen om de diesels ging of dat het om zowel diesel als benzine zou gaan.
Het verschil is dat ze voor benzine uitvoeringen genoeg op voorraad hebben staan en geen enkele diesel in geen enkele uitvoering.

Geplaatst

Als dat zo zou zijn, dan zou mijn benzine allang geleverd moeten zijn. Oorspronkelijk 3 mei en ondertussen is het alweer 1 juli geworden. Het wltp verhaal klinkt aannemelijk en ik vrees dat dit ook voor de benzine uitvoeringen zal gelden.

Geplaatst
7 minuten geleden, Vibravis zei:

Als dat zo zou zijn, dan zou mijn benzine allang geleverd moeten zijn. Oorspronkelijk 3 mei en ondertussen is het alweer 1 juli geworden. Het wltp verhaal klinkt aannemelijk en ik vrees dat dit ook voor de benzine uitvoeringen zal gelden.

Hoop niet dat je gelijk hebt, maar verklaart wel waarom de dealer niet terug belt. 

Ondanks alles heb ik wel de bevestiging per mail dat hij uiterlijk de 12e verwacht wordt, dus zie wel of hij er volgende week is of dat ik ook nog een maand of wat moet wachten :confused:

Geplaatst

Haha die mail heb ik al 3 keer gehad

Ik geloof geen enkele mail meer tot de auto voor mijn neus staat.

Geplaatst

Ik vraag me nogsteeds af als ze toch met opties gaan spelen.

Dus opties die nu in dynamicplusline zitten naar executive lijn gaan of je die dan toch krijgt.

Ook wordt de auto duurder maar als de auto al besteld is dan geld het daar toch niet voor?

Geplaatst
1 minuut geleden, Vibravis zei:

Haha die mail heb ik al 3 keer gehad emoji23.png

Ik geloof geen enkele mail meer tot de auto voor mijn neus staat. emoji28.png

Ach ja,  als dat zo is dan mogen ze met een goed verhaal komen en anders zoek ik wel wat anders uit. A3 of een Focus oid. 

Geplaatst
Ach ja,  als dat zo is dan mogen ze met een goed verhaal komen en anders zoek ik wel wat anders uit. A3 of een Focus oid. 

Nou grappig dat je het zegt. Ik zit echt sterk eraan te denken om te onderzoeken of ik van de auto af kan. Een tesla is wel binnen een maand te leveren

Geplaatst
12 minuten geleden, Vibravis zei:

Nou grappig dat je het zegt. Ik zit echt sterk eraan te denken om te onderzoeken of ik van de auto af kan. Een tesla is wel binnen een maand te leveren emoji28.png

Tesla ga ik (voorlopig) niet aan beginnen. Dat getob met stekkers etc. daarbij is een station of iets ruimere auto wel gewenst 

Geplaatst
Ik vraag me nogsteeds af als ze toch met opties gaan spelen.

Dus opties die nu in dynamicplusline zitten naar executive lijn gaan of je die dan toch krijgt.

Ook wordt de auto duurder maar als de auto al besteld is dan geld het daar toch niet voor?
Ze hebben gewoon botweg de bestelling geannuleerd. Er staan blijkbaar genoeg kleine lettertjes in dat ze dat kunnen doen.
Ze kunnen hem ook on hold zetten en dan afwachten tot de nieuwe prijslijst bekend is maar dan wordt hij op zijn vroegst pas in september geproduceerd en je moet dan akkoord gaan met een eventuele prijsverhoging.
Geplaatst
Tesla ga ik (voorlopig) niet aan beginnen. Dat getob met stekkers etc. daarbij is een station of iets ruimere auto wel gewenst 

Bij tesla valt dat wel mee. Die hebben een dekkend netwerk in europa met eigen palen. Bij een niro is dat andere koek

Geplaatst
1 uur terug, meeder zei:

Ze hebben gewoon botweg de bestelling geannuleerd. Er staan blijkbaar genoeg kleine lettertjes in dat ze dat kunnen doen.
Ze kunnen hem ook on hold zetten en dan afwachten tot de nieuwe prijslijst bekend is maar dan wordt hij op zijn vroegst pas in september geproduceerd en je moet dan akkoord gaan met een eventuele prijsverhoging.

Raar. Bij mij is de bestelling nog niet geannuleerd. Morgen nog een keer met de vestigingsmanager bellen. Want ik ga echt niet meer betalen als ik de auto bestel voor dat deze versie uberhaubt is aangekondigd.

Geplaatst
Zoals hierboven al ergens geschreven zal Kia echt wel een oplossing komen. Geen paniek!

Mijn dealer zegt echt niets te kunnen doen. Niet meer leverbaar en daarmee klaar kreeg ik te horen.
Wachten tot september of later zal waarschijnlijk geen optie zijn voor mij.
Geplaatst

Dat is ontzettend zuur zeg. Ik hoop wel dat kia snel duidelijkheid brengt want allemaal dat speculeren schiet niet op.

Geplaatst

Kia Helmond reageert helaas niet op mijn mail. Via de KIA chat kreeg ik het volgende mee:

202212285_Kiachat.JPG.f3f4e865d569a063f0b08fe71ab88d71.JPG

Op de vraag "Als ik het dus goed begrijp; als mijn uitvoering of kleur niet meer voorradig is dan wordt mijn auto niet eerder dan september geleverd?" durfde ze geen antwoordt op te geven. Daarvoor moest ik rechtstreeks bij de dealer zijn. Laat die nou niet reageren :(.  Geduld is een schone zaak maar wat meer feedback van de dealer of Kia zelf zou toch welkom zijn.

Geplaatst

Net nogmaals met de vestingsdirecteur gebeld van mijn dealer(van mossel)

Hij geeft aan de auto is voor 17 mei besteld. daardoor krijg jij nog het oude model met dezelfde prijs als waarvoor die destijds verkocht is.
zij kunnen nu geen ceed meer bestellen omdat de facelift eraan komt. Als kia hier meer duidelijkeheid over heeft kunnen zij pas weer bestellen.

Geplaatst

Die van mij was op 27 maart door de dealer bevestigd maar ze kunnen niet meer leveren.
Of de dealer heeft het laten liggen waardoor het een probleem is geworden.

Geplaatst

Ik ben nog even aan het Googlen geweest maar je kan er echt bijna niks over vinden.

Wel kwam ik de volgende site tegen waar over een digitaal instrumentarium wordt gesproken.

https://thekoreancarblog.com/2018/06/25/kia-to-launch-its-own-full-digital-cluster/

Daar stond deze tekst in:

At Ceed’s presentation Kia announced that will bring, during Ceed’s commercial life cycle, the digital cluster. I’m sure that we will see this on the Ceed GT that will arrive in 2019

Dus als het al bekend was tijdens de presentatie van de nieuwe Ceed waarom heeft geen enkele site, blad, blog er dan iets over geroepen of mogen ze het misschien niet aangezien consumenten er dan op blijven wachten en verkopen tegen kunnen vallen?

Geplaatst

Heb vandaag ook contact gehad.

De verkoper die er over gaat / meer van weet is as dinsdag terug van vakantie.

Ze konden helaas niet zien hoe het ervoor staat en of ik m'n auto krijg uit de 'voorraadmodellen' of dat ik moet wachten tot augustus/september....

Ik weet nu helaas nog niets. Je verheug je er erg op. Ik zie nu wel voor en nadelen.

Stel ik krijg hem nu, wat heeft dat voor gevolgen voor evt latere software (ivm WLTP) updates. Ik krijg het 'oude' model, maar ik heb hem al wel.

Moet ik wachten tot september, dan krijg ik wel het 'nieuwe' model en dat UVO systeem als het meezit (ik ben dol op gadgets!). Maar wat wordt de prijs. Ik ben al wat hoger gegaan dan ik wilde....

Oh ja. De kans op de nieuwe kentekenplaat serie is in september ook een stuk hoger. 

#was het maar dinsdag

Geplaatst
56 minuten geleden, pdakkerman zei:

Heb vandaag ook contact gehad.

De verkoper die er over gaat / meer van weet is as dinsdag terug van vakantie.

Ze konden helaas niet zien hoe het ervoor staat en of ik m'n auto krijg uit de 'voorraadmodellen' of dat ik moet wachten tot augustus/september....

Ik weet nu helaas nog niets. Je verheug je er erg op. Ik zie nu wel voor en nadelen.

Stel ik krijg hem nu, wat heeft dat voor gevolgen voor evt latere software (ivm WLTP) updates. Ik krijg het 'oude' model, maar ik heb hem al wel.

Moet ik wachten tot september, dan krijg ik wel het 'nieuwe' model en dat UVO systeem als het meezit (ik ben dol op gadgets!). Maar wat wordt de prijs. Ik ben al wat hoger gegaan dan ik wilde....

Oh ja. De kans op de nieuwe kentekenplaat serie is in september ook een stuk hoger. 

#was het maar dinsdag

Persoonlijk zou ik niet akkoord gaan als ze een prijsverhoging gaan vragen. Jij hebt hem besteld voor een x bedrag dus moeten ze hem ook leveren voor dat bedrag

Geplaatst
32 minuten geleden, tijdjes123 zei:

Persoonlijk zou ik niet akkoord gaan als ze een prijsverhoging gaan vragen. Jij hebt hem besteld voor een x bedrag dus moeten ze hem ook leveren voor dat bedrag

Wellicht had ik dit beter moeten onderbouwen. De prijsverhoging mbt de bijtelling.

Ik ga ervan uit dat de lease prijs voor m'n werkgever gelijk blijft

Geplaatst

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn Lm een hele vloot proceed’s heeft besteld begin maart en dat deze begin juli bij de dealer zijn. Later dan verwacht maar goed. Voor mij te laat aangezien ik dan al op vakantie ben. Daarom vanaf komende vrijdag een andere (grotere) voorloop auto om toch fatsoenlijk op vakantie te kunnen. Het is helaas niet anders maar toch blij met deze oplossing

• Like 1
Geplaatst
1 uur terug, Vibravis zei:

Ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn Lm een hele vloot proceed’s heeft besteld begin maart en dat deze begin juli bij de dealer zijn. Later dan verwacht maar goed. Voor mij te laat aangezien ik dan al op vakantie ben. Daarom vanaf komende vrijdag een andere (grotere) voorloop auto om toch fatsoenlijk op vakantie te kunnen. Het is helaas niet anders maar toch blij met deze oplossing

Niet de leukste, maar wel een nette oplossing van je leasemaatschappij. Hoeft schoonmoeder toch niet in de dakkoffer ;-)

Via welke leasemaatschappij heb je besteld?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...