-
Latest Images
-
KIA Cee'd 2 (2012->2018) (581E9DD4-4006-4659-84F6-6249D783DFC2.jpeg)
By: J8W8 · 12/20/2020 -
KIA Cee'd 2 (2012->2018) (5BA7D02C-2EB4-4F81-9BDC-96BA168192D3.jpeg)
By: J8W8 · 12/20/2020 -
KIA Sportage 3 (2011->2016) (IMG-20200902-WA0010.jpg)
By: corjan60 · 09/29/2020 -
-
-
Similar Content
-
By Leentje
Ik heb dus zo een apparaat besteld om een sleutel met afstands bediening in mijn auto te plaatsen, omdat ik er gek van wordt om elke keer weer die sleutel om te draaien... Hoe moet ik zon apparaat installeren? Groetjes Leni!
-
By Ronkia
Hai
In mij KIA Sportage uit 2015 zit het Infinity Soundsystem, tezamen met navigatie.
Stel, ik ben muziek aan het draaien van USB en tegelijkertijd gebruik ik de navigatie.
Als ik mijn muziek niet meer wil horen draai ik het volume weg. De muziek loop dan wel echter door.
Wil ik mijn muziek helemaal stoppen, dan moet ik op de knop linksonder drukken.
Echter, dan wordt het scherm zwart en is de navigatie ook weg.
Is er een manier om de navigatie te blijven tonen en de USB te laten stoppen, zodat hij niet verder gaat met muziek afspelen?
Dank
Ron
-
By Don66
Hoi leden,
Nu heb ik een nieuwe Sportage en tot nu toe 3x getankt.
Maar het verbruik komt nog niet in de buurt van de fabrieksopgave. (7,6l/100km) (1:13,16)
Nu weet ik dat de fabrieksopgave een heel positief getal is, maar dan nog kom ik daar niet bij in de buurt.
1e tankbeurt 1:8,4
2e tankbeurt 1:10,41
3e tankbeurt 1:9,96
Heb nu een goeie 2100 kilometer op de teller staan en moet dus nog verder inrijden. (Auto is geleverd met ongeveer 520 km op de teller).
Ik tank alleen Shell V-Power, ondanks dat de dealer aangaf E5 en E10 ron91 te kunnen tanken.
Gaat het verbruik nog verbeteren of moet ik rekening houden met gemiddeld 1:10??
-
By pdakkerman
Nav wat opmerkingen in een ander topic maar een eigen topic over dit onderwerp.
Ook ik ben mezelf al een paar keer tegengekomen met inpakken met een weekendje weg, naar ook met de boodschappen.
De koffer Proceed is aan de achterzijde erg laag. Dus een klapkratje komt al snel tegen de achterklep en dan gaat mijn elektrische klep vaak weer open.
In april hebben wij onze lange vakantie en dat wordt de grote uitdaging met 2 kinderen van 11 en 13.
Wij hebben 4 grote weekendtassen gekocht. Voor ieder een.
Deze tassen zet ik links in lengterichting. 2 onder en 2 erop. Rechts tegen de achterbank komen 2 klapkratjes op elkaar. Die zullen iets boven de achterbank uitkomen. Meer dan de 4 tassen. Maar het zicht naar achter en de linkerbaan is vrij.
Zo heb ik nog wat ruimte voor een een grote boodschappen (Action) tas voor de klapkratjes. Zo kan de klep gewoon dicht.
Voor de tassen kan nog een toilettas of koeltas met drinken en broodjes bijvoorbeeld.
In het 'onderruim' komen vaak zaken zoals boeken, een sixpack bier voor bij aankomst, schoenen en ander klein spul.
-
By JelteV
Hi allemaal,
Ik rij in een Kia Venga uit 2010 (vandaar dat deze categorie heb gekozen), maar mijn vraag gaat over de RVS strip onder mijn rechter achter portier. Deze is namelijk losgekomen en er zit een knik in. Ik ben naar de Kia dealer geweest om een nieuwe te bestellen, maar... Deze strips worden niet meer geleverd. Het is ook niet origineel, zeggen ze. Terwijl wij de auto daar gekocht hebben met de strips. In heel Nederland kan niemand (volgens de dealer) deze strips meer leveren.
Nu is mijn vraag: heeft iemand van jullie ervaring met een soortgelijk probleem en belangrijker is er een alternatief...
De onderdelen-man bij de dealer noemt het trouwens een raamsnor. Het gaat mij echter enkel om de RVS strip. Alhoewel een sloop raamsnor, ook volstaat. Helaas kan ik het onderdeel online ook niet vinden. Hopelijk kan iemand me verder helpen in mijn speurtocht. Alvast bedankt!
Groet,
Jelte
-