makia Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 Vanochtend opgehaald, onze Cee'd Sportswagon 1.4 DynamicPlus line DTC. Erg blij mee. Met alle plezier de tijdelijk Golf achtergelaten. Voordelen: Veel Nadelen, mindere dingen: - Geen parkeer sensoren vóór - Universele dakdragers passen niet (zelf niet goed naar gekeken) - LKA staat altijd aan bij gebruik Adaptieve Cruiscontrole - Geen 12v of usb contact voor de achterbank (wel in de kofferbak) De kofferruimte is gigantisch. Van deze auto gaan we een hoop lol hebben. 2 Quote
tijdjes123 Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 Gefeliciteerd met je aanwist. LKA vind ik juist er handig. Quote
Rickvi1 Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 LKA kun je uitzetten door in cruise control menu de OK knop even ingedrukt te houden, dan het 2e menu item (veiligheidssystemen oid) en daar LKAS uitzetten (middelste menu item). Je kunt ook de adaptieve cruise control uitzetten door even het afstand knopje (rechterkant van het stuur, links onder) ingedrukt te houden. Quote
Brainiac Posted June 17, 2020 Posted June 17, 2020 16 uur geleden, makia zei: Vanochtend opgehaald, onze Cee'd Sportswagon 1.4 DynamicPlus line DTC. Kleine note van de taalnazi (of mag ik dat niet meer zeggen in deze tijd ) Tegenwoordig is Ceed zonder de ' Buiten dat, veel veilige km's. Ik zet zelf elke keer bij instappen het knopje uit, links naast het stuur. Quote
xl3laz3rx Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 Ik dacht de MY20 DynamicPlus line DTC een digitaal cluster heeft? of vergis ik hier mij in. Quote
tijdjes123 Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 21 minuten geleden, xl3laz3rx zei: Ik dacht de MY20 DynamicPlus line DTC een digitaal cluster heeft? of vergis ik hier mij in. Is helaas pas vanaf de gt line. Quote
xl3laz3rx Posted June 19, 2020 Posted June 19, 2020 (edited) Dan heb ik geluk! Heb gelukkig de GT-line bestelt. Ik schrok al ik het digitalecluster niet zou krijgen. Succes en veel rijplezier met je KIA! Edited June 19, 2020 by xl3laz3rx Quote
Wutroe Posted June 29, 2020 Posted June 29, 2020 Veel plezier met je nieuwe auto!Zie ik het nou goed dat je het navigatiescherm voor 2/3 weer geeft en een ander menu voor 1/3? Hoe heb je dit gedaan? Ik heb hier al eens naar gezocht, maar kreeg dit niet voor elkaar, mij lukt alleen full screen of 3x 1/3. Quote
makia Posted June 30, 2020 Author Posted June 30, 2020 Dat zie je goed. Nou moet ik alleen even goed denken hoe ik dat gedaan heb.... split screen staat aan dacht ik en je kunt In de navi voorkeuren spelen met je widgets. Je kunt in het rechterdeel up en down swipen. Quote
marijn.hak Posted July 7, 2020 Posted July 7, 2020 Ziet er super uit, prachtige kleur ook! Veel veilige kilometers toegewenst!Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk Quote
Jans Hebels Posted July 7, 2020 Posted July 7, 2020 Mooie auto, zelf ook heel blij. Welke kaartversie van de navigatie heb je? Quote
makia Posted July 7, 2020 Author Posted July 7, 2020 Donkerblauw is ook mooi, maar die kleur had ik al gehad... geen idee welke kaart versie. Zou ik eens moeten kijken als het droog is. 1 Quote
Wutroe Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Op 30-6-2020 om 17:31, makia zei: Dat zie je goed. Nou moet ik alleen even goed denken hoe ik dat gedaan heb.... split screen staat aan dacht ik en je kunt In de navi voorkeuren spelen met je widgets. Je kunt in het rechterdeel up en down swipen. Lol, ik dacht dat ik na een half jaar de gimmicks wel zo ongeveer kende Blijkt dat ik dat split screen verhaal nooit goed gekeken heb. Echt ideaal dat je dat kan doen! Veel handiger dan dat home-scherm met 3 vaste vakjes. Quote
Recommended Posts