Wutroe Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Is het mogelijk om de ramen en het schuif/kanteldak met de sleutel te openen? Ik heb al dingen geprobeerd als de ontgrendel-knop lang indrukken, maar er gebeurt niets. Van de ramen zou ik het wel gek vinden als het niet kan, dat is toch al vrij lang gemeengoed op auto's. Voor het schuif/kanteldak zou het een leuke extra zijn. Quote
tijdjes123 Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Is bij Kia volgens mij niet mogelijk. Quote
Proceed-Dennis Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Ramen sluiten op de proceed kan wel(dakraam niet), knop vergrendelen lang in gedrukt houden tot dat de ramen dicht z'n. Misschien werkt het op de normale ceeds ook. Quote
Huuv Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 2 uur geleden, Wutroe zei: Is het mogelijk om de ramen en het schuif/kanteldak met de sleutel te openen? Ik heb al dingen geprobeerd als de ontgrendel-knop lang indrukken, maar er gebeurt niets. Van de ramen zou ik het wel gek vinden als het niet kan, dat is toch al vrij lang gemeengoed op auto's. Voor het schuif/kanteldak zou het een leuke extra zijn. Ik heb hier ook al een onderzoekje naar gedaan en kreeg het ook niet voor elkaar. In de handleiding hebben ze het ook alleen over sluiten van de ramen (en niet openen of kanteldak) Quote
marijn.hak Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Net gevraagd bij de dealer tijdens uitlevering: is iets Europees, geen optie op de Kia. Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk Quote
tijdjes123 Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Het mag wel in europa want onze mercedes kan ze wel openen en sluiten via de sleutel Quote
Wutroe Geplaatst 15 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 15 Juli, 2020 Klopt, volgens mij al mijn vorige auto's hadden het al. Quote
marijn.hak Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 In de handleiding lees ik wel iets over ramen automatisch dicht als je de auto afgesloten hebt. 3 seconden inhouden. Nog niet getest. Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Juli, 2020 Geplaatst 15 Juli, 2020 Ook dit is volgens mij weer zo'n typisch geval van Kia die separate (hardwired) systemen gebruikt ipv alles via de computer aan te sturen...Er is vrijwel zeker geen connectie tussen de raambediening en de rest van de auto en dan kan dit dus niet. Of je moet er een module voor inbouwen... Quote
Huuv Geplaatst 16 Juli, 2020 Geplaatst 16 Juli, 2020 17 uur geleden, marijn.hak zei: In de handleiding lees ik wel iets over ramen automatisch dicht als je de auto afgesloten hebt. 3 seconden inhouden. Nog niet getest. Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk Klopt, dicht werkt wel via de afstandbediening (enkel voor de ramen, niet het kanteldak) Maar het zou mooi zijn als het ook geopend kon worden, ik heb dit bij diverse VAG modellen ook gehad. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.