Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo het genieten kan beginnen, gistermiddag de Niro opgehaald de eerste rit naar huis was al een feest, wat rijdt hij lekker!!

Heeft iemand ervaring met voor parkeersensoren volgens de dealer schakelen die uit als je harder dan 20 km rijdt en moet je die daarna zelf weer inschakelen als je ze wilt gebruiken lijkt me erg onhandig

Kia Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine, in de kleur platinum graphite

• Like 2
Geplaatst

Ten eerste alle nieuwe NIRO rijders gefeliciteerd, het is een heerlijke auto.

Ik verbruik nu gemiddeld 1:19 / 1:20 en gebruik de auto hoofdzakelijk voor woon werk verkeer, dat is van Almere stad (centrum) naar Schiphol zo'n 84 km per dag over 100 km wegen en ik doe dat volledig (snelweg en soms ook binnen de bebouwde kom) op CC.

Ik heb de originele 16 inch velgen met Michelin Cross Climat banden er onder liggen, en 4600 km gereden.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik een rustige, maar niet hinderlijke (voor het overige verkeer) rechter voet heb en ik denk dat het nieuwe rijden aan deze cijfers meehelpt.

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Ik verwacht de Kia Niro in week 7

• Like 3
Geplaatst
2 uur geleden zei BvE:

Ik verwacht de Kia Niro in week 7

Gefeliciteerd BvE. Welke uitvoering heb je gekozen?

Geplaatst

@ Ron, is het niet te veel gevraagd, als we in de openingspost van dit Topic
alle Niro's op een rijtje zetten? Wat vinden wij allemaal daar van?

Wimis on, Niro BusinessLine 8-2016

Ik zie de reactie wel tegemoet!
Er zijn er best wel veel (alleen in dit forum al) :tt1:

• Like 2
Geplaatst
Op ‎21‎-‎1‎-‎2017 om 09:43 zei Ron Penguin:

Ik zit met dit weer gemiddeld tussen 1: 18 á 19. Merk wel dat het koudere weer van invloed is. En heb er nu winterbanden onder zitten.

Het meest wordt de auto door mij n vrouw gebruikt voor woon-werkverkeer 50 km heen en 50 terug, 3 dagen in de week. Zij is een rustige rijder, en snelheid is sterk afhankelijk van het overige verkeer. Het schommelt tussen de 90 - 120 km. Ik zelf rijd de overige kilometers, maar rijdt ook zelden harder dan 120.

Het blijft moeilijk te vergelijken denk ik, rijd je veel stadskilometers met dit weer, dan zal het verbruik best wel stijgen denk ik. 

Hoi Ron, het verbruik zit volgens mij idd in de korte ritten... meestal < 10 km enkele keren per dag... verder is het een genot om rond te rijden in onze Niro. We zijn de eerste 1000 km gepasseerd en nu de voet wat verder naar beneden mag, kan ik wel zeggen dat er best wat power onder de motorkap zit. Wat mij wel opvalt is dat de indicatie verlichting van de passagiers airbag vaak langer als de 6 sec, welke genoemd worden in de handleiding, blijft branden. Ook de indicatie van de veiligheidsgordels licht onwillekeurig op. Ik zal binnenkort eens bij de garage langst gaan om te vragen wat hun daar van vinden.

• Like 2
Geplaatst
21 uur geleden zei Wimis on:

Gefeliciteerd BvE. Welke uitvoering heb je gekozen?

Ik ben voor de ExecutiveLine gegaan in de kleur zwart met parkeersensoren voor .

• Like 2
Geplaatst

Vanavond akkoord gegaan met de offerte voor de financiering van onze Niro. Nu akkoord van hun kant krijgen en dan wachten.... Geen idee wanneer we hem krijgen maar hij is op voorraad dus het kan snel gaan!

We zijn voor de Executiveline gegaan in Aurora Black Pearl!

• Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Na een aantal weken touwtrekken betreft opties en prijzen, dan toch 

gisteren toegezegd betreft de Niro BusinessLine.

Het wordt er een met Eisen velgen met de Michelin CrossClimate banden en parkeersensoren voor.

De kleur moet ik nog gaan bepalen, twijfel nog tussen Gravity Blue, Platinum Graphite  en  Metal Stream.

Alleen viel mij de levertijd erg tegen, 3 tot 5 maanden, dat is wel wel erg lang voorpret!

Maar goed, heb ik in ieder geval veel tijd om dit forum door te lezen en gelukkig zijn de meeste van jullie nog steeds

positief.

• Like 2
Geplaatst

Gefeliciteerd, inderdaad lange voorpret, het gaat blijkbaar goed met de verkoop van de Niro :) . Tja, en welke kleur, dat moet je mij niet vragen, Gravity Blue natuurlijk :clap:

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Ron Penguin:

Gefeliciteerd, inderdaad lange voorpret, het gaat blijkbaar goed met de verkoop van de Niro :) . Tja, en welke kleur, dat moet je mij niet vragen, Gravity Blue natuurlijk :clap:

Lijkt me idd een mooie kleur, maar is dat niet te zwart, of valt dat mee in de zon?

Geplaatst

In de zon zie je meer dat hij blauw is, maar is wel donker. Ik kan voor jou niet zeggen of dat te is. In die zin verschillen smaken natuurlijk. Hebben ze bij de dealer geen staaltje, dat geeft al weer een beter beeld dan de kleur uit de folder.

Geplaatst

De Niro is een beste keuze, ik zou toch nog even naar Snow White kijken nu het nog kan ... sportief en chique:-)

Geplaatst

Ik predik hier al jaren dat WIT sportief chique is en de mooiste kleur voor een auto. Ik ben dus helemaal blij en het helemaal eens met Nirofan :)

Geplaatst
15 minuten geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Ik predik hier al jaren dat WIT sportief chique is en de mooiste kleur voor een auto. Ik ben dus helemaal blij en het helemaal eens met Nirofan :)

Ach, jij vervangt een Kia voor een Suzuki, dus wat weet jij nou van auto's en kleuren, dat kunnen we toch niet serieus nemen :whistling:

• Like 3
Geplaatst

Helemaal met je eens maar wit blijf toch echt wit. Of het nu op een Vitara of een Niro zit ;)

Geplaatst

Ook een goed idee, zowel wrapfolie als plastidip is verkrijgbaar in WIT

Dat kan dan mooi over zwart, blauw, grijs enz.

Geplaatst

Mooi, hoogglans wit, zijdeglans wit en mat wit. best moeilijk om te kiezen ;)

Geplaatst

Mijn Vitara is Cool White Pearl Metallic. Echt een hele mooie heldere witte kleur met heel veel zilverflakes.

Sorry we gaan zwaar offtopic.
Geplaatst (aangepast)

Van oudsher, met een witte blijf je zitte :-)

aangepast door BvE
Geplaatst
Van oudsher, met een witten blijf je zitte :-)

Dat is idd een Quote uit het verre verleden. Tegenwoordig is wit juist een van de meest gewaardeerde / gewilde kleur voor een occasion.

Mijn witte Rio was ook met 2 dagen verkocht nadat ik hem bij de Suzuki dealer had ingeruild.

Geplaatst
2 uur geleden zei _(ツ)_ Lourens:

Dat is idd een Quote uit het verre verleden. Tegenwoordig is wit juist een van de meest gewaardeerde / gewilde kleur voor een occasion.

Mijn witte Rio was ook met 2 dagen verkocht nadat ik hem bij de Suzuki dealer had ingeruild.

Ik was net uitgestapt uit mijn Sirius Silver Sportage en hij was al verkocht.

• Like 2
Geplaatst

Hmmm, dat grijs op 1 staat had ik niet verwacht.

Ik blijf bij Snow White hoor... .

Top 10 Autokleur 2016.JPG

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...