Ga naar inhoud

Wanneer verwacht je je nieuwe Niro?


Ron Penguin

Aanbevolen Berichten

hoi,
Vanmiddag proefrit gemaakt in een Hybrid, en dat beviel prima.
Foto's van de Hybrid volgen wel maar dit wordt het voor mij! (en die andere)
Ik ken de auto, omdat ik dezelfde auto heb, van mijn baas! Stedin (gasbedrijf)

 

Die zelfde auto gaat de Ex krijgen, andere auto -ook Hybrid- omdat de Niro doormidden moet :|

Wat zal ik de Niro gaan missen .......... dit gaat heel, heeeeeeel..... heeeeeeeeeeeeeel zeer doen :death:
Het doet nu al zeer dat ik de Niro over 2 weken niet meer: heb/rij/koester/niet pimp!


Iemand interesse in de windscreens voor de Niro? Ik denk dat iemand dat wel wil proberen.
Ik plak die schermpjes toch niet meer op! Zonder enige reactie, geef ik ze mee met de Niro. (2 weken)

Owh, wat doet dit pijn............... :weather01:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij hoor ik hier weer een gedoog-lid aankomen :rolleyes:. We blijven tenslotte één grote familie :-)

En weet wat het dan gaat worden, hebben wij ook op het werk. Is ook zeker geen verkeerde auto. Alleen jammer dat het een CVT is. Vind persoonlijk de DCT iets lekkerder.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank allen. De Niro overtreft tot nu toe alle verwachtingen. Wat rijdt ie geweldig, zo stil, alsof ik over het asfalt zweef . Verbruik is op dit moment 1 op 19,7 , daar kan ik bepaald niet ontevreden over zijn.

Vraagje voor de andere Exclusieve Line bezitters: hebben jullie aluminium pedalen en voetsteun ? Ik had ze verwacht als ik naar het uitrustingniveau kijk zoals Kia die aangeeft. Viel me opeens vanmiddag op dat ik ze niet heb.

Vanmiddag bij Wim langsgeweest en zijn kofferbakmat overgenomen, waarvoor nogmaals dank Wim



Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Ronald66,

Gefeliciteerd nogmaals met deze mooie auto en uitvoering. Wat dat laatste betreft heb ik in de brochure gekeken, maar de Executive-line heeft de aluminium pedalen niet standaard, dat is alleen bij de Sportsline. Nou heb ik zelf een FE, maar denk dat het antwoord van die rijders hetzelfde is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Ronald66,
Gefeliciteerd nogmaals met deze mooie auto en uitvoering. Wat dat laatste betreft heb ik in de brochure gekeken, maar de Executive-line heeft de aluminium pedalen niet standaard, dat is alleen bij de Sportsline. Nou heb ik zelf een FE, maar denk dat het antwoord van die rijders hetzelfde is.

Hi Ron,

Dank!
Heb ook nog even gekeken in de brochure en zie daar dat de aluminium pedalen idd alleen bij de SportLine genoemd worden. ExecutiveLine is BusinessLine + extra's. Dacht eerst dat ExecutiveLine de SportLine + extra's was maar dat is dus niet zo.
Zie de Alu pedaaltjes niet in de accessoires lijst staan, dan maar in China bestellen

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden zei bigwade:

Wit is een vergissing.

Mensen denken dat het mooi is.

Wit is een kleur!
Mij is het een autokleur, die nog afgemaakt moet worden, grondverf idee :5877dddbb0ead_ek02(18):
Toch vind ik hem mooi, van een ander!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...
10 uur geleden zei Hannus1986:

Dinsdag aanstaande wordt mijn KIA Niro sportsline in de kleir Snow white pearl geleverd! Ik kijk er echt naar uit! Lekker km'ers maken:-)

Nog een nachtje slapen en dan is het zover...... rijden in een Niro.

Daar zul je geen spijt van krijgen. Veel rijplezier en veilige kilometers.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Spannend !!! Je weet wat je krijgt, maar toch bij het 'spannend', leuk, en geniet je er al van. En wat Specialmade als zegt, daar krijg je geen spijt van. Je geniet er dan volop van :)

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat geloof ik zeker! Ik kijk er ook echt naar uit! Vooral naar de automaat:-).

 

ff een vraagje: moet je tegenwoordig zo'n nieuwe auto nog 1000 km inrijden? Niet dat ik hem direct wil afstampen, maar wil natuurlijk ook de S-stand proberen...:smileys-car-driving-120054:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...