Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Leuke en handige gadgets/accessoires voor de Niro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Op mn mobiel gebruik ik daarom de app TapaTalk. Dan staat de reclame in ieder geval in lijn met de berichten, nog niet meegemaakt dat het er overheen wordt geprojecteerd.

• Like 1
Geplaatst
Op 9-9-2018 om 15:13, casper zei:

Tray box voor het midden console. 

Erg handig om je kleine spullen in kwijt te kunnen. Onder de tray is nog genoeg ruimte om andere losse spullen te leggen. En je kan het USB poort blijven gebruiken. 

Hij is ebay te vinden rond de 25$ 

Ik vind hem erg handig  heb zeker om mijn parkeer muntjes in kwijt te kunnen en andere klein spul.

39AB2B23-CBF5-4722-9BC6-CCDEF709D698.jpeg

Hallo allen, 

Bij Aliexpress zag ik er eentje voor maar 7euro nogwat, alleen was deze voor een 2018/2020 model..

https://nl.aliexpress.com/item/4000645112137.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=494-037-6276&isdl=y&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&aff_platform=google&aff_short_key=UneMJZVf&&albagn=888888&albcp=1706100219&albag=73428776544&trgt=743612850874&crea=nl4000645112137&netw=u&device=c&gclid=EAIaIQobChMI4fany5OY6AIVD-J3Ch33CgJ0EAQYAyABEgIrYPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Zou die ik in een 2016/2017 passen . Ik weet niet of er maat verschil in de armsteunen van de verschillende bouwjaren zit.

Geplaatst

Deze heb ik vandaag binnengekregen en past perfect.
Geplaatst
14 hours ago, Elliot said:

Deze ook even besteld :) verwachting is dat deze voor 30 maart geleverd word.. Vind ik persoonlijk erg snel maar ben benieuwd :P 

Geplaatst
8 uur geleden, Dragao zei:

Deze ook even besteld :) verwachting is dat deze voor 30 maart geleverd word.. Vind ik persoonlijk erg snel maar ben benieuwd :P 

Ik heb hem er inmiddels al bijna een jaar inzitten in mijn Niro 2019, vindt hem erg handig.

Geplaatst
Op 13-3-2020 om 20:12, Elliot zei:

Wat zijn de maten?

Ik zoek zoiets voor mijn Proceed

• 4 maanden later...
Geplaatst

Sins  mei ben ik ook een blije Niro rijder,heb ook al een paar keer in de regen gereden en dan heb je last van de vuile camera dus ging ik op zoek naar een oplossing en kwam dit tegen.https://www.camwipe.com/ 
Handig vindt ik.   

Geplaatst

Hey Toby,

Geweldig deze vondst door jou, super.

Heb je een link waar hij te bestellen is, ga er meteen bestellen dan.

Groeten, Barney.

Geplaatst (aangepast)
53 minuten geleden, Toby zei:

Hey Barney

Gewoon op de onderste foto klikken en naar onder scrollen

Is hij geschikt voor de Niro 2018 Juli. ?

aangepast door BarneyRubble
  • 3 weken later...
Geplaatst

Ook ik hem zo’n mooi opberg ding voor het midden console gekocht. Echter past deze niet in mijn e-Niro MY20. Zie foto. 
Als iemand hem over wil nemen stuur maar een PB (als dit is toegestaan op het forum?). Mag weg voor de kostprijs. 

EB579DB0-44AB-4F23-844B-8D4A9ED216DE.jpeg

Geplaatst

Ik heb een Dynamic uit januari 2020 en mijn probleem met de kofferbak is dat al mijn boodschappen en bagage bij iedere bocht door de kofferbak glijden.

Dat gebeurde op de bijgeleverde rubber mat, en ook op de standaard vloer. Ik dacht dit op te lossen met steunen met klittenband maar de vloer is niet echt klittenbandvriendelijk en zit vol met richels die ook niet helpen. De oplossing die KIA erbij leverde (een elastisch netje), is natuurlijk lachwekkend.

Ik lees niets over dit probleem hier of zoek ik niet goed ?

Een goeie oplossing zou ik geweldig vinden, want ik wordt er gek van !...

Geplaatst

blijkbaar is dan het materiaal aangepast, want in mijn mj 2018 heb ik klitteband houders staan die bijna de vloer scheuren als ik ze loshaal. Ook staat er standaard een vouwkrat achterin die bijna niet schuift met daarin een losse deken die ja makkelijk ergens tussen propt.

• Like 1
Geplaatst

En als dat allemaal niet lukt kun je ook nog een verlaagde kofferbakvloer maken (zie elders in dit forum) en bekleden met kofferbak tapijt van Conrad. Daarop “plakt” het prima.

Dan heb je meteen een stuk meer ruimte in je kofferbak.

Geplaatst
On 7/20/2020 at 8:40 PM, Toby said:

Sins  mei ben ik ook een blije Niro rijder,heb ook al een paar keer in de regen gereden en dan heb je last van de vuile camera dus ging ik op zoek naar een oplossing en kwam dit tegen.https://www.camwipe.com/ 
Handig vindt ik.   

Haqhaha echt leuk bedacht! 

Geplaatst
Op 20-7-2020 om 20:40, Toby zei:

Handig vindt ik.   

Wel prijzig :(

Maar heb er toch maar een besteld...:)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...