Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Tja daarom blijf ik er ook maar vanuit gaan dat hij dit jaar niet meer gaat komen

Is maar net hoe je het leest als ze fabrieken sluiten omdat er geen afzet is zou je bestelde auto daarom dus ook zomaar eerder kunnen komen om dat er meer onderdelen en capaciteit beschikbaar zijn .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Geplaatst

Zal we niet gaan over de EV ze hebben nog tig bestellingen in te halen of er moet inderdaad een tekort aan onderdelen zijn .:smileys-car-driving-109127: nu ja veel valt er toch niet te rijden zijn misschien de manuel eens doornemen als tijdverdrijf 500p is al een goeie roman.

Geplaatst
Op 17-1-2020 om 15:19, Murzeltje1976 zei:

Besteld bij de leasemaatschappij in Mei 2019, 04-01-2020 bevestiging van Kia dat de auto daadwerkelijk bij de fabriek besteld is, en in juni 2020 geleverd zal worden.

Precies dit. Alle bestellingen van MY2020 e-Niro's zijn pas officieel gedaan in december 2019/januari 2020, omdat dit niet eerder kon bij de fabriek. De eigenlijke levertijd vanaf bestellen tot levering zou in dit geval dus 5 á 6 maanden zijn.

Mijn auto is in november 2019 besteld en heeft dezelfde leverdatum gekregen, dus die staan gewoon op dezelfde boot. Die van mij is ook officieel in december 2019 besteld.

Geplaatst

Ik heb mijn E-Niro MY20 1 februari besteld.  Gisteren bericht gekregen van de dealer dat deze in juli wordt geleverd. Nog even de vraag wanneer het echte overdrachtmoment komt. Aanvankelijk stond dit voor december gepland.

Geplaatst

Dat is netjes dan. Die van mij is december 2019 besteld en staat gepland voor levering begin juni.

Geplaatst
1 uur geleden, JohanGM zei:

Volgens mij komen er begin juni een heleboel auto's voor NL

Ik hoop dat het inderdaad zo is.

Geplaatst
6 uur geleden, 2n2o zei:

Ik heb mijn E-Niro MY20 1 februari besteld.  Gisteren bericht gekregen van de dealer dat deze in juli wordt geleverd. Nog even de vraag wanneer het echte overdrachtmoment komt. Aanvankelijk stond dit voor december gepland.

Dat zou een record zijn dan! Waarschijnlijk dat jij dat het geluk hebt dat je een annulering hebt overgenomen...

Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, Mabion zei:

Dat zou een record zijn dan! Waarschijnlijk dat jij dat het geluk hebt dat je een annulering hebt overgenomen...

Hier eind maart/begin april besteld en verwachte levertijd midden juni. :innocent:

Zou inderdaad een annulering kunnen zijn óf er komt een grotere lading dan verwacht.

aangepast door JohanGM
Geplaatst
1 uur terug, Bram E-Niro zei:

Benieuwd heb juni 2019 besteld gaat in juni in productie verwachten levering aug 2020 .

Hebben ze dus EEN JAAR zitten nixen......:shock:

Geplaatst
Hebben ze dus EEN JAAR zitten nixen......:shock:

Waarschijnlijk had de dealer geen ruimte meer om te bestellen ivm het quotum. Is wel duidelijk aangegeven bij het bestellen en heb er ook geen probleem mee .

De voorpret is ook leuk

Geplaatst
Op 23-4-2020 om 19:25, JohanGM zei:

Hier eind maart/begin april besteld en verwachte levertijd midden juni. :innocent:

Zou inderdaad een annulering kunnen zijn óf er komt een grotere lading dan verwacht.

Dat zou inderdaad heel snel zijn! Ik hoop voor je dat hij geleverd wordt :D

Ps. Zie ik daar nou een MT09?

Geplaatst
2 uur geleden, Wienen zei:

Dat zou inderdaad heel snel zijn! Ik hoop voor je dat hij geleverd wordt :D

Ps. Zie ik daar nou een MT09?

Dat klopt! Een SP. Een EV motor zie ik voorlopig nog niet zitten.

Ook motorrijder?

Geplaatst
Op 26-4-2020 om 23:47, JohanGM zei:

Dat klopt! Een SP. Een EV motor zie ik voorlopig nog niet zitten.

Ook motorrijder?

Ik heb sinds een jaar ook mijn motorrijbewijs :D 
Ik zat heel erg te twijfelen tussen de MT09 en MT07 en heb uiteindelijk toch voor de MT07 gekozen.

Ook hier voorlopig nog geen EV motor. Al hoewel er al best wel een leuk/goed aanbod is zijn ze wat mij betreft nog iets te duur en zal ik zeker het geluid en de geur van de motor missen... ;-) 

Geplaatst
2 uur geleden, Wienen zei:

Ik heb sinds een jaar ook mijn motorrijbewijs :D 
Ik zat heel erg te twijfelen tussen de MT09 en MT07 en heb uiteindelijk toch voor de MT07 gekozen.

Ook hier voorlopig nog geen EV motor. Al hoewel er al best wel een leuk/goed aanbod is zijn ze wat mij betreft nog iets te duur en zal ik zeker het geluid en de geur van de motor missen... ;-) 

En met de motor ben ik niet bereid te wachten met laden. Vooral niet in combinatie met beperkte range. Dus dan voorlopig maar een ICE. 

Goede keus. Leuk ding zo'n mt-07. 

IMG_20190516_095648.jpg

• Thanks 1
Geplaatst
1 uur terug, Hippe lip zei:

Ehh boys, leuk speelgoed (ik ben ook motorrijder), maar zullen we het weer on-topic houden?

oeps, we gingen inderdaad. :offtopic:

Hier nog geen nieuws van de dealer. Ik heb nog steeds hoop op midden juni.

Geplaatst
Op 23-4-2020 om 22:05, Bram E-Niro zei:

Waarschijnlijk had de dealer geen ruimte meer om te bestellen ivm het quotum. Is wel duidelijk aangegeven bij het bestellen en heb er ook geen probleem mee .

De voorpret is ook leuk emoji12.png

vandaag telefoon hij is binnen :-) onverwacht snel . nog een weekje voorpret . 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...