Jump to content
Sigmasailor

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Recommended Posts

1 uur terug, LeoS zei:

De thuis brenger met krik zit onder in het vak onder de vloer. Het standaard compressortje met vloeistof zit er ook nog bij.

Aardig wat ruimte onder de vloer. 

Ja, daar zit heel wat bergruimte. Op de plaats waar nu je reservewiel zit, zit oorspronkelijk nog zo'n bak van hetzelfde materiaal als de bak erboven. Heb je die onderste bak (van de plek waar nu je reservewiel zit) nog meegekregen? Daar kun je nog een leuke 'frunk' mee maken, of iemand anders (mij?) een plezier mee doen.

Als je die niet meegekregen hebt, vraag dan zo snel mogelijk (voordat die écht weg is) aan de garage of ze 'm nog hebben! 

• Haha 1

Staan 2 mooie niro's klaar in Amersfoort  bij van mossel kia dealer

Iemand van hier? 

Nee sorry, rijd sinds eind augustus met zeer veel plezier in een Tesla Model 3. KIA had toch te veel nadelen (levertijd, oplaadtijd 1 fase, oplaadtijd snellader). Veel succes en plezier met jullie E-Niro, blijft een heel leuke auto:dup:

• Thanks 1

Weer eens gebeld, helaas is mijn 20 nov nu 13 dec geworden dat ie arriveert bij dealer. Wordt nog spannend. Aflevering dus tussen de feestdagen in.

3 uur geleden, The Dude zei:

Weer eens gebeld, helaas is mijn 20 nov nu 13 dec geworden dat ie arriveert bij dealer. Wordt nog spannend. Aflevering dus tussen de feestdagen in.

Als het om bijtelling gaat kan de auto ook in januari afgeleverd worden, als het kenteken maar in december op naam gezet wordt.

Precies dus zal vast wel goedkomen!

Mijn Kia E-Niro is in februari 2019 besteld. Eergisteren is de laadpaal geplaatst.......... dus heb hoop. Navraag bij de leasemaatschappij levert nog geen antwoord op :( 

Mijn Kia is rond december 2018 besteld en zou gegarandeerd begin december 2019 binnen moeten zijn...

1 uur terug, Peter4stra zei:

Mijn Kia E-Niro is in februari 2019 besteld. Eergisteren is de laadpaal geplaatst.......... dus heb hoop. Navraag bij de leasemaatschappij levert nog geen antwoord op :( 

Uiteindelijk antwoord van de leasemaatschappij: Laatste berichten, zijn nog steeds einde dit jaar................

Op 23-10-2019 om 12:57, Peter4stra zei:

Uiteindelijk antwoord van de leasemaatschappij: Laatste berichten, zijn nog steeds einde dit jaar................

Op 23-10-2019 om 12:57, Peter4stra zei:

Ff pic van de laadpaal :) 

d112ceb8-cf6e-437e-a105-cfb897a3b8d9.jpg

Zojuist bevestiging van de LM ontvangen: Aflevering van 'mijn' Black Pearl: a.s. vrijdag tussen 10:00 en 12:00. :smile:

• Like 1

Volgens mijn dealer zijn er 2 boten onderweg vanuit Korea. 1 heeft vertraging en komt pas volgend jaar aan, de andere is op tijd. 11 dec bij de dealer.

zijn er nog speciale punten van aandacht om op te letten bij de aflevering van de auto? Laaddruppel kwam ik tegen dat niet iedereen had gekregen. Nog andere zaken?

Kijk even of je een fatsoenlijke laadkabel krijgt. Mijn eerste was merkloos en had na 4 maanden scheurtjes. De nieuwe is van Kia en wel goed.

• Like 1

Op 27-11-2019 om 21:34, The Dude zei:

Volgens mijn dealer zijn er 2 boten onderweg vanuit Korea. 1 heeft vertraging en komt pas volgend jaar aan, de andere is op tijd. 11 dec bij de dealer.

gisteren afgeleverd bij dealer ;-)  Hebben ze pas over 2w tijd in de werkplaats om de auto klaar te maken...

Hier is het dan ook eindelijk zover! 
16 januari besteld, afgelopen dinsdag bij de dealer, komende donderdag aflevering :-)

haha, vandaag mijn kenteken doorgekregen, zaterdag aflevering.

Beetje gek is dat ik een executive uitvoering heb besteld (en gefactureerd) maar op de polis van mijn verzekering zie ik nu een dynamic vermeld. Als ik het nummer check op RDW heb ik een C5E11 variant. Geen idee wat het is. Lijkt mij wel een issue voor de verzekering (te laag en onjuist verzekerd), en voor de bijtelling misschien wel weer gunstig.  Morgen maar eens bellen met de dealer en verzekeraar. 

Wat voor uitvoeringen en RDW registraties hebben jullie?

Ik heb een (zwarte) Executive en volgens RDW is het ook een C5E11.

haha, vandaag mijn kenteken doorgekregen, zaterdag aflevering.
Beetje gek is dat ik een executive uitvoering heb besteld (en gefactureerd) maar op de polis van mijn verzekering zie ik nu een dynamic vermeld. Als ik het nummer check op RDW heb ik een C5E11 variant. Geen idee wat het is. Lijkt mij wel een issue voor de verzekering (te laag en onjuist verzekerd), en voor de bijtelling misschien wel weer gunstig.  Morgen maar eens bellen met de dealer en verzekeraar. 
Wat voor uitvoeringen en RDW registraties hebben jullie?

Gebeld met dealer. Ze begrijpen het ook niet. Ook in hun app komt dit kenteken als dynamic uit het systeeem maar bij checken in de opslag heeft ie toch echt stoelen van leer met memory wat een van de verschillen is. Ergens bij importeur of RDW mis gegaan. Wordt vervolgd.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk