Sandervos Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Ik hoorde van de dealer dat de auto morgen aankomt bij de dealer. Dus blijkbaar stond deze vooraan in de rij Verwacht dat ik hem dan ergens eind volgende week kan ophalen. 5 tot 10 werkdagen de tijd om de auto rijklaar te maken. Ze streven ernaar dit binnen 5 dagen te doen gaven ze aan Quote
stanley18 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Dat is heel netjes. Bij mijn dealer (Wassink Boxmeer) lukt het nog niet eens om het binnen 2 weken te doen Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
gjcvro Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Zeker een Wassink dingetje.. En ik vermoed daar ook personeelproblemen, net als overal. Quote
Zeepvloertje Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Hier in Limburg bij Janssen Kerres in Heerlen hetzelfde verhaal. Auto staat er nu ruim 1,5 week en vandaag bericht gekregen dat de e-Niro pas op donderdag 28 oktober is ingepland voor de werkplaats om aflever-klaar gemaakt te worden. Quote
gjcvro Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Frustrerend, dan kun je maar beter niet weten dat de auto al klaar staat.. Ben wel benieuwd of jouw auto dan ook besteld is geweest of 1 die nog ergens stond, de boot die dit weekend aankwam was nl de eerste die te vinden was. Quote
Kevin Salemink Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 7 uur geleden, stanley18 zei: Dat is heel netjes. Bij mijn dealer (Wassink Boxmeer) lukt het nog niet eens om het binnen 2 weken te doen Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Mijn Niro komt via Wassink Doetinchem. Volgens hen is de aflevering gepland op 8 oktober. Zal mij benieuwen dan of Doetinchem snel of sloom is. Quote
stanley18 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Dan zijn ze al 11 dagen te laat Ik neem aan 8 november. Dat is over bijna 3 wekenVerstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
Kevin Salemink Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 3 minuten geleden, stanley18 zei: Dan zijn ze al 11 dagen te laat Ik neem aan 8 november. Dat is over bijna 3 weken Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Shit klopthaha. 1 Quote
Zeepvloertje Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 33 minuten geleden, gjcvro zei: Frustrerend, dan kun je maar beter niet weten dat de auto al klaar staat.. Ben wel benieuwd of jouw auto dan ook besteld is geweest of 1 die nog ergens stond, de boot die dit weekend aankwam was nl de eerste die te vinden was. Die van mij was besteld. Ik heb daadwerkelijk de info gekregen op het moment dat de auto op de boot stond vanuit Zuid-Korea. Heeft ook het nieuwe logo overigens. Foto’s van de dealer gekregen. 1 Quote
gjcvro Geplaatst 19 Oktober, 2021 Geplaatst 19 Oktober, 2021 Ja, zo informatief is de dealer hier niet, helaas. Bij navraag kreeg ik alleen te horen dat hij half november bij hun zou komen volgens het bestelsysteem. En dat ik nog maar wat geduld moest hebben Quote
Sandervos Geplaatst 20 Oktober, 2021 Geplaatst 20 Oktober, 2021 Zojuist de aflever afspraak gemaakt. Ik kan de auto 29 oktober ophalen. Dus nog even geduld hebben. 4 Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 20 Oktober, 2021 Geplaatst 20 Oktober, 2021 Welke dealer als ik vragen mag? Quote
Sandervos Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 (aangepast) Wassink Dodewaard. Dacht dat de auto besteld was bij Wassink Doetinchem. Maar kan de auto in Dodewaard ophalen Dan hebben ze als het goed is ook de afneembare trekhaak gemonteerd. Maar de spullen daarvoor zijn niet altijd even voorradig. Ik heb al wel aangeven. Dat de trekhaak altijd wel iets later geplaatst kan worden. Als ik de auto volgende week vrijdag maar heb 21 Oktober, 2021 aangepast door Sandervos Quote
gjcvro Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 bijzonder, want in dodewaard zit geen kia? Quote
stanley18 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Ik kreeg vandaag een telefoontje van Wassink dat de verkoper vergeten was om een kenteken aan te vragen voor mijn auto. De auto zou morgen afgeleverd worden. Niet dus. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
gjcvro Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Dat is wel erg lullig. Weer een week verder? Quote
stanley18 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Anderhalve week. Maar dat komt ook omdat ik niet kan op het moment dat de auto wel klaar is. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 52 minuten geleden, stanley18 zei: Ik kreeg vandaag een telefoontje van Wassink dat de verkoper vergeten was om een kenteken aan te vragen voor mijn auto. De auto zou morgen afgeleverd worden. Niet dus. Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Vreemd verhaal, volgens mij regelt Kia Nederland (importeur) de aanvraag van kenteken. Ik hou de laatste dagen de RDW app in de gaten, Kia kentekens gaan in hele series tegelijk, gesorteerd op volgorde van model , brandstof en kleur. Die zijn echt niet allemaal voor 1 dealer, soms een stuk of 30,40 opeenvolgende nummers. Hoeft ook niet zo lang te duren volgens mij. Quote
stanley18 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Kun je ook ergens het kenteken opvragen op basis van het chassisnummer?Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
stanley18 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 Vreemd verhaal, volgens mij regelt Kia Nederland (importeur) de aanvraag van kenteken. Ik hou de laatste dagen de RDW app in de gaten, Kia kentekens gaan in hele series tegelijk, gesorteerd op volgorde van model , brandstof en kleur. Die zijn echt niet allemaal voor 1 dealer, soms een stuk of 30,40 opeenvolgende nummers. Hoeft ook niet zo lang te duren volgens mij.Het probleem is dat ik de aflevering van mijn oude auto ook moest opschorten. Anders zat ik vijf dagen zonder auto.Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
MAF Geplaatst 21 Oktober, 2021 Geplaatst 21 Oktober, 2021 2 hours ago, Kia pannenkoek said: Vreemd verhaal, volgens mij regelt Kia Nederland (importeur) de aanvraag van kenteken. Ik hou de laatste dagen de RDW app in de gaten, Kia kentekens gaan in hele series tegelijk, gesorteerd op volgorde van model , brandstof en kleur. Die zijn echt niet allemaal voor 1 dealer, soms een stuk of 30,40 opeenvolgende nummers. Hoeft ook niet zo lang te duren volgens mij. Welke app is dat? Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 22 Oktober, 2021 Geplaatst 22 Oktober, 2021 deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.rdw.voertuig&hl=nl&gl=US of voor Apple: https://apps.apple.com/nl/app/rdw-voertuig/id1013771274 Quote
stanley18 Geplaatst 22 Oktober, 2021 Geplaatst 22 Oktober, 2021 Ik moet dan al een kenteken weten om het op te vragen. Het enige voordeel van deze app is dat je het laatst uitgegeven kenteken kunt zien.Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk Quote
Hippe lip Geplaatst 22 Oktober, 2021 Geplaatst 22 Oktober, 2021 11 uur geleden, MAF zei: Welke app is dat? Het zal geen app zijn, maar zoeken in de database van rdw.nl Daar kun je zoekopdrachten op loslaten en bijvoorbeeld op datum (-range) en autotype zoeken. Quote
Peter-036 Geplaatst 22 Oktober, 2021 Geplaatst 22 Oktober, 2021 Ik verwacht niet dat je zo op VIN kunt zoeken, maar alleen op kenteken. 't Zou anders wel erg makkelijk worden voor autodieven . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.