Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
On 12/3/2021 at 3:38 PM, pinguins said:

Dealer belde vandaag dat mijn auto er is en ik kan ‘m ophalen op 14 december.🤗

Aankomst schip was tweede week van november.

Ik op 10 december.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Het is een prachtige auto "in the flesh". Rijdt super.

Ik vind het raar dat er zo veel minder van die rode zijn in het land (< 400). 

Geen week oud, en ik ben super tevreden mee.

IMG-20211211-WA0002.jpg

• Like 5
Geplaatst
8 uur geleden, zei MAF:

Het is een prachtige auto "in the flesh". Rijdt super.

Geen week oud, en ik ben super tevreden mee.

IMG-20211211-WA0002.jpg

Ik rij ook rood. Uit de eerste serie zelfs. Eind 2018 besteld. Dat betekende destijds dat ik extra lang moest wachten, want rood maakten ze toen nog niet in de eerste leveringen. Pas half mei 2019 kwam die binnen, terwijl de eerste e-Niro’s (zelfde tijd besteld) al in januari 2019 geleverd werden! Maar ik ben er erg blij mee! Destijds vervelend, maar daarna ben je dat snel vergeten en hou je de mooie ervaringen.

Zit er nu nog steeds een langere levertijd op een rooie?

Geplaatst
10 uur geleden, zei MAF:

Nou hier nog één van de 400. Vorig jaar december gekregen. In mijn buurt nog een rode gezien, maar inderdaad, de meeste zijn blauw of wit die ik zie rijden. 

Geplaatst
3 uur geleden, zei gjcvro:

Blijkbaar is er niet zo veel behoefte aan kleur.. 
image.png.ff80df1c64d7f2afefff459be2bf5fa1.png

Inmiddels is er een echte blauw aan het assortiment toegevoegd, maar in het begin kon je uitsluitend kiezen uit wit, een vorm van grijs of (bijna) zwart. Ja, er was iets dat ze groen en blauw noemden, maar die kleuren waren zó donkergroen en -blauw dat de auto in vol daglicht moest staan om de kleur erin te zien en dan nóg met moeite soms.

Maar inderdaad, kijk eens om je heen op de weg: ruim meer dan de helft van de auto’s zit in het kleurloze segment van wit-grijs-zwart… 🙃

Geplaatst
8 hours ago, Hippe lip said:

Zit er nu nog steeds een langere levertijd op een rooie?

Toen ik ‘m bestelde was er geen voorraad, van andere kleuren wel maar ik wilde geen concessies doen alleen om sneller geleverd te krijgen. Uiteindelijk duurde het voor mij op de dag af 5 maanden, van besteldag bij de dealer tot wegrijden in de auto.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
2 hours ago, stanley18 said:

Ik heb een Edition. Daarbij was het nog erger. Saai, saaier, saaist. (Het is zwart geworden)

Kleur was een van de punten die voor mij doorslaggevend waren. Andere punten waren de LED verlichting en in mindere mate de parkeersensoren voor om toch voor de Dynamicplus te gaan.

De blauwe is ook wel mooi maar ik heb al eens een auto gehad in die kleur.

aangepast door pinguins
Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, zei Hippe lip:

Inmiddels is er een echte blauw aan het assortiment toegevoegd, maar in het begin kon je uitsluitend kiezen uit wit, een vorm van grijs of (bijna) zwart. Ja, er was iets dat ze groen en blauw noemden, maar die kleuren waren zó donkergroen en -blauw dat de auto in vol daglicht moest staan om de kleur erin te zien en dan nóg met moeite soms.

Maar inderdaad, kijk eens om je heen op de weg: ruim meer dan de helft van de auto’s zit in het kleurloze segment van wit-grijs-zwart… 🙃

Ik vond in de folder de Deep Cerulean Blue erg mooi, alleen kwam die kleur in normaal daglicht niet zo mooi uit en leek hij toch nog erg donker.  Verder inderdaad alleen rood, en dat is gewoon niet mijn kleur dus de vorige keer toch maar voor grijs gegaan. Deze keer was yacht blue net nieuw dus die besteld, ondanks het wachten. En je ziet ze ook nog steeds weinig.

aangepast door gjcvro
Geplaatst

Mijn e-niro executiveline schijnt nu op de boot te staan. ( Besteld september)

Zou eerst in december aankomen maar heeft vertraging en komt dus in januari binnen.

Weet iemand misschien welke boot dit kan zijn?

Geplaatst (aangepast)
5 uur geleden, zei Pcr:

Mijn e-niro executiveline schijnt nu op de boot te staan. ( Besteld september)

Zou eerst in december aankomen maar heeft vertraging en komt dus in januari binnen.

Weet iemand misschien welke boot dit kan zijn?

@Pcr Ja, je dealer. Dat is de enige die enig inzicht heeft. Die moet je kunnen vertellen op welke boor of wat de verwachte aankomstdatum*) is. Alleen schujnen niet alle dealers die vraag te willen beantwoorden…

*) Als je weet wat de aankomstdatum is kun je de boot opzoeken. De gegevens daarvoor staan hier ergens op het forum.

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
On 12/15/2021 at 11:03 PM, MAF said:

En een rode met het nieuwe Kia logo is nog zeldzamer.🙃

• Like 1
Geplaatst
10 hours ago, Hippe lip said:

@Pcr Ja, je dealer. Dat is de enige die enig inzicht heeft. Die moet je kunnen vertellen op welke boor of wat de verwachte aankomstdatum*) is. Alleen schujnen niet alle dealers die vraag te willen beantwoorden…

*) Als je weet wat de aankomstdatum is kun je de boot opzoeken. De gegevens daarvoor staan hier ergens op het forum.

Ja, ik heb dus zo'n dealer helaas. Dealer geeft aan ook dat hij geen boot informatie meer kan inzien tegenwoordig.

Jammer, zou het leuk vinden om de boel te kunnen volgen.

Geplaatst

1 uur geleden, zei Pcr:

Ja, ik heb dus zo'n dealer helaas. Dealer geeft aan ook dat hij geen boot informatie meer kan inzien tegenwoordig.

Jammer, zou het leuk vinden om de boel te kunnen volgen.

Succes met zoeken ;-) Kijken welke er onderweg is naar rotterdam, ik denk dat daar de meeste op binnenkomen, niet via antwerpen.

Op 5-10-2021 om 22:25, zei MAF:

Via eukor.com >> schedule search >> departure = pyeongtaek arrival = Antwerp/Rotterdam - Dan krijg ik de lijst te zien. 

dan via myshiptracking.com de schip controleren voor vehicle carriers. 

iets te doen tijdens het wachten :-)

Geplaatst (aangepast)
Op 17-12-2021 om 19:52, zei Gilbert West:

🤗🤗Yesss, volgende week donderdag m'n Gravity Bleu Executive ophalen.

Mooi kerstcadeau.......🌲

🤔Hoop niet dat de huidige lockdown roet in het eten gaat gooien.......😟

aangepast door Gilbert West
Geplaatst
10 uur geleden, zei Gilbert West:

🤔Hoop niet dat de huidige lockdown roet in het eten gaat gooien.......😟

Hoe zou die roet in het eten kunnen gooien? Hooguit dat je nu geen uitgebreide instructie kunt krijgen, toch?

Of vergeet ik iets?

Geplaatst

Ze zetten de auto al buiten en gooien je de sleutels toe en dat was de aflevering. Groot voordeel is dat je niet al te veel geklets hoort en dat je sneller van je auto kunt genieten..😅
Het is niet de eerste lockdown, dus de meeste hebben het scenario van de vorige nog klaar liggen.

proefrit aan huis b.v zal ook wel weer populair zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...