casq Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Op 9-5-2022 om 17:18, zei neho: Morning Lady wordt morgen rond 12:00 uur verwacht in Zeebrugge. En morgen (12e) in Antwerpen. Benieuwd waar de kia's van boord gaan. Quote
neho Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 uur geleden, zei casq: En morgen (12e) in Antwerpen. Benieuwd waar de kia's van boord gaan. Mijn garage vertelde net dat de auto in de haven van Rotterdam staat en wacht op transport naar de garage. Dit kan deze week nog zijn of volgende week. Zodra de auto bij de garage is, krijg ik bericht. Quote
Peter-036 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Of ze nu in Rotterdam of Antwerpen de EU binnenkomen is niet heel belangrijk, die liggen slechts een ( met de vrachtauto) uurtje uit elkaar. Quote
casq Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 uur geleden, zei Peter-036: Of ze nu in Rotterdam of Antwerpen de EU binnenkomen is niet heel belangrijk, die liggen slechts een ( met de vrachtauto) uurtje uit elkaar. Klopt helemaal. Maar heeft wel aan of ze al van de boot zijn. En als je ergens op wacht, duurt elke dag extra te lang 1 Quote
Andre078 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 uur terug, zei casq: Klopt helemaal. Maar heeft wel aan of ze al van de boot zijn. En als je ergens op wacht, duurt elke dag extra te lang Dat herken ik helemaal. Maar het is het wachten waard. 1 Quote
johan1962 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Vandaag (11-05) de nieuwe NIRO EV besteld in de Dynamic PlusLine uitvoering in de kleur Aurora Black Pearl. Verwachte leverdatum eind september. 2 Quote
niiroo Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 Niro EV DynamicLine in de kleur Aurora Black Pearl is via centrale inkoop besteld door de leasemaatschappij. Ik heb nu een bevestiging dat de auto besteld is bij de dealer, en ze geven nu aan de geschatte leverdatum eind januari 2023 (!) is... Ik heb zelf navraag gedaan bij een andere dealer, en die geeft aan dat hun geschatte leverdatum rond september/oktober ligt. Ook op online forums zoals deze topic en Tweakers zie je eind september vaak voorbij komen als leverdatum. Heeft iemand enig idee waarom er zo'n groot verschil in levertijd kan zijn? Quote
binky11 Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 Volgende week vrijdag kan ik de Niro ophalen! Zin in! 5 Quote
Hippe lip Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 9 uur geleden, zei niiroo: Niro EV DynamicLine in de kleur Aurora Black Pearl is via centrale inkoop besteld door de leasemaatschappij. Ik heb nu een bevestiging dat de auto besteld is bij de dealer, en ze geven nu aan de geschatte leverdatum eind januari 2023 (!) is... Ik heb zelf navraag gedaan bij een andere dealer, en die geeft aan dat hun geschatte leverdatum rond september/oktober ligt. Ook op online forums zoals deze topic en Tweakers zie je eind september vaak voorbij komen als leverdatum. Heeft iemand enig idee waarom er zo'n groot verschil in levertijd kan zijn? Heb je het verhaal over fabriekageslots gelezen hier op het forum? Daar zal het mee te maken hebben. 1 Quote
nance2403 Geplaatst 16 Mei, 2022 Geplaatst 16 Mei, 2022 Ik ben benieuwd wanneer wij een telefoontje krijgen. Wij hebben hem rond 5 januari besteld. Ze zeiden eerst week van 25 april toen een mail met eind juni. De dealer zei dat op de boot stond en vorige week zou aankomen. We wachten geduldig af. Wij hebben de yachtblue 1 Quote
ObiWanKanobi Geplaatst 17 Mei, 2022 Geplaatst 17 Mei, 2022 Hier begin april de nieuwe Dynamicplus in Aurora Black besteld via Athlon. Op de bevestiging van Athlon staat ‘vanaf week 52’. Dealer houdt het op september. We gaan het meemaken! Quote
nance2403 Geplaatst 17 Mei, 2022 Geplaatst 17 Mei, 2022 Op 7-5-2022 om 12:51, zei binky11: Goh! Zeeuw en Zeeuw toevallig Hier wel zeeuw en zeeuw Quote
Leon van Haren Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zegVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 3 Quote
Gremsems Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 1 uur terug, zei Leon van Haren: Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Goeie keus Leon! Mooie kleur ook zo in het zonnetje! 1 Quote
neho Geplaatst 18 Mei, 2022 Geplaatst 18 Mei, 2022 2 uur geleden, zei Leon van Haren: Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Gefeliciteerd, heel veel fijne kilometers. 1 Quote
casq Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 17 uur geleden, zei Leon van Haren: Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Veel fijne kilometers! 1 Quote
binky11 Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 20 uur geleden, zei Leon van Haren: Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nice! Fijne kilometers! Die van mij mag ik morgen halen om 14:30 1 Quote
neho Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 53 minuten geleden, zei binky11: Nice! Fijne kilometers! Die van mij mag ik morgen halen om 14:30 Gefeliciteerd! Quote
neho Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 De door mij bestelde auto is nu in de garage. Levering over twee weken. 1 Quote
Andre078 Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 18 minuten geleden, zei neho: De door mij bestelde auto is nu in de garage. Levering over twee weken. Goed nieuws. Succes met aftellen. 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 19 Mei, 2022 Geplaatst 19 Mei, 2022 23 uur geleden, zei Leon van Haren: Sinds vanmorgen ook trotse eigenaar van een nieuwe eNiro. Wat rijd het lekker zeg Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Gefeliciteerd, @Leon van Haren. Goede keuze 1 Quote
binky11 Geplaatst 20 Mei, 2022 Geplaatst 20 Mei, 2022 (aangepast) Daar is hij! interstellar grey. wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen? 20 Mei, 2022 aangepast door binky11 Andere foto Quote
Leon van Haren Geplaatst 20 Mei, 2022 Geplaatst 20 Mei, 2022 2 uur geleden, zei binky11: Daar is hij! interstellar grey. wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen? Mooi!! Have fun!! Quote
neho Geplaatst 20 Mei, 2022 Geplaatst 20 Mei, 2022 2 uur geleden, zei binky11: Daar is hij! interstellar grey. wel gelijk een vreemd issue (vind ik)… de voorste parkeersensoren gaan pas ‘aan’ als hij eerst in z’n achteruit gaat. Vreemd. Kan je dat ergens wijzigen? Gefeliciteerd met je aanwinst. Wat betreft de parkeersensoren: op het middenconsole zit aan de rechterkant een knop waarmee je de parkeersensoren in kunt schakelen. Bij achteruit inschakelen worden de parkeersensoren automatisch ingeschakeld. Hoe is de rijervaring? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.