Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Prachtige auto, zo in het rood.
Als je specifiek die Mobis hebt besteld en er zit een Bosal onder, zou ik direct terug gaan.

Geplaatst
14 uur geleden zei el ix:

Oeps, dit weekend zag ik in het dashboardkastje een montagehandleiding van Bosal liggen...

Niet dat ik er zwaar aan til (figuurlijk dan hè :-)): de kans dat er een fietsendrager aan komt te hangen is niet zo groot.

ik heb nog even onder de auto gekeken: ik zag niet zo gauw de gewraakte verbindingsplaten die kunnen torderen...

Maar er was toch afgesproken dat er een Mobis onder zou komen.

Dealers lijken wel veel van onze regering weg te hebben.:wink:

Geplaatst
3 uur geleden zei Hen E:

Dealers lijken wel veel van onze regering weg te hebben.:wink:

Met aan het hoofd de (minister)president van Kia Motors Nederland:no:

• 3 weken later...
Geplaatst
12 minuten geleden zei Fu Shan:

Rond 15 januari mijn Niro Executive besteld, verwachte leverdatum is eind mei 2018. Duurt lang...:-)

Alvast gefeliciteerd. En ja, wachten duurt altijd lang. Als de kogel door de kerk is wil je hem eigenlijk ook gelijk hebben :)

Geplaatst
45 minuten geleden zei Fu Shan:

Rond 15 januari mijn Niro Executive besteld, verwachte leverdatum is eind mei 2018. Duurt lang...:-)

Dat is altijd zo maar als je hem eenmaal hebt dan heb je ook wat, alvast veel plezier er van.

Geplaatst

Tegenwoordig lang wachten dan.

Vorig jar de Kia Niro op 15 april  (pasen) besteld, op 12 mei op wegrijden bij de dealer.

Geplaatst
12 minuten geleden zei Wil002:

Vorig jar de Kia Niro op 15 april  (pasen) besteld, op 12 mei op wegrijden bij de dealer.

Dat waren voorraad modellen maar die zijn er steeds minder.
Voorraad zit nu op de schepen op de oceanen.
Wil je speciale opties dan moet hij nog gefabriceerd worden en heel lang wachten.

Geplaatst
3 uur geleden zei Specialmade:

Slimme man die baas van jou. :-). :-) 

Valt tegen dan was hij voor een EV gegaan om het goede voorbeeld te geven.:wink:

• Haha 1
Geplaatst
7 uur geleden zei Wil002:

Mijn auto eind maart 2017 besteld. Stond in 1 week klaar. De gekozen kleur was wel op voorraad.

Geplaatst
Op 22-3-2018 om 17:11 zei Wimis on:

Ik vind hem wel mooi :tt1:

(mijn baas)

20180322_141458.jpg.2fd5066557796f0b7cd2e7f8868be817.jpg

Maar rij jij nu in deze, of heb je nog de Toyota?

Geplaatst
19 uur geleden zei Ron Penguin:

Maar rij jij nu in deze, of heb je nog de Toyota?

Mijn collega heeft deze :dup:

Geplaatst

Hallo, Ik heb gisteren een Kia Niro besteld, Dynamic line, Gravity Blue met 16" lichtmetaal op all seasonbanden. Verwachtte levertijd ongeveer zes weken.

Ik heb diverse uitvoeringen bekeken en ook getwijfeld over de mooie 18" welen maar comfort gaat bij mij boven looks en ook de meerkosten waren fors voor die set als je die op de Dynamic Line wilde hebben.:smileys-car-driving-838223:

• Like 2
Geplaatst

@ Hanz99,

Dat is een mooie Niro in die kleur.

koop anders los een paar 18" velgen met banden (zal tussen 800 en 1000 euro zijn incl goede banden) en bestel de 16" velgen met winterbanden ipv all-season. Ben je goedkoper uit dan via de KIA-dealer velgen regelen. Ook de TMPS sensoren (4x kan je voor ongeveer 100 a 150 euro via internet bestellen). Heb je voor zomer en winter het juiste schoeisel. Het is maar een idee.

Mooie "grote" velgen in de zomer, en winterbestendige (kleinere) velgen in de winter.

Ikzelf heb de 16: velgen voor de winter en 18" velgen voor de zomer, en vindt comfort van 18" goed. Maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

Succes met de Niro... en wachten duurt altijd lang:-).

Geplaatst

Nu voor de 2e maal aan het wachten op een Niro :tt1: Begin Mei zal de executiveline onze oprit op mogen rollen. Een mooi aanbod van de dealer heeft ons over de streep getrokken om een fijne Niro in te ruilen voor een andere (hopelijk) fijne Niro 

Gast PeterW61
Geplaatst

Vandaag mijn Niro plug in hybride opgehaald (PHEV). Met originele afneembare trekhaak, open dak. De originele velgen met winterbanden en antraciet kleurig lichtmetaal voor de zomer. Beide met druksensoren.  Ik vind hem geweldig in snow white pearl. Full options, met allerlei leuke hulpmiddelen die het gebruik veraangenamen. Hoop er lang van te kunnen genieten. 

IMG_0354.JPG

IMG_0356.JPG

Geplaatst
7 minuten geleden zei PCJW:

Vandaag mijn Niro plug in hybride opgehaald (PHEV). Met originele afneembare trekhaak, open dak. De originele velgen met winterbanden en antraciet kleurig lichtmetaal voor de zomer. Beide met druksensoren.  Ik vind hem geweldig in snow white pearl. Full options, met allerlei leuke hulpmiddelen die het gebruik veraangenamen. Hoop er lang van te kunnen genieten. 

IMG_0354.JPG

IMG_0356.JPG

Gefeliciteerd, Mooie wagen!

• Like 2
Geplaatst
40 minuten geleden zei niro:

Nu voor de 2e maal aan het wachten op een Niro :tt1: Begin Mei zal de executiveline onze oprit op mogen rollen. Een mooi aanbod van de dealer heeft ons over de streep getrokken om een fijne Niro in te ruilen voor een andere (hopelijk) fijne Niro 

Ik begrijp je keuze helemaal moet ik zeggen, inmiddels ook aan de tweede bezig hier en zeker geen spijt van hoor.

• Like 1
Geplaatst
Op 30-3-2018 om 10:53 zei Hanz99:

Hallo, Ik heb gisteren een Kia Niro besteld, Dynamic line, Gravity Blue met 16" lichtmetaal op all seasonbanden. Verwachtte levertijd ongeveer zes weken.

Ik heb diverse uitvoeringen bekeken en ook getwijfeld over de mooie 18" welen maar comfort gaat bij mij boven looks en ook de meerkosten waren fors voor die set als je die op de Dynamic Line wilde hebben.:smileys-car-driving-838223:

Ik heb precies dezelfde gekocht in januari. Levering eind april volgens de dealer. 

Geplaatst

Als ik het zo lees moeten er half april veel blije rijders bij komen gezien de boot welke dan aankomt.

In ieder geval voor mij, levering 20 april na montage van de Mobis haak en Kosong velgen en ... ledverlichting

Frits

• Thanks 1
Geplaatst
Op ‎3‎/‎23‎/‎2018 om 22:16 zei HansG:

Mijn auto eind maart 2017 besteld. Stond in 1 week klaar. De gekozen kleur was wel op voorraad.

Vorig jaar op paaszaterdag besteld en op 12 mei ophalen bij de dealer en inderdaad op auto stond bij de havens in Rotterdam op inklaren te wachten.

Geplaatst

Boot zou rond 7 april aan moeten leggen, als hij blijft drijven.:wink:

• Thanks 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...