427v8 Geplaatst 24 Maart, 2019 Geplaatst 24 Maart, 2019 Ik heb ook een e-Niro besteld: Gravity Blue, Executive Line. Wordt geleverd in oktober/november van dit jaar. Dit koopcontract kan overgenomen worden. Neem contact met mij op als je belangstelling hebt. Quote
Hippe lip Geplaatst 24 Maart, 2019 Geplaatst 24 Maart, 2019 5 minuten geleden, 427v8 zei: Ik heb ook een e-Niro besteld: Gravity Blue, Executive Line. Wordt geleverd in oktober/november van dit jaar. Dit koopcontract kan overgenomen worden. Neem contact met mij op als je belangstelling hebt. Hier heb ik al lang op zitten wachten: iemand biedt zijn reservering te koop aan. Het verbaasde me dat dit nog niet eerder is gebeurd Die reservering wordt pas echt wat waard als de levertijd bijna daar is. Want laten we wel wezen: hoe hard is de garantie dat deze aangeboden auto werkelijk in oktober/november geleverd gaat worden? Quote
427v8 Geplaatst 24 Maart, 2019 Geplaatst 24 Maart, 2019 11 minutes ago, Hippe lip said: Hier heb ik al lang op zitten wachten: iemand biedt zijn reservering te koop aan. Het verbaasde me dat dit nog niet eerder is gebeurd Die reservering wordt pas echt wat waard als de levertijd bijna daar is. Want laten we wel wezen: hoe hard is de garantie dat deze aangeboden auto werkelijk in oktober/november geleverd gaat worden? Ik heb een bevestiging van de dealer. De bestelling is half december gedaan. Quote
korsowito Geplaatst 25 Maart, 2019 Geplaatst 25 Maart, 2019 ik had ook een bevestiging en nu moet ik 3 maand extra wachten helaas.. I know, sounds harsh maar lees vaker berichten dat het er zo aan toe gaat. On the other hand... het kan ook eerder of op tijd komen! daar heb ik ook vaak genoeg over gelezen! Quote
Hippe lip Geplaatst 25 Maart, 2019 Geplaatst 25 Maart, 2019 11 uur geleden, 427v8 zei: Ik heb een bevestiging van de dealer. De bestelling is half december gedaan. Prima, maar de dealer heeft daar weinig tot geen invloed op. Garanties zijn dus dunner dan de laklaag Quote
King Niro Geplaatst 28 Maart, 2019 Geplaatst 28 Maart, 2019 Goed nieuws; kan zaterdag 06-04 de E-Niro ophalen (14-02 besteld). !! Quote
korsowito Geplaatst 28 Maart, 2019 Geplaatst 28 Maart, 2019 Gefeliciteerd! Welke kleur heb je alweer besteld? Had je een reservering? prive/lease? Quote
King Niro Geplaatst 28 Maart, 2019 Geplaatst 28 Maart, 2019 Zwart met 18" Enigma velgen. Lease. (zonder reservering) Quote
korsowito Geplaatst 28 Maart, 2019 Geplaatst 28 Maart, 2019 nice! Benieuwd hoe de velgen zullen staan! nog een weekje wachten dus voor je Quote
ronnydewit Geplaatst 2 April, 2019 Geplaatst 2 April, 2019 27 februari contract getekend bij Alphabet,1 april definitief besteld door Alphabet bij dealer in Amersfoort1 juli (verwachte) aflevering Quote
korsowito Geplaatst 2 April, 2019 Geplaatst 2 April, 2019 Alphabet doet goede zaken zeg.. zouden ze een rechtstreekse lijn hebben met de importeur? Quote
ronnydewit Geplaatst 2 April, 2019 Geplaatst 2 April, 2019 Ze schijnen er heel veel gereserveerd te hebben... Quote
Tuktukker Geplaatst 15 Mei, 2019 Geplaatst 15 Mei, 2019 Goedenavond allemaal. Mensen die een idee hebben wat de actuele levertijd is? Als dit namelijk veel langer dan een jaar gaat worden ( 2021 ) is de auto namelijk geen 4% meer.. Quote
korsowito Geplaatst 15 Mei, 2019 Geplaatst 15 Mei, 2019 Helaas, is vaak een misterie vrees ik... Quote
Ugur Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 Beste allemaal, 22 mart mijn Kia E-Niro Executive besteld bij een lease maatschappij. Levertijd april 2020. Platinum graphite en incl. Dashcam. 1 Quote
Ton van Hout Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 Is het Runway Red Alert inmiddels uitgevaardigd? Paging @Hippe lip Quote
Hippe lip Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 29 minuten geleden, Ton van Hout zei: Is het Runway Red Alert inmiddels uitgevaardigd? Paging @Hippe lip Ja, die maakt 's Heren wegen inmiddels onveilig. Gelukkig is-ie rood... Quote
Ton van Hout Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 Mooi zo! Hoeveel heb je eigenlijk in de C5 gereden in de 12 jaar dat je hem in bezit had? En hoeveel denk je met deze te gaan rijden? Quote
Hippe lip Geplaatst 16 Mei, 2019 Geplaatst 16 Mei, 2019 32 minuten geleden, Ton van Hout zei: Mooi zo! Hoeveel heb je eigenlijk in de C5 gereden in de 12 jaar dat je hem in bezit had? En hoeveel denk je met deze te gaan rijden? Die C5 heb ik destijds nieuw gekocht. Stond op naam van de zaak natuurlijk. En na een jaar of 8 heb ik dat overgeheveld naar privé omdat de bijtelling me te hoog werd. En van de garage kreeg ik een héél lage taxatiewaarde, zodat de afschrijving vrijwel geheel door de zaak gedragen werd. Goed voor het drukken van de fiscale winst. Daarna kan je de zakelijke km's declareren. Totaal ca. 275.000 km's mee gereden. Tis een dieseltje en de motor die erin ligt staat bekend om z'n zeer lage storingsgevoeligheid; zeker als je 'm elke 30k z'n beurt geeft. Tel daarbij op dat het een automaat is en je weet dat de motor niet veel te lijden heeft. Verwachte levensduur: ca. 500.000+ km. Dat was ik ook van plan te gaan rijden met die wagen, ware het niet dat ik Q-koorts opliep en er een paar vervelende dingen aan overhield, waaronder gewrichtsproblemen. Het uit een lagere auto komen werd steeds lastiger. En bij de zoektocht naar een hogere auto kwam meteen de wens voor een EV op. De rest weet je. Vanaf het begin zat ik op een (het) C5-forum en daar is veel technische kennis aanwezig over de wagens. Daar zie je o.a. een draadje met een poll hoe oud de wagens zijn> http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=59&t=49. Dan zie je dat er van de 789 stemmen 7 (ZEVEN!) zijn die boven de 500.000 km zijn gekomen en 36 boven de 4 ton... En met deze wagen? Hmm, ik rijd tussen de 15 en 20k per jaar en denk deze Kia wel een jaar of 7 te gaan rijden. En wie weet langer? Quote
Tuktukker Geplaatst 28 Mei, 2019 Geplaatst 28 Mei, 2019 Nog geen bevestiging van Lease Maatschappij maar levertijd zou ondertussen 18 maand zijn Quote
ronnydewit Geplaatst 28 Mei, 2019 Geplaatst 28 Mei, 2019 Dan ga je de bijtelling van 4% al niet meer halen, als lease rijder. Vanaf 2021 is elektrisch ook 22%... Quote
Tuktukker Geplaatst 28 Mei, 2019 Geplaatst 28 Mei, 2019 9 minuten geleden, ronnydewit zei: Dan ga je de bijtelling van 4% al niet meer halen, als lease rijder. Vanaf 2021 is elektrisch ook 22%... Volgens mij zitten we dan in November 2020... Dus optijd Quote
ronnydewit Geplaatst 28 Mei, 2019 Geplaatst 28 Mei, 2019 Volgens mij zitten we dan in November 2020... Dus optijd Leveren ze dan nog wel uit?? Hoe dan ook, ik zou het niet meer gokken. +/- €85 of +/- €500 Quote
Tuktukker Geplaatst 28 Mei, 2019 Geplaatst 28 Mei, 2019 7 minuten geleden, ronnydewit zei: Leveren ze dan nog wel uit?? Hoe dan ook, ik zou het niet meer gokken. +/- €85 of +/- €500 Wacht wel ff het definitieve bericht af. Anders hoeft niemand hem meer denk ik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.