Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Jazeker. Hier heeft iemand zich al gemeld. Op 9 april zelfs al.

Beetje overbodige vraag. Staat gewoon hier op het forum.....

aangepast door Hippe lip
  • 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Zojuist bericht van de dealer gekregen. Eind mei/begin juni leveren gaat hem niet meer worden.

De auto staat op de boot, maar wordt hier pas 28-6 verwacht. Dus begin juli leveren lijkt nu haalbaar. Maandje langer wachten nog.

Ik hou jullie weer op de hoogte....

aangepast door yvdhaak
  • 3 weken later...
Geplaatst

Same here. Melding van de dealer dat de auto rond 28-06 binnen moet komen. Wel met een +/- van 14 dagen. :?

Nog een maandje wachten.... :whistling:

Geplaatst (aangepast)
22 minuten geleden, LordWian zei:

Same here. Melding van de dealer dat de auto rond 28-06 binnen moet komen. Wel met een +/- van 14 dagen. :?

Nog een maandje wachten.... :whistling:

Er zijn op dit moment twee vrachtschepen onderweg naar Rotterdam vanuit Zuid Korea en dan specifiek vanuit de haven vanwaar Kia verscheept (voor zover ik heb begrepen).

Ik vermoed dat die 'van ons' dus op de Morning Lena staan en de aankomst in Rotterdam zou dan 22-06 zijn. Dus 28-6 bij de dealer moet lukken ;)

Schermafbeelding 2020-05-27 om 15.31.23.png

aangepast door yvdhaak
Geplaatst (aangepast)

Vanochtend een belletje gekregen van de dealer, om een afleverafspraak te maken: a.s. woensdag (10-06)!
Geen idee op welke boot deze heeft staan - wellicht na te gaan door terug te rekenen? Gisteren de auto bij de dealer aangekomen, hoelang doet de auto van de haven naar de dealer erover?
Maakt voor mij niet echt uit :P - maar misschien dat andere er waarden aan hechten.

Mijn bestelling was officieel bij de dealer geplaatst op: 06-11-2019 - dus in totaal ongeveer 7 maanden moeten wachten.

aangepast door Mabion
Geplaatst
21 minuten geleden, Mabion zei:

Vanochtend een belletje gekregen van de dealer, om een afleverafspraak te maken: a.s. woensdag (10-06)!
Geen idee op welke boot deze heeft staan - wellicht na te gaan door terug te rekenen? Gisteren de auto bij de dealer aangekomen, hoelang doet de auto van de haven naar de dealer erover?
Maakt voor mij niet echt uit :P - maar misschien dat andere er waarden aan hechten.

Mijn bestelling was officieel bij de dealer geplaatst op: 06-11-2019 - dus in totaal ongeveer 7 maanden moeten wachten.

Have fun met het in ontvangst nemen :dup:

• Thanks 1
Geplaatst
22 uur geleden, Mabion zei:

Goed nieuws! Geniet ervan.

Die van mij is officieel besteld op 8-11-2019 en die is volgens de dealer nog onderweg met de boot. Even afwachten nog...

• Thanks 1
Geplaatst

Vandaag contact gehad met de dealer. Eind volgende week komt de auto binnen en aflevering de week erop.

Aftellen is begonnen. :smile::punk:
#duurtlang #besteldinmaart2019

• Like 1
  • Confused 1
Geplaatst
16 uur geleden, LordWian zei:

#besteldinmaart2019

#inmaart2019eenakkoordmetdedealeroverhetleverenvaneenmy20diepasindecember2019officieelbesteldkonworden

Geplaatst
3 uur geleden, 2n2o zei:

Gaan we toeteren naar elkaar als E-Niro's elkaar tegenkomen?

:yes: - en voetje uitsteken (door het raam?!), kan makkelijk als je de adaptive CC hebt aanstaan.

• Haha 1
Geplaatst
19 uur geleden, 2n2o zei:

Gaan we toeteren naar elkaar als E-Niro's elkaar tegenkomen?

Op dit moment denk ik elke keer alleen maar: 'Hmm, hij/zij heeft hem al wel...' 

En dan met name bij de MY20's.

Is dat erg van mij? :-| haha

Geplaatst
Op 10-6-2020 om 12:01, Mabion zei:

In mijn nopjes:

20200610_101141.thumb.jpg.f5bd473853dcff2f456f8881a449d635.jpg

Is het niet makkelijker (en veiliger) andersom te parkeren? De stekker zit wel vast maar het is nu erg verleidelijk er mee te spelen.

Geplaatst
Op 12-6-2020 om 09:47, Sigmasailor zei:

Is het niet makkelijker (en veiliger) andersom te parkeren? De stekker zit wel vast maar het is nu erg verleidelijk er mee te spelen.

Mwa, niet zo'n moeite mee. Beetje een gewoonte van mij om achteruit te parkeren (oprit, maar ook openbaar).

Maar met de komst van de e-Niro moet ik mij wel erbij gaan neerleggen om (vaker) andersom te parkeren, gezien het feit dat stekkeren aan de voorkant moet. 

Had inmiddels ook al gezien dat je een stand hebt waarbij de stekker vergrendeld blijft, ook als laden is afgerond.

Geplaatst
Op 12-6-2020 om 08:55, yvdhaak zei:

Op dit moment denk ik elke keer alleen maar: 'Hmm, hij/zij heeft hem al wel...' 

En dan met name bij de MY20's.

Is dat erg van mij? :-| haha

Nee hoor, had stiekem hetzelfde. Maaaaaar ik heb hem al wel, he...;)

Geplaatst (aangepast)
33 minuten geleden, Mabion zei:

Mwa, niet zo'n moeite mee. Beetje een gewoonte van mij om achteruit te parkeren (oprit, maar ook openbaar).

Maar met de komst van de e-Niro moet ik mij wel erbij gaan neerleggen om (vaker) andersom te parkeren, gezien het feit dat stekkeren aan de voorkant moet. 

Had inmiddels ook al gezien dat je een stand hebt waarbij de stekker vergrendeld blijft, ook als laden is afgerond.

Of je koopt een iets langere kabel. 10m of zoiets. Niet alleen om achteruit te parkeren, maar ook bij straat parkeren is dat soms handig. Zeker bij de 2e plek als de paal achter de automstaat

aangepast door Steeck03
Geplaatst
1 uur terug, Steeck03 zei:

Of je koopt een iets langere kabel. 10m of zoiets. Niet alleen om achteruit te parkeren, maar ook bij straat parkeren is dat soms handig. Zeker bij de 2e plek als de paal achter de automstaat

Dat zou zeker wel handig kunnen zijn. Maar bedenk mij gelijk dat het ook wat minder praktisch is met oprollen/opbergen onder de kattenbak.

Of maak ik van een mug een olifant?

Geplaatst
9 uur geleden, Mabion zei:

Dat zou zeker wel handig kunnen zijn. Maar bedenk mij gelijk dat het ook wat minder praktisch is met oprollen/opbergen onder de kattenbak.

Of maak ik van een mug een olifant

Bij mij ligt de kabel in de kofferbak. Wel in een bijpassende tas. Schuiven heeft het nog nooit gedaan. Ik heb overigens wel een 3 fase kabel gekocht. Nu niet nuttig, maar het prijsverschil was minimaal en je weet nooit wat de toekomst brengt.

• Thanks 1
Geplaatst
16 uur geleden, Mabion zei:

In je eigen buurt verwacht je het mss niet, maar elders kan je toch te maken krijgen met molest. Vooral als je het ze makkelijk en in hun ogen aantrekkelijk maakt zoals op deze foto: het steekt bijna uit tot op straat?

Bij mijn vorige adres is het een tijdje ‘gewoonte’ geweest dat er ‘s nachts iemand (of opgejut meerdere?) langs geparkeerde auto’s ging om de buitenspiegel eraf te trappen. Dan zag je ‘s morgens allemaal bungelende spiegels in de straat.

Als ze dat met je laadstekker Of laadklep doen heb je een vervelende schade....

Geplaatst
4 uur geleden, Hippe lip zei:

In je eigen buurt verwacht je het mss niet, maar elders kan je toch te maken krijgen met molest. Vooral als je het ze makkelijk en in hun ogen aantrekkelijk maakt zoals op deze foto: het steekt bijna uit tot op straat?

Bij mijn vorige adres is het een tijdje ‘gewoonte’ geweest dat er ‘s nachts iemand (of opgejut meerdere?) langs geparkeerde auto’s ging om de buitenspiegel eraf te trappen. Dan zag je ‘s morgens allemaal bungelende spiegels in de straat.

Als ze dat met je laadstekker Of laadklep doen heb je een vervelende schade....

Bij ons in het dorp ben ik daar inderdaad wat minder bang voor, zit nog een brede stoep tussen.

Elders zal ik wat meer opletten dan, hoop niet dat ik er ooit mee te maken gaan hebben.

Spiegelschoppers daarentegen heb ik in het verleden ook weleens meegemaakt, maar woonde toen ook nog ergens anders.

Geplaatst

Zojuist bericht gehad van de dealer. Mijn Kia e niro executive wordt maandag 29 juni afgeleverd!
Bestelling maart 2019!

Dit worden twee lange weken...

• Like 1
Geplaatst
5 uur geleden, Kwaichang zei:

Zojuist bericht gehad van de dealer. Mijn Kia e niro executive wordt maandag 29 juni afgeleverd!
Bestelling maart 2019!

Dit worden twee lange weken...

Dat lijkt nu idd een langere tijd dan het hele afgelopen jaar, toen je veel minder wist...:lol:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...