Sigmasailor Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 Die op internet te vinden kentekens zijn reuzehandig bij het zoeken naar een verzekering. Ik ben blij met een lijstje kentekens. Quote
Jean Double U Geplaatst 28 Februari, 2019 Geplaatst 28 Februari, 2019 Nieuw op dit forum i.v.m. de levering van mijn Kia E-Niro. 'Blind' besteld, geen testrit gemaakt, opties gegokt..... Resultaat hedenochtend mogen ophalen. Geen spijt!!! 1 1 Quote
Ton van Hout Geplaatst 28 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2019 Welkom, maar handig om wellicht een introtopic aan te maken? Quote
Marc Harmsen Geplaatst 28 Februari, 2019 Geplaatst 28 Februari, 2019 Mooie bak, grille gewrapt , mooie velgen ook , top Quote
korsowito Geplaatst 28 Februari, 2019 Geplaatst 28 Februari, 2019 Nice ik twijfelde nog over deze velgen maar ze staan top! Gefeliciteerd! Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Maart, 2019 Geplaatst 3 Maart, 2019 Ik heb zelf dan wel geen e-Niro, maar ik zag er vandaag eentje rijden op de A2 richting Amsterdam, net voorbij de Leidserijntunnel.Wat mij eigenlijk opviel is dat de e-Niro van achteren nauwelijks herkenbaar is als EV... Er zitten onderaan de bumper een paar stukjes blauw en dat is het wel.Ik had verwacht dat Kia bijv. de vensters van de achterlichten wel wat distinctiever gemaakt zou hebben.Aan de voorkant valt natuurlijk de gesloten neus op en de geknikte, onderbroken DRL op. Quote
Ton van Hout Geplaatst 3 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2019 Dat vind ik juist het mooie van de e-Niro, dat hij niet opvalt 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 3 Maart, 2019 Geplaatst 3 Maart, 2019 (aangepast) 1 uur terug, Murcielaygo zei: Wat mij eigenlijk opviel is dat de e-Niro van achteren nauwelijks herkenbaar is als EV... Er zitten onderaan de bumper een paar stukjes blauw en dat is het wel. Het is dan ook geen apart model, he. Het is ‘gewoon’ een Niro, maar dan met een ander motor (en andere prijs helaas ). Het verschil tussen een benzine- en dieseluitvoering zie je ook nauwelijks. 3 Maart, 2019 aangepast door Hippe lip Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Maart, 2019 Geplaatst 4 Maart, 2019 Ja, het is een Niro, maar zolang EV geen gewoongoed is had ik verwacht dat er iets meer nadruk op zou liggen.Zeker als je bedenkt dat automakers al decennia kleine verschillen in bijv. uitvoeringsniveau benadrukken met NET iets andere licht armaturen... Quote
King Niro Geplaatst 5 Maart, 2019 Geplaatst 5 Maart, 2019 (aangepast) Op 3-3-2019 om 21:14, Murcielaygo zei: Ik had verwacht dat Kia bijv. de vensters van de achterlichten wel wat distinctiever gemaakt zou hebben. Zie hiervoor de facelift die eind van het jaar komt. Niro met standaard een meer E-Niro voorbumper met dubbele "Chevrons" als DRL's, en gewijzigde led achterlicht units. 5 Maart, 2019 aangepast door King Niro 1 Quote
King Niro Geplaatst 7 Maart, 2019 Geplaatst 7 Maart, 2019 Nice. Ik moet nog 6/7 weken wachten.............(waarschijnlijk) Quote
MartijnRijk Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 9 uur geleden, King Niro zei: Nice. Ik moet nog 6/7 weken wachten.............(waarschijnlijk) Je gaat er veel plezier van hebben! Quote
DoubleUP Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.18" denk ik? Veel plezier met de auto! Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen. Quote
King Niro Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 12 minuten geleden, DoubleUP zei: Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.18" denk ik? Veel plezier met de auto! Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen. Volgens mij 17" wintervelgen. Ik krijg ook de 18" Enigma, maar dan op een zwarte E-Niro Quote Quote
King Niro Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 (aangepast) 28 minuten geleden, DoubleUP zei: Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.18" denk ik? Veel plezier met de auto! Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen. Zou er zo ongeveer uit komen te zien dan (niet helemaal wit, beter kreeg ik hem niet :) Tenzij je geheel zwarte velgen kiest, maar deze had de configurator niet. 8 Maart, 2019 aangepast door King Niro Quote
Hippe lip Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 13 uur geleden, MartijnRijk zei: Voila! Onze Kia e-Niro! Sjieke wagen! Ik hoop dat je van poetsen houdt?! Quote
King Niro Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 (aangepast) 2 minuten geleden, Hippe lip zei: Sjieke wagen! Ik hoop dat je van poetsen houdt?! zwart (die ik krijg) lijkt eerder vies dan een witte................ en daar hebben we wasstraten voor, toch ? 8 Maart, 2019 aangepast door King Niro Quote
Ton van Hout Geplaatst 8 Maart, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2019 Dat heeft dit met gespot te maken? Welkom trouwens. Quote
DoubleUP Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 4 uur geleden, King Niro zei: Zou er zo ongeveer uit komen te zien dan (niet helemaal wit, beter kreeg ik hem niet Tenzij je geheel zwarte velgen kiest, maar deze had de configurator niet. Mooi @King Niro, zal onder jouw zwarte E-Niro ook mooi staan! Nog even geduld, dan kunnen we die ook spotten (om maar weer even aansluiting te zoeken bij on-topic) Quote
korsowito Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 4 hours ago, DoubleUP said: Mooi @King Niro, zal onder jouw zwarte E-Niro ook mooi staan! Nog even geduld, dan kunnen we die ook spotten (om maar weer even aansluiting te zoeken bij on-topic) Van welke website komt die foto alweer? Quote
King Niro Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 53 minuten geleden, korsowito zei: Van welke website komt die foto alweer? https://www.brooklyn-wheels.com/velgenconfigurator/ 1 Quote
DoubleUP Geplaatst 8 Maart, 2019 Geplaatst 8 Maart, 2019 19 minuten geleden, King Niro zei: https://www.brooklyn-wheels.com/velgenconfigurator/ Het zal wel aan mij liggen, maar na selectie auto en velg, zie ik alleen een plaatje van de velg. Of moet je daar een account aanmaken? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.