Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
18 minuten geleden, DoubleUP zei:

Het zal wel aan mij liggen, maar na selectie auto en velg, zie ik alleen een plaatje van de velg. Of moet je daar een account aanmaken?

Als op de velg klikt, komt de gekozen auto (met velg) tevoorschijn. Je kunt hierna tevens de "opties" weg klikken voor een "full page" afbeelding.

Na selectie auto etc. onderaan wel even op "zoeken" klikken !

aangepast door King Niro
Geplaatst
13 uur geleden, DoubleUP zei:

Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.:dup:18" denk ik? Veel plezier met de auto!

Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen.

Het zijn de 17 inch wintervelgen met zomerbanden. Op de standaard velgen heb ik de wintermaanden laten monteren.

Geplaatst
9 uur geleden, MartijnRijk zei:

Op de standaard velgen heb ik de wintermaanden laten monteren.

Dan hoop ik voor je dat die velgen nog rond willen draaien......:D

• Haha 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

Het is de bedoeling dat je een e-Niro plaatst die NIET van jezelf is ok?

Vanmorgen 07:09 uur op het Julianaplein in Groningen,: XT-537-P, DET 21-03-2019. Ben ik een forummer tegengekomen of is het een onbekende?

IMG_20190325_070934.thumb.jpg.73dfbc6617d9679c19047f077fe91bc3.jpg

En direct daarna op de A7 richting Drachten aangezien we dezelfde kant op gingen.

IMG_20190325_071028.thumb.jpg.f3aafb668bff3c3efd3c6435fcfbb76f.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik zou het toch op prijs stellen als je stopt met posten van kentekens. Ten eerste mag het niet (https://blog.iusmentis.com/2018/02/06/waarom-is-ip-adres-persoonsgegeven-en-kenteken/). Ten tweede voegt het niet zoveel toe. En ten derde kan je echt schade toebrengen: wat nou als Ton me kiekte net toen ik op weg was naar mijn minnares en mijn vrouw dit forum leest?

Om het maar even in het extreme te stellen: als alle info van alle snelwegcamera's openbaar zou zijn zou iedereen moord in brand schreeuwen, en terecht. Ook al is dit info "in het publieke domein" zoals jij het noemt.

Een beetje off-topic: Ik heb van KIANL bevestiging gekregen dat als je de app niet activeert (en dus akkoord gaat met privacydinges) er helemaal niets geregistreerd wordt door KIA. Een prettig idee.

• Like 1
Geplaatst

Mee eens.

Daarbij is "het nieuwe" er wat mij betreft al redelijk af (hoop auto's zijn/worden uitgeleverd).

De forum leden kunnen als ze willen zelf hun auto onder de aandacht brengen (met of zonder kenteken) als ze dat willen.

Van mij mag het topic "op slot". 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...