Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb zelf dan wel geen e-Niro, maar ik zag er vandaag eentje rijden op de A2 richting Amsterdam, net voorbij de Leidserijntunnel.

Wat mij eigenlijk opviel is dat de e-Niro van achteren nauwelijks herkenbaar is als EV... Er zitten onderaan de bumper een paar stukjes blauw en dat is het wel.
Ik had verwacht dat Kia bijv. de vensters van de achterlichten wel wat distinctiever gemaakt zou hebben.
Aan de voorkant valt natuurlijk de gesloten neus op en de geknikte, onderbroken DRL op.

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, Murcielaygo zei:

Wat mij eigenlijk opviel is dat de e-Niro van achteren nauwelijks herkenbaar is als EV... Er zitten onderaan de bumper een paar stukjes blauw en dat is het wel.

Het is dan ook geen apart model, he. Het is ‘gewoon’ een Niro, maar dan met een ander motor (en andere prijs helaas :cool:). Het verschil tussen een benzine- en dieseluitvoering zie je ook nauwelijks. 

aangepast door Hippe lip
Geplaatst

Ja, het is een Niro, maar zolang EV geen gewoongoed is had ik verwacht dat er iets meer nadruk op zou liggen.
Zeker als je bedenkt dat automakers al decennia kleine verschillen in bijv. uitvoeringsniveau benadrukken met NET iets andere licht armaturen...

Geplaatst (aangepast)
Op 3-3-2019 om 21:14, Murcielaygo zei:

Ik had verwacht dat Kia bijv. de vensters van de achterlichten wel wat distinctiever gemaakt zou hebben.

Zie hiervoor de facelift die eind van het jaar komt. Niro met standaard een meer E-Niro voorbumper met dubbele "Chevrons" als DRL's, en gewijzigde led achterlicht units.

aangepast door King Niro
  • Like 1
Geplaatst

Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.:dup:18" denk ik? Veel plezier met de auto!

Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen.

Geplaatst
12 minuten geleden, DoubleUP zei:

Mooi @MartijnRijk, gefeliciteerd! Mooie velgen ook.:dup:18" denk ik? Veel plezier met de auto!

Mijn E-Niro komt als het goed is in juni as, eveneens Pearle White. Waarschijnlijk met zwarte Enigma velgen.

Volgens mij 17" wintervelgen.

Ik krijg ook de 18" Enigma, maar dan op een zwarte E-Niro 

Geplaatst (aangepast)
28 minuten geleden, DoubleUP zei:

Zou er zo ongeveer uit komen te zien dan (niet helemaal wit, beter kreeg ik hem niet :)  Tenzij je geheel zwarte velgen kiest, maar deze had de configurator niet.

Kia wit Enigma.png

aangepast door King Niro
Geplaatst (aangepast)
2 minuten geleden, Hippe lip zei:

Sjieke wagen!

Ik hoop dat je van poetsen houdt?! :whistling:

zwart (die ik krijg) lijkt eerder vies dan een witte................

en daar hebben we wasstraten voor, toch ?

aangepast door King Niro
Geplaatst
4 uur geleden, King Niro zei:

Zou er zo ongeveer uit komen te zien dan (niet helemaal wit, beter kreeg ik hem niet :) Tenzij je geheel zwarte velgen kiest, maar deze had de configurator niet.

Kia wit Enigma.png

Mooi @King Niro, zal onder jouw zwarte E-Niro ook mooi staan! Nog even geduld, dan kunnen we die ook spotten (om maar weer even aansluiting te zoeken bij on-topic:-))

Geplaatst
4 hours ago, DoubleUP said:

Mooi @King Niro, zal onder jouw zwarte E-Niro ook mooi staan! Nog even geduld, dan kunnen we die ook spotten (om maar weer even aansluiting te zoeken bij on-topic:-))

Van welke website komt die foto alweer?

Geplaatst
53 minuten geleden, korsowito zei:

Van welke website komt die foto alweer?

https://www.brooklyn-wheels.com/velgenconfigurator/

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...