Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Actieradius

Ga naar de oplossing Opgelost door Marc Fellman,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
4 uur geleden, King Niro zei:

Je kan ook de GPS snelheid laten tonen in je NAVI. Iets makkelijker :) 

Ik heb de snelheidsmeter in de Navi aan staan, maar daar staat precies dezelfde snelheid als op de teller. Mis ik een instelling?

Geplaatst
5 uur geleden, JohanGM zei:

Ik heb de snelheidsmeter in de Navi aan staan, maar daar staat precies dezelfde snelheid als op de teller. Mis ik een instelling?

Na update Navi kon ik aangeven of GPS snelheid moest worden weergegeven. Deze GPS snelheid is ongeveer 7 km/h lager dan de snelheidsmeter bij mij. Lijkt dus op de werkelijke snelheid. Vreemd dat deze bij jou hetzelfde is als de snelheidsmeter.

Geplaatst
13 uur geleden, King Niro zei:

Na update Navi kon ik aangeven of GPS snelheid moest worden weergegeven. Deze GPS snelheid is ongeveer 7 km/h lager dan de snelheidsmeter bij mij. Lijkt dus op de werkelijke snelheid. Vreemd dat deze bij jou hetzelfde is als de snelheidsmeter.

Misschien mis ik nog een update dan... Zal eens checken. :)

Geplaatst

Mijn snelheidsmeter geeft exact 5 km/h meer aan dan de GPS-snelheid. Dat rekent wel makkelijk.

@JohanGM Er zijn (zowel voor Android als iOS) vele gratis appjes die je GPS-snelheid aan kunnen geven. Probeer Waze eens, dan heb je meteen een fijne routeplanner die ook op het scherm in je auto werkt én die je GPS-snelheid aangeeft, ook op dat scherm.

Geplaatst
Op 2-7-2020 om 13:33, Cabjo zei:

Eerlijkgezegd geen  idee hoe je je snelheid zichtbaar maakt in je navi. Kan jij dat uitleggen misschien?

In navi menu; GPS snelheid weergeven :) 

• 2 weken later...
Geplaatst
3 uur geleden, Cabjo zei:

Even verder klikke op die batterij, dan op co2 klikken, en dan op verbruik, zie je hoe de dealer ermee om is gegaan.

Wat bedoel je met 'Hoe de dealer ermee om is gegaan?'. Ik mis je punt even geloof ik.

Geplaatst
Wat bedoel je met 'Hoe de dealer ermee om is gegaan?'. Ik mis je punt even geloof ik.

Of ze het stroom pendaal even helemaal onderin hebben gehad .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
Dan moet je NAVI nog ge-updated worden denk ik

Volgens mij hebben de my20 modelen deze optie niet ondanks dat de navi up to date is .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
32 minuten geleden, yvdhaak zei:

Bij mij staat ie meestal ergens tussen de 14 en 17 kWh per 100 km, als ik hem na een beurtje weer ophaal, zit ie steevast altijd boven de 30. Dat betekent dus dat iemand hem in de sportstand volledig ingetrapt heeft.

Geplaatst
11 minuten geleden, King Niro zei:

Dan moet je NAVI nog ge-updated worden denk ik

Ja, binnenkort een beurtje, hopelijk gaat het dan gebeuren.

Geplaatst
52 minuten geleden, Cabjo zei:

Bij mij staat ie meestal ergens tussen de 14 en 17 kWh per 100 km, als ik hem na een beurtje weer ophaal, zit ie steevast altijd boven de 30. Dat betekent dus dat iemand hem in de sportstand volledig ingetrapt heeft.

Kan ook gewoon op contact gestaan hebben gedurende het uitvoeren van de beurt.

Geplaatst

Kijk maar eens naar het verbruik als je de eerste meters hebt afgelegd.

Pas na enkele km's heb je een normaal verbruik.

Geplaatst
4 hours ago, Petertenboer said:

Kan ook gewoon op contact gestaan hebben gedurende het uitvoeren van de beurt.

Yup, laat het eens stilstaan met de airco aan dan zie je het verbruik omhooggaan...

Geplaatst

Ik heb de MY20 net maar ik krijg hem tot nu toe niet onder de 19kWh/100km. 
Ik rij op ECO en level 3 met de remmen. 
Enige wat ik aangepast heb is de airco in ECO mode. Die heb ik op normaal gezet.

Iemand nog tips?

Geplaatst

dan hebben we nog meer info van je nodig, rij je veel snelweg? hoe hard rij je dan? Ik zou ook die level 3 naar 1 doen of helemaal uit en ook auto regeneratie aanzetten (rechter flipper paar secondes ingedrukt houden), maar dat is subjectief, het helpt wel tegen frictie. Vooral op de snelweg zul je merken dat als je de regeneratie uitzet dat deze nog verder uitrolt en minder stroef rijdt (dus minder energie nodig om vooruit te komen)...

Geplaatst
5 minuten geleden, Zoef de Haas zei:

Ik heb de MY20 net maar ik krijg hem tot nu toe niet onder de 19kWh/100km. 
Ik rij op ECO en level 3 met de remmen. 
Enige wat ik aangepast heb is de airco in ECO mode. Die heb ik op normaal gezet.

Iemand nog tips?

Ik zit met dezelfde instellingen tussen 13 en 16 (afhankelijk van de rit).

Wat is de verdeling tussen Economisch, Normaal en Sportief rijden bij jou?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...