Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
2 hours ago, LC88 said:

Zijn er meer mensen die met de 18" GT velgen rijden? welke bandenspanning wordt er bij jullie op het display weergegeven? De mijne geeft rondom 3.0 a 3.1 aan, dat lijkt me een beetje teveel van het goede... 

Even kijken wat in de portier van je auto staat (meestal staat het daar).

Geplaatst

Vandaag de dealer gesproken. Auto is daar gister gelost.

Maandag bellen hoe en wat mbt de levering. Duim wel op diezelfde week. Kan ik nog 2 weken tijdens de vakantie van de auto genieten

Geplaatst
14 hours ago, pdakkerman said:

Maandag bellen hoe en wat mbt de levering. Duim wel op diezelfde week. Kan ik nog 2 weken tijdens de vakantie van de auto genieten

Kon je niet meteen een afspraak maken? Toen ik belde om te informeren zei de dealer dat de auto ook die dag is binnen gekomen, meteen een afspraak gemaakt voor aflevering. Dat was vorige week donderdag, komende dinsdag middag ophalen. Tijd ertussen is zo 'groot' omdat ze het druk hebben met afleveren van auto's aangezien ze nu heel snel binnen komen allemaal.

Geplaatst
Op 3-7-2019 om 18:11, pdakkerman zei:

Vrijdag 12 juli gaan we de auto halen!

Grote blij

• Like 1
Geplaatst
1 uur geleden, tijdjes123 zei:

En wanneer besteld?

18 maart

Betreft een diesel automaat gtplus in deluxe White

Geplaatst (aangepast)
On 7/6/2019 at 5:21 PM, Vibravis said:

Ik heb mijn proceed (1.4 dct)gisteren opgehaald bij de dealer. 20 maart besteld.

Ik mag hem morgen ophalen. Ook 20 maart besteld, Proceed 1.4 DCT. Zin in :D Daarna meteen van Rotterdam naar Eindhoven terug rijden :-) En waarschijnlijk 's avonds nog wat kilometers maken

aangepast door DeluxZ
Geplaatst
Ik mag hem morgen ophalen. Ook 20 maart besteld, Proceed 1.4 DCT. Zin in Daarna meteen van Rotterdam naar Eindhoven terug rijden :-) En waarschijnlijk 's avonds nog wat kilometers maken

Die van mij staat nu al 1800km

Ben nu onderweg naar zuid italie. Nog 400km te gaan.

6c000bcf9de56bb881db2f3b6c39b5a3.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst
20 minutes ago, Vibravis said:

Die van mij staat nu al 1800km emoji23.png

Ben nu onderweg naar zuid italie. Nog 400km te gaan.

6c000bcf9de56bb881db2f3b6c39b5a3.jpg

Lekker hoor!! Hoe rijd die ? Vooral de stoelen

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, tijdjes123 zei:

Ik zit net foto's van occasions te kijken van een dynamicplusline

Ik zie daar gewoon foto's dat de sleutel gewoon in het contact gestoken moet worden.

Volgens de site van kia staat dit er Smart key met start-/stopknop

hier zie ik de sleutel echter gewoon in het contact zitten.
https://www.autotrack.nl/tweedehands/kia/ceed/4509494

Wordt via de kentekencheck aangegeven als geïmporteerd. Als je een beetje zoekt dan zie je wel verschillen in de modellen qua importeurs in de verschillende landen. Daar zal de keuze van sleutel bediend ook vandaan komen. Zelf heb ik een SW GT-line besteld. In Nederland heb je dan standaard een open dak. Op YouTube kom ik dezelfde auto tegen ook als GT-line maar dan in Duitsland. Die heeft geen open dak maar wel een automatische kofferbak (had ik liever gehad). Die heeft ook van die bagageklemmen in de kofferbak en die hebben we in Nederland ook niet. Blijft toch wel een gemis dat je een model moet kiezen en hier geen vrijheid in hebt qua accessoires, ondanks dat ze rijk zijn uitgerust.

aangepast door VinGer
Aanvulling op
Geplaatst
Lekker hoor!! Hoe rijd die ? Vooral de stoelen

Bevalt erg goed. In het begin een beetje rustig aan gedaan en je merkt dat er relatief weinig power beschikbaar is. Vanaf 1500km merk je dat de dct beter zijn werk doet en ben ik in de sportstand de bergen doorgescheurd. Gemiddeld verbruik nu op 1893km is 1:15,3 dus ik klaag niet.

Stoelen zitten prima maar het is even zoeken naar de juiste houding. Bandengeluid is helaas wel drama. Zeker op minder asfalt zoals die betonplaten van de duitse autobahn leveren een hoop herrie op.

De cruisecontrol heb ik weinig gebruikt want ik vind dat die veel te veel afstand bewaard en veel te vroeg af gaat remmen. Alles staat ingesteld op de kortste afstand maar dan schieten er steeds auto’s tussen helaas. Nee daar moet ik nog eens over sparren met de dealer want dit werkt zo niet.

Wel verschillende keren een melding gekregen over de bandenspanning. Druk loopt op tot 3,3 bar en ik vermoed dat daar het probleem zit. Ga de banden eerst maar een terug brengen naar 2,6 en kijken wat dat doet.

Geplaatst (aangepast)

Vandaag bericht gekregen van mijn dealer dat ik op 22 juli de Ceed SW kan ophalen!  :punk:

Auto was op 8 april besteld door de dealer.

aangepast door Headlong
Geplaatst

Stoel zit naar mijn beleving ook erg goed en net als Vibra nog wel even gezocht naar de juiste positie. Merk wel dat ik toch vrij hoog zit met mijn 1.80m en bij het iets te fanatiek over een drempel gaan kop ik het dak.

zit nu zelf op 1400 km in 1 week en merk wel dat de sport-stand nog een beetje afstelling nodig heeft. blijft toch soms lang in de toeren hangen terwijl doorschakelen dan toch beter is. Dit doe ik dan vaak zelf met de flippers.

"De cruisecontrol heb ik weinig gebruikt want ik vind dat die veel te veel afstand bewaard en veel te vroeg af gaat remmen. Alles staat ingesteld op de kortste afstand maar dan schieten er steeds auto’s tussen helaas. Nee daar moet ik nog eens over sparren met de dealer want dit werkt zo niet."

Dat valt bij mij nog wel mee moet ik zeggen. Af en toe inderdaad zo'n aso die niet kijkt en hem er gewoon tussen gooit zonder knipperlichten. Gebruik het vooral in de file's en dan gecombineerd met de sportstand / zelf soms meehelpen met optrekken en dat werkt toch best goed. 

Geplaatst
13 minuten geleden, LC88 zei:

Stoel zit naar mijn beleving ook erg goed en net als Vibra nog wel even gezocht naar de juiste positie. Merk wel dat ik toch vrij hoog zit met mijn 1.80m en bij het iets te fanatiek over een drempel gaan kop ik het dak.

Dat gaat nog iets worden voor mij met 1.90m :o 

Geplaatst

Ik zit tot op heden nog te wachten op de velgen .. :roll:  volgens dealer kwestie van weken... laten we het hopen dat ik hem dus voor het einde van de maand heb. Auto staat verder gewoon klaar, tankpas ligt ook al op m'n bureau.

Geplaatst
20 minuten geleden, Vibravis zei:

Ik ben 1.91m en zit prima emoji16.png

Dan is mijn stoel hoger, of ik zit gewoon te ver naar voren :roll: 

Jij had toch ook de GT+ line? die stoel is wat hoger vanwege de elektrische bediening

Geplaatst
Dan is mijn stoel hoger, of ik zit gewoon te ver naar voren :roll: 
Jij had toch ook de GT+ line? die stoel is wat hoger vanwege de elektrische bediening

Nee ik heb bewust voor de gt-line gekozen. Op de elektrische stoelen kan ik niet zitten want dan stoot ik mijn hoofd. Daarnaast draadloos laden heb ik niet nodig want voor apple carplay heb je een kabel nodig dus dan kan die mooi daaraan laden en het geluid vind ik prima met de normale speakers. Beter dan verwacht zelfs.

Maar de dct was een must. Wat een heerlijke bak als deze is ingereden.

Geplaatst
12 minuten geleden, Vibravis zei:

Nee ik heb bewust voor de gt-line gekozen. Op de elektrische stoelen kan ik niet zitten want dan stoot ik mijn hoofd. Daarnaast draadloos laden heb ik niet nodig want voor apple carplay heb je een kabel nodig dus dan kan die mooi daaraan laden en het geluid vind ik prima met de normale speakers. Beter dan verwacht zelfs.

Maar de dct was een must. Wat een heerlijke bak als deze is ingereden. emoji16.pngemoji16.png

Dat verklaart je hoofdruimte, ik dus wel maar heb de rugleuning een tikje naar achter gezet en dat scheelt een beetje. 

Dct is inderdaad heerlijk en wat trekt ie lekker door :tt1: ben benieuwd of dat na een paar duizend km nog beter is

Geplaatst

Ik ben 1.90 meter en kon gewoon zitten in de GT Plusline. Komt ook omdat ik relatief lange benen heb en een wat kortere romp. Zo is iedereen weer anders :-) 

Geplaatst

De cruisecontrol heb ik weinig gebruikt want ik vind dat die veel te veel afstand bewaard en veel te vroeg af gaat remmen. Alles staat ingesteld op de kortste afstand maar dan schieten er steeds auto’s tussen helaas. Nee daar moet ik nog eens over sparren met de dealer want dit werkt zo niet.

Klopt van die afstand. Ik schakel het adaptieve gedeelte dan ook altijd uit en gebruik m als gewone cc.
Geplaatst
Ik zit net foto's van occasions te kijken van een dynamicplusline

Ik zie daar gewoon foto's dat de sleutel gewoon in het contact gestoken moet worden.

Volgens de site van kia staat dit er Smart key met start-/stopknop

hier zie ik de sleutel echter gewoon in het contact zitten.
https://www.autotrack.nl/tweedehands/kia/ceed/45094941

Heb een dynamicplusline. Standaard met smart key hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...