Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 19 juni 2018 om 07:34 zei Hen E:

En te lage instap voor de oudere onder ons.

Niet alleen voor de ouderen. Ik zag recent een vrij jonge knul zich bij de benzinepomp uit zijn Audi worstelen. Als je dat ziet begrijp je dat voor veel mensen dat kleine beetje hoger zoveel prettiger is. 

• 1 maand later...
Geplaatst

Pluspunt of minpunt? Blijkbaar heeft de Niro ook een automatische braketest optie.

Ik zat met net te ergeren aan iemand die wel erg dicht op mijn bumper reed, ik had de acc aan staan, gaat de auto ineens flink in de ankers.

Fietsertje op het naastgelegen fietspad was blijkbaar eng.

Maar goed dat de auto achter me even later afsloeg, geen zin in het gezeik van eventuele wraakacties. 

• 3 maanden later...
Geplaatst
Op 17-2-2018 om 10:26, Toonvkr zei:

Het was ook geen reden om deze auto niet te kopen, maar iets dat ik liever anders gezien had, in het voordeel van gebruikers kan zijn, en een auto niet duurder hoeft te maken.   De auto beschikt over een afneembare trekhaak.  Als je die vervolgens thuisgekomen eraf haalt en in de kofferbak onder de bodem probeert op te bergen, lukt dat niet omdat hij er niet in past.  De (dikke) gebruiksaanwijzing   ligt niet in de auto  omdat daar eigenlijk geen fatsoenlijke plaats voor is.

Om de trekhaak te kunnen opbergen, heb ik een gat van 40 rond in de kunstof gemaakt waardoor nu de trekhaak netjes onder de kofferbak deksel past.

Geplaatst
Op 6-2-2018 om 11:24, Deaken zei:

Goedendag,

Ondertussen 4 maanden tevreden rijden van de Kia Niro, toch heb ik een paar puntjes waarvan ik denk, dat had wel anders gekund.

Ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan denken of dat andere mensen dit misschien ook hebben.

• Geen snelheidsaanduiding bij Cruise Control (ik heb hier al eens een topic over geopend).
  • Geen (elektrisch) verwarmde buitenspiegels (Dynamic line). Dit is volgens mij wel iets heel basic wat een auto met deze aankoopwaarde zeker zou moeten hebben.. Mijn vorige auto uit 2003 had dit zelfs standaard.
  • Flaw in het ontwerp van de achterruit. Deze is altijd nat, het lekt van de spoiler of wat dan ook. Ik heb bijna altijd de achterruitenwisser aan staan. Voor mij persoonlijk een klein irritatiepuntje..
  • Achteruitrijcamera (en sensoren) gaat uit zo gauw je de auto uit de R haalt. Ook wanneer de auto nog achteruit rolt (rijdt). Vind ik persoonlijk onlogisch, je rolt nog naar achteren dus je wilt ook nog zien wat er achter je gebeurt.
  • Wanneer je geen gebruikt maakt van android auto is de koppeling met je telefoon (google music/spotify) erg summier.
  • Geen bewuste rij-instelling hoe je wilt rijden. Een electro en/of charge setting waarmee je zelf vooruit kan denken hoe je je accu's in gaat zetten.
  • Geen customizable instelling in de 4,2" cluster. Een scherm waar je je eigen instellingen kan zien.
  • De gewone cruise control die niet heel soepeltjes werk, als ik andere topics leest valt dit bij mij nog mee maar af en toe maakt ie rare sprongen.
  • De standaard Michelin banden, wat een rukbanden zijn dit. Heb je een mooie stille auto zitten er 4 van die herriemakers onder. Maar ze zijn natuurlijk wel energiebesparend :)

Tot zover, ben benieuwd naar reacties / opmerkingen.

Gr,
Deaken

Ik zie bij de Dynamic Line wel degelijk verwarmde buitenspiegels net, net zoals bij mijn Design Edition?

20181222_015513.jpg

• 1 maand later...
Geplaatst

Nog een minpunt gevonden: onduidelijke symbolen in het display.

Misschien enigszins vrouwonvriendelijk, maar.. toch leuk:grin:!

image.png.df28416202e9d00d0deebc4779c7dec9.png

• Like 1
Geplaatst
4 uur geleden, Vince zei:

Nog een minpunt gevonden: onduidelijke symbolen in het display.

Misschien enigszins vrouwonvriendelijk, maar.. toch leuk:grin:!

image.png.df28416202e9d00d0deebc4779c7dec9.png

Echt Steengoed gevonden, geweldig dit. Top !!!

Geplaatst
Op 22-12-2018 om 06:34, Hen E zei:

Zitten samen op een schakelaar van de achterruit verwarming.

Yep, achteruitverwarming aanzetten is meteen spiegelverwarming. Werkt erg snel ook.

Geplaatst
1 uur geleden, Eric-H zei:

Vince: "Dashboard shows the sign of a person sitting on toilet"

Zitten ze nu echt met 2 personen ook al op een schakelaar????

Foei  :shit: :taz: .

Geplaatst
8 uur geleden, HenkM zei:

Vince: "Dashboard shows the sign of a persoon sitting on toilet"

Zitten ze nu echt met 2 personen ook al op een schakelaar????

Foei  :shit: :taz: .

Hahahaa… knippen en plakken, dit begint op Fake news te lijken:clap:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...