Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hiervoor zal je idd een heel goed scherp mesje moeten gebruiken, zoals een scalpelmesje. En op tijd vervangen. En het snijdend vlak van het mes zo vlak mogelijk houden met hetgeen je snijdt; dan krijg je ook de snijdende beweging over het materiaal. Wanneer de hoek te groot is werkt het niet. Dan snijd je niet maar duw je het mes erdoor. Bekend probleem.

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
Op 11-8-2019 om 16:28, Nirotto zei:

Je moet bij Plastidip wel afplakken maar ruim om het betreffende deel. Vervolgens trek je de Plastidip die er om heen zit weg en is het de bedoeling dat het bij de overgang afscheurt. Dat ging bij de streepjes zonder probleem. Maar bij de gril lukte het de eerste keer niet. Doordat het zwarte plastic eromheen wat ruw is kreeg ik de Plastdip moeilijk los en omdat de naad daar veel kleiner is trok ik ook stukjes mee van de gril. Heb toen alles weer verwijderd.

Bij een nieuwe poging heb ik toen het zwarte plastic ingesmeerd met vaseline. Dat ging een heel stuk beter. Als je van heel dichtbij kijkt zie je dat het niet perfect is, maar voor 12 euro en een paar uur fröbelen ben ik tevreden. 

0C7512D2-94F5-4F9C-B8A7-2B6515610E2E.jpeg

leuk om te zien.

Vraagje; wat is het voordeel tov gewoon wrappen ?

Geplaatst

Ik heb erbij gestaan toen ze mijn auto aan het wrappen waren. Ik heb ook mijn 'grille' laten doen, het stuk waarin het laadklepje zit. Daardoor was er een wat groter reststuk waarmee ik eens ging spelen op de auto. Het spul heeft aardige rek en als je het op een gewoon vlak stuk doet valt het nog wel te doen. Maar de man die het bij mij deed was zo te zien een zéér ervaren en kundig figuur, maar toch had hij twee keer nodig voordat het goed zat bij die brede blauwe rand rondom de lichtinlaat. De eerste ronde zat niet goed en het moest er weer vanaf.

Ik ben blij dat ik er zelf niet aan begonnen ben, ondanks dat ik toch een paar handige handen heb, al zeg ik het zelf.....

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst
Op 7-9-2019 om 10:47, korsowito zei:

Daar is die dan! Blij mee! Gister opgehaald!

B3CD794C-9CD8-4334-AF26-A61D8BAD8B1D.jpeg

Gefeliciteerd nog dan. Veel veilige en plezierige km’s gewenst,

Geplaatst (aangepast)

<zip>

Heerlijk voor je. Je hebt hier al een hele tijd rond mogen hangen en mogen watertanden. Nu kun je het gelukkig allemaal zelf meemaken!

Geniet ervan!

aangepast door Hippe lip
Geplaatst
Op 10-8-2019 om 21:36, Nirotto zei:

Ook ik ben nu zo’n 2 weken een happy e-Niro rijder.Ik heb er via de dealer een Hollandia schuif-kantelden in laten zetten. Zelf heb ik de turquoise accenten met Plastdip grijs gemaakt. Hier wat foto’s. 

38787228-E035-49D4-825B-2F18B30F697A.jpeg

0F32DB74-3905-440B-80B9-C96C189AC6A5.jpeg

Heel gaaf! wat heeft je dat dakraam inclusief montage gekost als ik vragen mag?

Geplaatst
5 uur geleden, RudyO zei:

Heel gaaf! wat heeft je dat dakraam inclusief montage gekost als ik vragen mag?

Volgens mij was het tegen de 2500 euro. Erg veel vergeleken met de prijs van het af-fabriek dak dat in andere landen beschikbaar is, dacht eens een optieprijs van 600 euro gezien te hebben. Maar er was nog ruimte in het leasebudget en veel andere opties voor onze fully loaded Niro zijn er niet. 

Geplaatst
1 uur terug, Sigmasailor zei:

Ziet er mooi uit, het lijkt er zelfs op dat dit geen hoofdruimte kost? Klopt dat of komt de hemel toch wat lager te zitten?

Heb ik eigenlijk niet zo op gelet met mijn lengte van 1.70; heb de stoel in de hoogste stand staan. 

• Haha 1
Geplaatst

B3CD794C-9CD8-4334-AF26-A61D8BAD8B1D.jpeg

Nog gefeliciteerd Korsowito! Velgen staan er mooi onder! Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst!:D

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Da’s helemaal sjiek! De één klaagt hier over de (service van) de dealer, de ander krijgt de wagen zelfs thuisbezorgd. Zat er ook nog een strik omheen? :cool:

En mooi kenteken ook nog! Je boft ....

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...