tijdjes123 Geplaatst 27 September, 2019 Geplaatst 27 September, 2019 Hallo, Heeft iemand een betere hotspot app dan de kia hotspot app. Deze werkte eerst wel goed maar hij zet de hotspot heel vaak niet aan. Ook zet die wifi niet aan als ik uit de auto stap. Waardoor ik altijd op 4g zit. Quote
Derrek Geplaatst 27 September, 2019 Geplaatst 27 September, 2019 Ik gebruik Carspot Ready (Android telefoon). Deze schakelt in en uit. 1 Quote
Starry Geplaatst 27 September, 2019 Geplaatst 27 September, 2019 Wat is de kia hotspot app?Je bedoelt dat je je telefoon met de auto verbindt met WiFi zodat ie de live services kan gebruiken? Quote
LC88 Geplaatst 27 September, 2019 Geplaatst 27 September, 2019 4 uur geleden, tijdjes123 zei: Hallo, Heeft iemand een betere hotspot app dan de kia hotspot app. Deze werkte eerst wel goed maar hij zet de hotspot heel vaak niet aan. Ook zet die wifi niet aan als ik uit de auto stap. Waardoor ik altijd op 4g zit. Exact mijn probleem. Ik gebruik MarcoDroid. Heb daar 2 macro's aangemaakt. 1 die hotspot aan zet en wifi uit en eentje die de actie omdraait. Quote
Derrek Geplaatst 28 September, 2019 Geplaatst 28 September, 2019 22 uur geleden, LC88 zei: Exact mijn probleem. Ik gebruik MarcoDroid. Heb daar 2 macro's aangemaakt. 1 die hotspot aan zet en wifi uit en eentje die de actie omdraait. Dan lijkt Carspot Ready toch el wat eenvoudiger in gebruik. Die zet de hotspot op je telefoon standaard aan als je instapt en je WiFi weer terug aan als je uitstapt zonder dat je daarvoor een macro hoeft te maken. 1 Quote
Ysie Geplaatst 30 September, 2019 Geplaatst 30 September, 2019 Dan lijkt Carspot Ready toch el wat eenvoudiger in gebruik. Die zet de hotspot op je telefoon standaard aan als je instapt en je WiFi weer terug aan als je uitstapt zonder dat je daarvoor een macro hoeft te maken.Juist eens carspot ready geprobeerd en de app is echt een aanrader. . Thx voor de tip. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Quote
floyd Geplaatst 1 Oktober, 2019 Geplaatst 1 Oktober, 2019 Op 27-9-2019 om 09:09, Derrek zei: Ik gebruik Carspot Ready (Android telefoon). Deze schakelt in en uit. Ja, hier ook in gebruik genomen en werkt goed, bedankt ! Quote
tijdjes123 Geplaatst 10 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2019 Ik heb nu carspot ready draaien maar hij vreet batterij. Hij is in 13 uur dat mijn telefoon actief is al 19% batterij kwijt geraakt alleen aan carspot ready Quote
pdakkerman Geplaatst 10 Oktober, 2019 Geplaatst 10 Oktober, 2019 Ik gebruik deze https://android-hotspot.de/en/ Werkt goed en weinig batterij Quote
tijdjes123 Geplaatst 10 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 10 Oktober, 2019 1 uur geleden, pdakkerman zei: Ik gebruik deze https://android-hotspot.de/en/ Werkt goed en weinig batterij Dankje. Ik zie alleen nergens een link om deze te downloaden? Quote
pdakkerman Geplaatst 10 Oktober, 2019 Geplaatst 10 Oktober, 2019 (aangepast) Zo gaat het ws wel Ik gebruik wel de beta zie ik nu https://play.google.com/store/apps/details?id=de.christian_heinisch.hotspot.enablehotspot 10 Oktober, 2019 aangepast door pdakkerman Quote
Derrek Geplaatst 11 Oktober, 2019 Geplaatst 11 Oktober, 2019 Op 10-10-2019 om 13:54, tijdjes123 zei: Ik heb nu carspot ready draaien maar hij vreet batterij. Hij is in 13 uur dat mijn telefoon actief is al 19% batterij kwijt geraakt alleen aan carspot ready Het is me nooit opgevallen, maar ga het nu zeker monitoren. Ik heb vandaag mijn Niro nog niet gebruikt maar Carspot staat wel altijd standby en heeft volgens Android "Batterij" vandaag (nog) geen batterij verbruikt. Maar mss als ik m'n Niro gebruik met Carspot die dan automatisch de WiFi verbinding regelt wordt dat anders. Echter, is het wel Carspot die de batterij zo veel verbruikt? Ik kan me bijna niet voorstellen. Het is een simpele applicatie die alleen maar de hotspot aanzet zodra en BlueTooth verbinding met de Niro is. Als Carspot in standby nagenoeg geen batterijverbruik geeft, waarom dan wel na inschakelen van de WiFi Hotspot... Kan het zijn dat niet Carspot het batterijverbruik laat oplopen maar al de applicaties die je gebruikt tijdens het rijden? (navigatie, muziek, etc.). Quote
tijdjes123 Geplaatst 11 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2019 3 uur geleden, Derrek zei: Het is me nooit opgevallen, maar ga het nu zeker monitoren. Ik heb vandaag mijn Niro nog niet gebruikt maar Carspot staat wel altijd standby en heeft volgens Android "Batterij" vandaag (nog) geen batterij verbruikt. Maar mss als ik m'n Niro gebruik met Carspot die dan automatisch de WiFi verbinding regelt wordt dat anders. Echter, is het wel Carspot die de batterij zo veel verbruikt? Ik kan me bijna niet voorstellen. Het is een simpele applicatie die alleen maar de hotspot aanzet zodra en BlueTooth verbinding met de Niro is. Als Carspot in standby nagenoeg geen batterijverbruik geeft, waarom dan wel na inschakelen van de WiFi Hotspot... Kan het zijn dat niet Carspot het batterijverbruik laat oplopen maar al de applicaties die je gebruikt tijdens het rijden? (navigatie, muziek, etc.). Ik had mijn telefoon een keer savonds opgeladen bij het naar bed gaan van de lader afgehaald. Sochtends was hij nog maar 80% tijdens het checken van de batterij was de carspot ready app die 19 % had gebruikt. Quote
tijdjes123 Geplaatst 24 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 24 Januari, 2020 Voor iedereen met een nieuwe samsung telefoon kan je routines instellen. Ik heb nu zo ingesteld als ik verbinding maak met kia motors bluetooth zet dan hotspot aan. Als ik hierna mijn auto uitzet gaat de hotspot ook weer gelijk uiit. Werkt perfect en geen enkele app voor nodig. Quote
Richard Limburg Geplaatst 25 Januari, 2020 Geplaatst 25 Januari, 2020 Op 24-1-2020 om 07:27, tijdjes123 zei: Voor iedereen met een nieuwe samsung telefoon kan je routines instellen. Ik heb nu zo ingesteld als ik verbinding maak met kia motors bluetooth zet dan hotspot aan. Als ik hierna mijn auto uitzet gaat de hotspot ook weer gelijk uiit. Werkt perfect en geen enkele app voor nodig. goede tip.. maaar waar is dit te vinden bij een Samsung? Quote
tijdjes123 Geplaatst 25 Januari, 2020 Topic Starter Geplaatst 25 Januari, 2020 10 minuten geleden, Richard Limburg zei: goede tip.. maaar waar is dit te vinden bij een Samsung? Instellingen 》geavanceerde functies》 bixby routines Quote
Richard Limburg Geplaatst 25 Januari, 2020 Geplaatst 25 Januari, 2020 10 minuten geleden, tijdjes123 zei: Instellingen 》geavanceerde functies》 bixby routines bedankt voor je snelle reactie.. maar dit zit er niet op bij mijn S7... hoop binnenkort van mijn sjef een nieuwe te krijgen... Quote
Patjew Geplaatst 3 Februari, 2020 Geplaatst 3 Februari, 2020 Is er ook een soort gelijke app voor iphone? kan zo 1,2,3 niets vinden.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.