Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Levertijden en bestellingen

Ga naar de oplossing Opgelost door yvdhaak,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De dealer kon niet aangegeven op welke boot hij stond. Alleen wanneer hij bij hun ongeveer geleverd zou worden en dat hij via Rotterdam zou arriveren. Volgens het vaarschema van Eukor kon hij dan alleen op de Morning Celesta staan.

De auto's die op de boot van half maart aankwamen zijn ongeveer 2 a 3 weken erna afgeleverd lees ik over het algemeen.

Geplaatst
9 uur geleden, jakob zei:

Heeft de dealer jou verteld dat de auto op de Morning Celesta stond? Mijn dealer zegt niet te kunnen zien op welke boot mijn Kia E-Niro staat/stond. Daarbij blijft dus de leverdatum nog erg vaag.

betreft een private lease direct van Kia. Ook lease zegt dit te weten overigens.. 

Ik heb de sterke indruk dat het de dealer is die er geen zin in heeft de informatie op te zoeken of door te geven. Luiheid? Of zouden ze bang zijn voor boze (lees: niet begrijpende) klanten die denken 2 dagen na aankomst in de haven over de auto te kunnen beschikken?

Geplaatst

Nee, de dealer geeft geen info over op welke boot de Kia staat maar in mijn geval gaf hij tijdens het aankoopgesprek aan dat mijn e-Niro onderweg was (dat kon hij dus wel zien..).

En dan is het zoeken naar de boot natuurlijk makkelijk, zeker met de info hier op het forum!

Geplaatst

Dealer zegt dat op 22 april auto wordt gelost. Dit terwijl in die periode geen boot aankomt in Rotterdam. Dealer moet meer weten maar houdt informatie achter (?).
Aanschaf moet een “belevenis” zijn maar dat gevoel heb ik nu totaal niet. 

Geplaatst
Dealer zegt dat op 22 april auto wordt gelost. Dit terwijl in die periode geen boot aankomt in Rotterdam. Dealer moet meer weten maar houdt informatie achter (?).
Aanschaf moet een “belevenis” zijn maar dat gevoel heb ik nu totaal niet. 
Dan heeft hij ook op de Morning Celesta gestaan, die is op 8 april aangekomen in Rotterdam. Vandaar hebben ze ongeveer 2 weken nodig om de auto bij de dealer te lossen.
Geplaatst

Dealer: “22 april lossen in haven”

en dat begrijp ik dus niet, want er komt geen boot aan op of rond 22 april....

• 3 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Vandaag alles rond gemaakt voor onze e-niro.

Type    :    Kia e-Niro 64kWh DynamicPlusLine
Kleur :    Yacht Blue Metallic

Verwachtte levering: week 44.

Komt eigenlijk wel mooi uit, kunnen we misschien nog met de HEV op vakantie in oktober. 

aangepast door gjcvro
  • Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Tweede helft van juli koopcontract getekend voor Kia e-Niro 65kW DynamicPlusLine runway red.

Verwachtte levering: december 2021

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden, pinguins zei:

Tweede helft van juli koopcontract getekend voor Kia e-Niro 65kW DynamicPlusLine runway red.

Verwachtte levering: december 2021

Gefeliciteerd met deze prima keuze.

Mooie kleur ook die je koos… :roll:

Geplaatst

Afgelopen vrijdag het (private) leasecontract getekend van mijn e-Niro Edition. Ik ben benieuwd of het 2021 of 2022 wordt Wanneer krijg je daar bericht over?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)

Je hebt nu eerst 14 dagen bedenktijd. Daarna wordt de auto besteld. Voor de levering daarvan wordt eerst gekeken of er in Nederland nog ergens een exemplaar staat, welke volledig aan jouw wensen voldoet. Is dat het geval dan is de levering vrij snel. In ons geval 3 weken. Om het proces te voorspoedigen hebben we via de dealer een document ondertekend om af te zien van de 14 dagen bedenktijd. Daardoor vanaf het moment van tekenen tot rijden duurde het precies precies 3 weken.

Is de auto niet op voorraad, dan hoor ik levertijden van 2- 4 maanden.

aangepast door Jojan265
  • Like 2
Geplaatst

Dat document heb ik tegelijk met de leaseovereenkomst getekend. De auto zou volgens de verkoper dan ook vrijdag besteld zijn. Ik neem aan dat hij mij op de hoogte houdt of kun je ergens inloggen om de levering te kunnen volgen?

Geplaatst (aangepast)

De verkoper heeft mij een weeknummer gegeven wanneer hij de levering verwacht, en ik dacht dat het ook ergens in 1 van de documenten genoemd wordt, misschien kun je die nog even doorkijken.

aangepast door gjcvro
  • Like 1
Geplaatst
20 hours ago, Hippe lip said:

Gefeliciteerd met deze prima keuze.

Mooie kleur ook die je koos… :roll:

Dank je. Qua kleur wilde ik ook eens wat anders dan zwart, wit, grijs of blauw. Kan ik de auto ook makkelijker terugvinden op een parkeerplaats. :lol:

En het is een mooie kleur rood. 

Geplaatst

Ik kies al jaren een grijze, uit gemakzucht want daar zie je vaak niet zo snel op als er vuil/stof op zit ;-) 

Nou gekozen voor blauw, vrees dat dat wat vaker poetsen wordt, maar rood (of nog erger zwart) past denk ik niet zo goed bij mijn schoonmaakbeleid. :roll:

Geplaatst
3 uur geleden, pinguins zei:

Dank je. Qua kleur wilde ik ook eens wat anders dan zwart, wit, grijs of blauw. Kan ik de auto ook makkelijker terugvinden op een parkeerplaats. :lol:

En het is een mooie kleur rood. 

Wij van de “Rode Rijders” zijn het daar natuurlijk helemaal mee eens. :cool:

• Haha 1
Geplaatst
De verkoper heeft mij een weeknummer gegeven wanneer hij de levering verwacht, en ik dacht dat het ook ergens in 1 van de documenten genoemd wordt, misschien kun je die nog even doorkijken.
Ik heb inmiddels bericht gehad van Kia. Mijn Edition (MY22 volgens de papieren) komt in week 45, tweede week november.

Geplaatst

Maand geleden besteld, executiveline runway red. 
Nog geen indicatie wanneer hij wordt geleverd, eigen verwachting is half November.

ik zag in Engeland dat een dealer e-Niro’s met de nieuwe logo hebt gekregen.

Geplaatst

Gisteren zag ik een commercial van Kia Nederland met de Niro met het nieuwe logo erop. Dus: wie weet.

Geplaatst

Ik heb een e Nero Edition op 27 augustus gekocht geschatte levertijd begin September er stonden er toen nog 6 maar waar weet ik niet de kleur is Interstellar Grey.

Ik heb nog niets vernomen dus als de verkoper terug van vakantie is even een email sturen wanneer hij geleverd word

Geplaatst
On 8/26/2021 at 9:54 PM, stanley18 said:

Gisteren zag ik een commercial van Kia Nederland met de Niro met het nieuwe logo erop. Dus: wie weet.

Ik zag er vandaag een rijden als ik me niet vergis. Ging wat snel (tegenligger op autoweg), was zeker het nieuwe logo maar of ‘t een Niro was weet ik niet 100% zeker. Echter zijn er ook al andere Kia’s met het nieuwe logo? (buiten de EV6 dan).

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...