gjcvro Geplaatst 20 December, 2021 Geplaatst 20 December, 2021 10 uur geleden, zei Gilbert West: Hoop niet dat de huidige lockdown roet in het eten gaat gooien....... btw: motor is kawa versys? Quote
Rubke81 Geplaatst 20 December, 2021 Geplaatst 20 December, 2021 Vorige week een DynamicPlus besteld met warmtepomp en in de kleur Gravity Blue. Dealer gaf aan april dus ben benieuwd. 2 Quote
Gilbert West Geplaatst 20 December, 2021 Geplaatst 20 December, 2021 5 uur geleden, zei Hippe lip: Hoe zou die roet in het eten kunnen gooien? Hooguit dat je nu geen uitgebreide instructie kunt krijgen, toch? Of vergeet ik iets? Geen idee, mij maakt het ook geen bal uit hoe de overdracht gaat plaatsvinden, als ie maar plaatsvind Mocht ik naderhand info nodig hebben, dan zou ik die vast hier wel vinden denk ik..... Quote
Gilbert West Geplaatst 20 December, 2021 Geplaatst 20 December, 2021 4 uur geleden, zei gjcvro: Ze zetten de auto al buiten en gooien je de sleutels toe en dat was de aflevering. Groot voordeel is dat je niet al te veel geklets hoort en dat je sneller van je auto kunt genieten.. Het is niet de eerste lockdown, dus de meeste hebben het scenario van de vorige nog klaar liggen. proefrit aan huis b.v zal ook wel weer populair zijn. Ik ben om........... Quote
Gilbert West Geplaatst 20 December, 2021 Geplaatst 20 December, 2021 4 uur geleden, zei gjcvro: btw: motor is kawa versys? Yepp, een 650. Fijn woon-werk machientje bij beter weer, en lekkere toer/terras tochtjes in de zonnige weekenden...... 1 Quote
Gilbert West Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 En binnen...... Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk 5 Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 (aangepast) @Gilbert WestMooi! Maar wat ik mij afvraag: waarom heb je alleen een chrome randje bij het driehoek ruitje achter? Bij mij zit dat ook bovenaan de portieren 23 December, 2021 aangepast door Kia pannenkoek Tag Quote
Gilbert West Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 12 minuten geleden, zei Kia pannenkoek: Mooi! Maar wat ik mij afvraag: waarom heb je alleen een chrome randje bij het driehoek ruitje achter? Bij mij zit dat ook bovenaan de portieren Geen idee ,t'is dat je het zegt want ik heb er niet op gelet, maar zou ook niet weten of het zo hoort...... Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 Kijk maar een pagina terug in dit topic staat een yacht blue en verder terug staan er nog meer waaronder de mijne Quote
Gilbert West Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 Ik denk dat ik volgende week maar eens een telefoontje moet plegen naar de dealer......... Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 Zijn ze niet "gewoon" een stukje beschermfolie vergeten te verwijderen? Is de andere kant ook zo? Quote
gjcvro Geplaatst 23 December, 2021 Geplaatst 23 December, 2021 Ja, dit is typisch zo'n geval dat ze de folie er niet afgehaald hebben. Quote
Gilbert West Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 12 uur geleden, zei Kia pannenkoek: Zijn ze niet "gewoon" een stukje beschermfolie vergeten te verwijderen? Is de andere kant ook zo? 11 uur geleden, zei gjcvro: Ja, dit is typisch zo'n geval dat ze de folie er niet afgehaald hebben. Kijk......dit bedoel ik, wat je niet hoor of ziet bij/van de dealer, komen ze hier met de oplossing. Het is inderdaad de "vergeten" stukken folie. En dan gewoon aan beide zijden wel het stukje boven het achterruitje wel verwijderen en de rest niet Thanx..... 2 1 Quote
stanley18 Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 En binnen...... Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk Onder de zwarte lijst boven de portieren zit nog een chromen lijst verstopt. Na 2.000 km hoorde ik in een keer geklapper bij het portier vandaan komen. De zwarte strip boven het achter portier was los gekomen. Wat bleek: er zat een chromen sierlijst onder verstopt. Nu heb je alleen een chromen lijst bij het achterste ruitje. Dat was bij mij ook. Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 Bij mij zat in het interieur ook nog één en ander aan plasticjes, poetswerk was ook een vluggertje geweest, al doe ik dat als detailling hobbyist zowiezo zelf "dunnetjes" over. Quote
gjcvro Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 3 uur geleden, zei Gilbert West: Kijk......dit bedoel ik, wat je niet hoor of ziet bij/van de dealer, komen ze hier met de oplossing. Het is inderdaad de "vergeten" stukken folie. En dan gewoon aan beide zijden wel het stukje boven het achterruitje wel verwijderen en de rest niet Thanx..... Waarom denk je dat we dit antwoord zo snel hebben, in de beginjaren van de Niro was dit een veelgemaakte fout bij de dealer.. Ik had verwacht dat ze ondertussen slimmer zijn geworden misschien een nieuwe of geef de stagiair de schuld. Ik vraag me ook af of er ooit 1 boven het achter(ste)ruitje zit, want die heb ik nog nooit gezien. Quote
Andre078 Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 Dat poetswerk van de dealer verwacht ik ook niet te veel van. Moet allemaal snel en mag niks kosten. Gelukkig nog wel wat op de plank staan. 1 Quote
Hippe lip Geplaatst 24 December, 2021 Geplaatst 24 December, 2021 6 uur geleden, zei Gilbert West: Kijk......dit bedoel ik, wat je niet hoor of ziet bij/van de dealer, komen ze hier met de oplossing. Het is inderdaad de "vergeten" stukken folie. En dan gewoon aan beide zijden wel het stukje boven het achterruitje wel verwijderen en de rest niet Thanx..... Nee joh, dat was door de dealer zwart gewrapt! Die vond de chromen lijstjes maar nix. Alleen was hij die van het achterste ruitje vergeten… 1 Quote
Rubke81 Geplaatst 29 December, 2021 Geplaatst 29 December, 2021 Op 23-12-2021 om 21:12, zei Gilbert West: En binnen...... Had helaas weinig tijd voor een uitgebreide toertocht, maar een rondje boulevard was genoeg voor een brede grijns .......Heerlijk Nice, mag ik vragen welke kleur dit is? Zwart of Gravity Blue? Quote
Gilbert West Geplaatst 30 December, 2021 Geplaatst 30 December, 2021 (aangepast) Op 29-12-2021 om 14:02, zei Rubke81: Nice, mag ik vragen welke kleur dit is? Zwart of Gravity Blue? Ja hoor, dat mag jij vragen..... Grafiet blauw...... 30 December, 2021 aangepast door Gilbert West 2 Quote
Kia pannenkoek Geplaatst 30 December, 2021 Geplaatst 30 December, 2021 Zwaartekracht blauw.... 1 Quote
pinguins Geplaatst 31 December, 2021 Geplaatst 31 December, 2021 20 hours ago, Kia pannenkoek said: Zwaartekracht blauw.... De mijne landingsbaan rood. Rare jongens die Koreanen. 1 Quote
Gremsems Geplaatst 6 Januari, 2022 Geplaatst 6 Januari, 2022 Op 16-12-2021 om 21:35, zei Tomtidom71: de 10e was blijkbaar de laatste besteldag bij de KIA fabrieken voordat het nieuwe model komt. Ben dus afhankelijk van wat de dealers aan voorraad hebben besteld Wat voor model krijgt een ieder die na de 10de besteld heeft dan? Quote
Andre078 Geplaatst 6 Januari, 2022 Geplaatst 6 Januari, 2022 (aangepast) Die voor mij is dinsdag 4 januari besteld. Dealer heeft niets gezegd over het nieuwe model. Ik ga er vanuit dat ik gewoon het huidige model krijg. 6 Januari, 2022 aangepast door Andre078 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.