Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Levertijd Kia Ceed SW

Ga naar de oplossing Opgelost door Wutroe,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
2 uur geleden, Headlong zei:

Ja klopt. Jij reed een BX en DS3 toch? 

Klopt. De BX is er nog altijd, de DS3 is alweer bijna 6 jaar weg... Via een V40, C4 Cactus en nu nog een A3 stap ik straks in een Proceed :-) 

Geplaatst
19 minuten geleden, Hootch zei:

Dank voor jullie foto’s. Ik twijfel namelijk tussen de penta metal of de infra red maar aangezien er nergens foto’s zijn van de SW in penta metal met de 18” velgen van de automaat versie, is het lastig een keuze te maken..

Mocht je heel toevallig in de buurt van Eindhoven wonen of komen, bij Content staat hij daar als demo wagen. Daarin heb ik ook mijn proefrit gemaakt namelijk.

Geplaatst
31 minuten geleden, LC88 zei:

Mocht je heel toevallig in de buurt van Eindhoven wonen of komen, bij Content staat hij daar als demo wagen. Daarin heb ik ook mijn proefrit gemaakt namelijk.

Zal ik daar eens gaan kijken. Bedankt!

Geplaatst

Zojuist te horen gekregen dat mijn leaseauto wederom vertraging oploopt! 

Kia Ceed SW gt plusline, 1.6 136 PK Diesel, automaat in Lunar Silver. 

Oorspronkelijk besteld als 115 pk diesel in februari, deze bleek niet meer geleverd te gaan worden, als alternatief gaat Kia nu de 136 pk diesel uit de proceed in de Ceed SW leveren. Dit leverde iets meer bpm op, maar goed dit is te verwaarlozen en meer PK's! 

I.p.v levering op 13 augustus ( week 33 ) aan mijn persoon, wordt de auto nu pas geleverd eind week 35 bij de dealer. 

Heel vervelend is dat als ik er niet achter aan bel je niks hoort, en nu blijkt de dealer niet op de hoogte wordt gehouden door KIA Nederland als een afspraak niet nagekomen kan worden. 

Gelukkig pakt de dealer het goed op, ik heb aangegeven dat als ik de auto als particulier had besteld ik zeker had gestaan op enige vorm van compensatie voor het feit dat er continue wordt vertraagd. Hij geeft mij gelijk en geeft aan dat hij zijn best gaat bij KIA Nederland om hier iets mee te doen. 

Geplaatst

Jammer van de vertraging. Maar een modernere deiesel aan boord is waarschijnlijk wel prettig.

misschien voeren ze dat wel op als “compensatie”... ?  Hihi

ik denk iets met uitstoot en niet gehaalde normen ..?

hoe dan ook, benieuwd of er nog echt een “extra-tje” aan zit te komen.

ze zullen het er mogelijk op gooien dat de verwachte levertijd altijd slechts een indicatie is...

maar uiteindelijk de auto geleverd krijgen en van kunnen genieten is uiteraard het belangrijkste.

hopelijk gaat het nu wel goed 

Geplaatst

Er is blijkbaar niet echt een pijl op te trekken qua levertijd... Mijn Proceed is op 17 mei besteld en zou naar verwachting eind september geleverd worden. Nadat ook ik even een belletje met de dealer gepleegd had, kreeg ik te horen dat het ineens de 3de week van augustus wordt...^_^

Geplaatst

Het kan zijn dat je een voorraad auto toegewezen hebt gekregen of dat er een andere bestelling is geannuleerd die wel aan jouw specificaties voldoet.  

Geplaatst

Compensatie is denk ik een lastig verhaal, vooral bij lease. Die zal dan niet vanuit de dealer komen. Die is namelijk al compleet uitgeknepen. Kia NL zal zich wel weer verschuilen achter allerlei voorwaarden.

Bij mij willen ze de auto niet eerder afleveren op de originele velgen en later de bestelde velgen plaatsen. Gewoon een centenkwestie. Ik heb dit nu lopen via de LM. De auto staat inmiddels al een ruime maand bij de dealer.

Geplaatst

Kia en compensatie kan je vergeten. Door een fout van een verkoper krijg ik mijn Ceed helemaal niet en kost het mij omdat ik een andere auto moest gaan kiezen over 4 jaar 3000 tot 4000 en daar halen ze gewoon hun schouders voor op.

• 3 weken later...
Geplaatst

Die van mij is uiteindelijk vorige week donderdag, op originele velgen, afgeleverd :) auto bevalt tot nu toe prima, over de trekkracht van de 1.0 ook weinig klagen.

Geplaatst

Mijn Proceed 1.6 CRDi DCT wordt eind oktober/begin november afgeleverd. Wanneer ie nou precies besteld is weet ik niet, maar ik heb eind juli doorgegeven dat ik akkoord ben met de prijsverhoging etc.. Het zal dus ca. 3 maand levertijd zijn.

• 2 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Mijn Ceed HB 1.4 GT-Plusline DCT7 MY20 1.4 T-GDi  Aurora Black Pearl besteld in week 39/2019. Geschatte levertijd week 3/2020.

Auto wordt geleverd met verbrede kofferdeksel (anders past de typeaanduiding er niet op). :)

aangepast door Geer00
Geplaatst

Vorige week SW 1.4 DCT7 via LM besteld, levering begin februari 2020. 14-16 weken dus....  wellicht dat men het bewust ruim heeft aangehouden. 

Geplaatst

Dat hoop ik inderdaad wel. Het is namelijk nog een bar eind weg .............

Geplaatst
1 uur geleden, Rick Bassant zei:

Gisteren een Kia Ceed SW gt-plusline dct besteld. verwachte levertijd onbekend, ze verwachten begin jan 2020.. 
ik ben benieuwd! 

Zeer goede keus...… :yes:. Na ruim 4 mndn rijden ben ik nog steeds erg tevreden. Vind de geluidskwaliteit van de JBL set ook top ! 

JBL Ceed tekening.JPG

Geplaatst
30 minuten geleden, floyd zei:

Zeer goede keus...… :yes:. Na ruim 4 mndn rijden ben ik nog steeds erg tevreden. Vind de geluidskwaliteit van de JBL set ook top ! 

JBL Ceed tekening.JPG

Dit is ook de voornaamste reden geweest op de Plusline te bestellen vanwege het goede geluid uit de JBL speakers. ik hoop dat ik de komende 4jaar erg tevreden ben. ;)

Geplaatst

28 augustus is de order door de leasemaatschappij doorgezet.

Vandaag 5 november is de wagen afgeleverd bij de dealer 

Een Ceed SW dynamicplusline 1.4 automaat..geen extra opties (ja trekhaak, maar dat doet de dealer)

Geplaatst
Op 5-11-2019 om 21:25, Ginko132 zei:

28 augustus is de order door de leasemaatschappij doorgezet.

Vandaag 5 november is de wagen afgeleverd bij de dealer 

Een Ceed SW dynamicplusline 1.4 automaat..geen extra opties (ja trekhaak, maar dat doet de dealer)

Dat is mooi snel.... hier half juli dus besteld...bijna zelfde auto maar dan 1.6 Diesel automaat..... denk dat ik hem begin december pas kan ophalen.

• 2 weken later...
Geplaatst

En weer uitgesteld.... levering nu naar half december.... dus waarschijnlijk aan mij pas januari geleverd... gaat zo richting half jaar levertijd. Wordt een beetje moe van Kia terwijl ik er nog geen dag in gereden heb.

Geplaatst (aangepast)

Grote verrassing;  2 oktober besteld via de leasemaatschappij en afgelopen vrijdag opgehaald (verwachting was eind januari 2020). T's een witte (deluxe white) ceed sw gt line 1.4 automaat met 18inch velgen. De eerste ervaringen zijn zeer positief.

aangepast door cgyj

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...