Niro-EV
2018->heden
Alles over de Kia Niro-EV vind je hier
632 topics in dit forum
-
- 1 volger
- 75 antwoorden
- 13,8k weergaven
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van het rijden met de e-niro. Met name hoe is het gebruik van het dagelijks leven. Ik heb zelf nu een Kia Ceed diesel die er in juli uitgaat (einde lease contract). Ik wil dan ook met de e-niro gaan rijden. Hoe gaat het in het dagelijks gebruik ge- en verbruik, welke range wordt er gehaald, hoe snel gaat het laden en laad je dan bij een snellader, thuis of openbaar (en wat zijn dan de specs van de lader). Ben zelf stiekem nog in twijfel en wil mss nog 3 jaar dieselen. Kunnen er door de trotse eigenaars van de e-niro hier een gepost worden ? Type rijder Afgelegde afstand in .. tijd Rang…
Laatste antwoord door Sigmasailor, -
- 3 antwoorden
- 2,6k weergaven
Ik ben benieuwd naar jullie ervaring wat betreft de maximale te halen snelheid. Fabrieksopgave zegt 167 km/h maar van het weekend in de sport stand trok hij door naar 182 km/h en zakte vervolgens naar 179 km/h
Laatste antwoord door Geronimo81, -
- 1 volger
- 12 antwoorden
- 4,3k weergaven
Voor toekomstige vragen over de ConnectedCar module, ook wel de iMoto CVM module geheten heb ik hier de installatiehandleiding. Naast deze handelingen dien je een persoonlijke code te hebben om het systeem te activeren, die kan je als je die niet meer weet bij de dealer opvragen indien je problemen krijgt met de module. Zo lang de auto's in de garantietermijn zitten ga je voor zit soort zaken naar de werkplaats terug, alleen komt er een moment dat mensen zelf gaan onderzoeken wat er aan de hand is. Deze handleiding geldt voor een modeljaar 2019 e-Niro en de beelden zijn van een Niro DE HEV. @Jheroen @xtra40 De beperking van 1Mb totaal is eraf zie i…
Laatste antwoord door Geronimo81, -
- 1 volger
- 15 antwoorden
- 3k weergaven
Denken jullie er aan de MIA binnen 3 maanden van het aangaan van de verplichting bij RVO te regelen? Als je je contract in 2018 getekend hebt telt nog de 36% MIA. In 2019 is het 25% minder.
- 0 antwoorden
- 2,3k weergaven
Gewoon omdat het kan: een poll (hoop ik):
KIA e-Niro 1 2 3 4 21
door Sigmasailor- 5 volgers
- 509 antwoorden
- 91,2k weergaven
Speciaal plekje voor nieuws over de 100% EV. Helaas weinig nieuws op dit moment.
Laatste antwoord door Hippe lip, -
KIA e-Niro
door Sigmasailor- 1 volger
- 24 antwoorden
- 7,2k weergaven
Is het misschien een goed idee om een speciaal forum te openen voor de toiekomstige 100% EV versie van de Niro. Ik heb al wat zitten zoeken maar kan door de bomen het bos niet vinden.
Laatste antwoord door Sigmasailor,