Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
4 uur geleden zei olympus:

Vandaag gebeld door de dealer over de kosong velgen. De gene die ze moet leveren is falliet dus die gaan er niet komen dan.

Wordt vervolgd dus.

Dat is balen!

• Like 1
Geplaatst

Nog 4 nachtjes slapen en dan mag ik mijn bijna 2 jaar oude Fiat 500x 1.6 diesel gaan verruilen voor een nieuwe Platinum Graphite Kia Niro Dynamicline. 

• Like 1
Geplaatst

En het kan soms raar lopen, een uurtje of 2 later dat ik gebeld werd door de dealer dat de velgen er niet waren hadden ze een set gevonden. Collega kia dealers gebeld en eentje had een set en wilde die afstaan. Vanochtend om 9 uur de afspraak en ze zitten er onder. Goede dealer voor mij dus.

68BD0C4A-2E33-49B2-A17B-EEB68A67510E.jpeg

• Like 2
Geplaatst
2 uur geleden zei olympus:

En het kan soms raar lopen, een uurtje of 2 later dat ik gebeld werd door de dealer dat de velgen er niet waren hadden ze een set gevonden. Collega kia dealers gebeld en eentje had een set en wilde die afstaan. Vanochtend om 9 uur de afspraak en ze zitten er onder. Goede dealer voor mij dus.

68BD0C4A-2E33-49B2-A17B-EEB68A67510E.jpeg

Ziet er fantastisch uit. Mooie velgen en natuurlijk de juiste kleur Niro met chrome strips. :wink:  :-)  :-)  

• Like 1
Geplaatst

Eind maart 2018 verwachten wij onze Kia Niro op te kunnen halen bij de dealer. Wij hebben gekozen voor de Dynamicline uitvoering in de kleur Gravity Blue. 

We kijken er erg naar uit!

27ABEFC2-85A3-45E0-BA76-2A29B8AC1092.jpeg

5C69579F-4DAC-4EC3-A9C7-61B61351FFDA.jpeg

• Like 3
Geplaatst
Op 19-1-2018 om 20:12 zei vdels_j:

Nog 4 nachtjes slapen en dan mag ik mijn bijna 2 jaar oude Fiat 500x 1.6 diesel gaan verruilen voor een nieuwe Platinum Graphite Kia Niro Dynamicline. 

Ahh mooi, weer zo'n smerige diesel ingeruild voor een veel schonere benzine/hybride! Heb zelf 30 jaar diesel gereden voor ik er achter kwam hoe smerig dat eigenlijk was :).

Geplaatst
15 minuten geleden zei Brat Pit:

Ahh mooi, weer zo'n smerige diesel ingeruild voor een veel schonere benzine/hybride! Heb zelf 30 jaar diesel gereden voor ik er achter kwam hoe smerig dat eigenlijk was :).

2-tacten en diesels. Gewoon verbieden.

• 2 weken later...
Geplaatst

heb de Niro phev bestelt in Platinum Graphite  in de DynamicLine . verwachte levertijd een maand of 5

extra's tegenover de hybrid DynamicLine zijn autonome noodremassistentie, adaptieve cruise control  en Chromen exterieur accenten .

Dit zijn de sierranden op de voor en achterbumper met een blauwe strook zoals op het plaatje is te zien en de beschermstrips op de deuren. Deze zijn ook chroom ipv zwart.

Dus nog even geduld hebben . 

image.png.af367789fb0ea162b5de156d00988195.png

• Like 1
Geplaatst

Mooie uitvoering en heel veel rijplezier (wat zeker gaat lukken!).

Die sierstroken met blauwe strook zie ik niet op de andere  DynmicLines. Is dat speciaal voor de kleur Platinum Graphite of zijn ze mss vergeten het blauwe beschermplastic eraf te halen? 

• Like 1
Geplaatst

Eind februari mogen wij onze kia niro edition in platinum graphite ontvangen, we hebben er ongelovelijk veel zin in!

voor de eerste keer een spiksplinternieuwe auto, ik kan niet wachten!

• Like 1
Geplaatst
Op ‎25‎-‎1‎-‎2018 om 22:42 zei gielissen2004:

Eind maart 2018 verwachten wij onze Kia Niro op te kunnen halen bij de dealer. Wij hebben gekozen voor de Dynamicline uitvoering in de kleur Gravity Blue. 

We kijken er erg naar uit!

27ABEFC2-85A3-45E0-BA76-2A29B8AC1092.jpeg

5C69579F-4DAC-4EC3-A9C7-61B61351FFDA.jpeg

Precies dezelfde gekocht! Mooie kleur hé? Levering ook eind maart/begin april.

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
4 minuten geleden zei R3mC0:

Precies dezelfde gekocht! Mooie kleur hé? Levering ook eind maart/begin april.

Zo ziet ie er uit in de Dynamic Line uitvoering:

Niro.jpg.png

• Like 1
Geplaatst

die chromen sierstroken met blauw zijn alleen op de plug in hybride uitvoering welke ik heb bestelt.  de dynamicline in de plug in uitvoering heeft ook  autonome noodremassistentie en  adaptieve cruise control welke de hybride uitvoering niet heeft.

Geplaatst

Afgesproken was eind maart, was wel een eind weg nog, 3 januari besteld.

Werden eergisteren gebeld door de dealer, 20 februari mogen we hem ophalen

Executive grafiet blauw met vaste trekhaak

• Like 2
Geplaatst

2 weken geleden mijn Niro besteld, komt 11 juni (de boot uit Korea in arriveert mei, maar mijn lease loopt tot 12 juni)

BusinessLine, kleur Deep  Cerulean Blue, Kosong LM velgen, slotbouten, Michelin CrossClimate+ banden via omruil, Mobis afneembare trekhaak omdat deze veel stabieler met een fietsdrager is (wetenschap dankzij dit forum!).

De zwarte uitvoering van de trekhaak (€530) komt van GDW, de zilveren uitvoering (€650) van Mobis en deze is stijver door het ontbreken van montageplaten, zie de trekhaken discussie op dit forum.

• Like 3
Geplaatst

Na mijn persoonlijke voorsteldraadje, gaat dit tweede bericht over de auto.
Want eind september besteld, en vandaag geleverd: mijn geleasede Niro Executiveline.

De volgende opties/accessoires zitten er op:

• Temptation Red metallic (het is vandaag voor het eerst dat ik deze kleur zie op een Niro :winkiss: )
  • Schuif- / kanteldak af-fabriek (dankzij dit forum wist ik dat deze te bestellen was :dup:)
  • Vaste tekhaak (van Mobius/KIA, ook weer dankzij de bekende draadjes hier expliciet besteld)
  • Michelin Cross Climate+ banden (ja, ook dankzij de tips hier!)
  • Wielslotbouten
  • Witte LED in- en uitstapverlichting
  • Witte LED verlichting voetruimte voorzijde
  • Matzwart gespoten zilverkleurige sierstrips op de achterbumper (lees hier waarom)
  • Dashcam (Viofo A119S v2)
  • Metaalkleurige voetpedalen
  • Waxoyl behandeling

Meer kon ik er niet op verzinnen.. :-)
Het grote ontdekken kan beginnen!

Niro 1.jpg

Niro 2.jpg

• Like 3
Geplaatst

Niet alleen het grote ontdekken, maar imho ook het grote genieten. Ennuh, gefeliciteerd.

• Like 1
Geplaatst

Mooie kleur zie je nog niet vaak, heb deze kleur vorige week besteld in de BusinessLine uitvoering.

Maar die trekhaak is dat wel een Mobis ? Zie mijn bijdrage bij draadje trekhaken.

Geplaatst
Op 20-2-2018 om 16:17 zei Hen E:

Mooie kleur zie je nog niet vaak, heb deze kleur vorige week besteld in de BusinessLine uitvoering.

Maar die trekhaak is dat wel een Mobis ? Zie mijn bijdrage bij draadje trekhaken.

Oeps, dit weekend zag ik in het dashboardkastje een montagehandleiding van Bosal liggen...

Niet dat ik er zwaar aan til (figuurlijk dan hè :-)): de kans dat er een fietsendrager aan komt te hangen is niet zo groot.

ik heb nog even onder de auto gekeken: ik zag niet zo gauw de gewraakte verbindingsplaten die kunnen torderen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...