Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
771 topics in dit forum
-
Cee'd is een top auto! 1 2
door gare aap- 41 antwoorden
- 13,2k weergaven
Ik zie dat er hier maar weinig wordt geklaagd over de cee'd, is er dan zo weinig mis mee.. ikzelf rij nog maar een klein maandje met een cee'd sw 1.6cvvt en heb ''ook'' nog niks kunnen ontdekken. alleen dan dat mijn stoel/rugleuning afstelling kapot is, maar dat word gerepareert door de dealer waar ik hem gekocht heb.. dus is iedereen echt tevreden over zijn cee'dje?? of zijn er toch ergernissen???
Laatste antwoord door gare aap, -
- 26 antwoorden
- 16,5k weergaven
Wat gaat de tijd toch snel, alweer een jaar in het trotse bezit van een Pro-Cee’d. Dit ondanks veel problemen, ik ben nog nooit zo vaak in de garage geweest als met deze auto. Op woensdag 4 november 2009 heb ik de auto opgehaald bij de dealer, Rustman in Haarlem. Hij stond daar gepoetst en glimmend te wachten op me. Na het alle administratie geregeld te hebben sleuteltje in het contact en rijden maar. De benzine meter gaf aan dat de tank nog niet half vol was. Op de rekening stond € 50,00 voor benzine, of deze auto had een hele grote tank of er zat minder benzine in dan € 50,00. Bij mijn eerste tankbeurt wist ik het zeker er zat bij aflevering te weinig benzine in…
Laatste antwoord door Gerard1, -
- 4 antwoorden
- 1,8k weergaven
Dag iedereen, Heb deze bodykit op mijm ceed sw van 2008 geplaatst + heb leds ingebouwd in voorbumper: binnenkort fotos van de mijne
Laatste antwoord door ceeder, -
Inbouwframe Cee'd 2007
door Gast renjordi- 5 antwoorden
- 3k weergaven
Hallo allemaal. Ik ben de toch wel trotse bezitter van een Kia Cee'd 1.6 CRDI uit 2007. Nu heb ik een 1DIN autoradio/dvd met een klapscherm die ik graag wil inbouwen. Ik had via Navaudio een inbouwframe besteld. zie link. http://www.navaudio.nl/products/Kia-Ceed-2007-%252d%252d%3E-.html Nu is het probleem dat dit frame niet helemaal 100% past. De middenconsole loshalen gaat prima, echter als ik dit frame vastzet en de radio monteer wil de console niet meer goed terug. Aan de onderzijde wordt de console naar buiten gedrukt, waardoor er een behoorlijke spleet overblijft onder. Niet heel erg mooi. Vraag: is er een ander inbouwframe beschikbaar, bijvoorbeeld van een Kia…
Laatste antwoord door Pharan, -
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
hi my friends, i m greek and this is my pro ceed Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Laatste antwoord door xtra40, -
- 1 antwoord
- 1k weergaven
Hallo iedereen, zoals de titel het al zegt: welk type mistlamp zit er in mijn Kia Cee'd sw 1.4 seven uitvoering? Weet iemand dat? Ik wil namelijk G.p. Thunders monteren, die heb ik namelijk ook als dimlicht versie 7500k. Alvast bedankt. Dave d. Binnen: stadslicht led 6000k Besteld: led binnenverlichting Wanna have: carbon wrapping buitenspiegels.
Laatste antwoord door Dave D, -
Ceed bluetooth 1 2 3
door hellfeet- 66 antwoorden
- 21,2k weergaven
Heeft iemand al ervaring met de bluetooth van de Kia Ceed? Sta op het punt de se7en te gaan leasen en vraag mij af of ik verbinding kan krijgen met mijn telefoon, een Nokia E71. Wie heeft dit werkend of weet waar ik meer info kan vinden?
Laatste antwoord door Specialmade, -
Zijn er al dames/ heren bezig met het tunnen van de ceed en pro ceed? vind weinig onderdelen kwa bumper setjes etc. zit nog te w8e op me pro ceed maar zit al met wat ideeen in me hooft om het interieur aan te pakken. zoals bij de ceed is het dashboard best ruim een de boven kant dus mischien wel leuk voor een pop-out lcd schermpje. Moet eerst de auto hebben om alles eens goed te bekijken natuurlijk. maar mochten er ideeen zijn of iemand weet een site waar diverse kant en klare spullen zijn hoor ik het ook graag
Laatste antwoord door ceeder, -
- 1 antwoord
- 1,3k weergaven
Ik ben op zoek naar eenzelfde grill als in de Cee'd van Alex VB. De dealer kan me niet verder helpen en op internet kan ik deze grill ook niet vinden. Wie kan me verder helpen?
Laatste antwoord door Specialmade, -
- 4 antwoorden
- 20,9k weergaven
Ik heb een C'eed SW uit 2008 en ben daar zeer tevreden over. Omdat ik altijd (dus ook overdag) met groot dimlicht aan rij. Heb ik er een goede gewoonte van gemaakt om elk jaar alle lampen te laten vervangen van: - stadlichtjes voor - grootdimlichten voor - achterlichten (2x2 duo lampen) - kentekenverlichting Dit liet ik doorgaans gelijk met een beurt bij de dealer doen . . . (let wel, ik wil hier geen discussie starten over het "gemak" waarmee je bij moderne autos "even" een kapotte lamp kunt wisselen) Omdat de auto nu meer dan vier jaar is èn omdat ik er nu zelf de tijd voor heb, heb ik besloten het dit keer zelf te doen en daarbij ook alle andere lampen te v…
Laatste antwoord door pvdn, -
- 11 antwoorden
- 12,2k weergaven
Mijn linker dimlicht is kapot (Kia Pro Cee'd 2008) maar dat valt niet zelf te vervangen of heb ik het mis? Ik kan er met mijn hand niet bij in ieder geval.
Laatste antwoord door mondiaal, -
- 13 antwoorden
- 15,1k weergaven
Mijn sleutel doe het soms niet . Nu heb ik hem open genaakt en daarin zit iets van licht en donker plastic moet ik dat ook open maken en hoe? Als ik trouwens de auto met de sleutel openmaak (dus in de deur steken) dan gaat het alarm af . Hoe kan ik dit voorkomen/ Dirk
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 20 antwoorden
- 3,1k weergaven
Beste allemaal, Ik zie helaas door de bomen het bos niet meer en wil jullie toch vragen voor advies. Ik ben op zoek naar winterbanden met een stalen velg. Op dit moment zitten er 205/55 R16 91V zomerbanden onder de auto. Als ik op verschillende autobanden sites (zoals autobandenmarkt.nl) het auto type invul komen ze vrijwel allemaal terug met de maat 195/65 R15. Na wat zoeken in de Posts van anderen hier op het forum, moeten deze passen. Echter... Zowel in de handleiding (ja die lees ik nog) als bij autobandenmarkt.nl staat vermeld dat ik er geen kleinere band onder mag zetten. Nu wordt naar mijn weten de band niet kleiner, enkel een andere verhouding. Ik heb vervolgen…
Laatste antwoord door kees_n, -
- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Iemand dit al voorgehad? de hele unit, dus het opbergvakje en de leeslampjes, komt langs de voorkant los.. binnenin zitten 2 schroeven, waarvan de aanhechtingspunten lijken afgebroken te zijn.. is dit iets veel voorkomends, of ben ik de eerste?
Laatste antwoord door @Mike, -
Pro Ceed project
door tok88- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
In mijn voorstel topic had ik het al verteld, heb redelijk wat plannen met mijn pro al een gedeelte uitgevoerd gedeelte ook niet To do list : Dubbele uitlaat Check "xenon" verlichting Check Navigatie in bouwen Spoilerset toevoegen Emblemen verwijderen Ramen Blinderen Check antenne veranderen Ledverlichting voor kentekenplaat Check Vanmiddag zal ik wat fotos toevoegen Zo kocht ik de auto al snel was er een afspraak gemaakt om de ramen te blinderen vanaf toen ging het eigenlijk alleen maar door, naar aanleiding van een aantal rio`s van dit forum dacht ik ow dat staat ook wel mooi op mijn auto , dus oo…
Laatste antwoord door tok88, -
- 1 volger
- 28 antwoorden
- 7,8k weergaven
Beste forummers, Ik ben echt een beetje van mijn geloof gevallen toen ik de inruilwaarde van mijn auto hoorde.... Mijn eerste reactie was: "Prima, dan zijn we nu klaar", en ik was klaar om te vertrekken.... Het verhaal van de dealer is dat Kia "slecht/weinig" aan bonus weggeeft vanaf de distributeur. Het nieuwe model en nieuwe jaar komt eraan, dat scheelt ook weer een "paar duizend".... Ik ga nu denk ik maar voor een ander merk, want deze belachelijke lage inruil vang ik overal wel. Ben benieuwd wat jullie meningen hierover zijn.... Lijdend voorwerp: Kia Cee'd 1.4 (109PK uitvoering) ISG SportyWagon - uitvoering Fifteen met nog geen 50K op de teller. Opties: Cruiseco…
Laatste antwoord door patten, -
- 4 antwoorden
- 1,2k weergaven
Hierbij een vraag aan alle vaders en moeders (en natuurlijk ook alle anderen), Regelmatig heb ik rechts achterin mijn Ceed mijn lieve dochter (1,5 jr) zitten. Net als mij vindt ze autorijden heel leuk en gaat ze altijd met plezier mee. Nu heb ik alleen, één probleempje. In mijn vorige auto had ik altijd een spiegeltje aan de zonneklep hangen, zodat ik zonder omkijken haar in de gaten kan houden. In de Ceed past dit spiegeltje echter niet, voornamelijk omdat de zonneklep wat meer verzonken in het dak ligt. Ik heb nu al meerdere spiegels geprobeerd echter nog zonder goed resultaat. Graag zou ik van de papa's en mama's horen of zij wel een passende spiegel hebben, of mis…
Laatste antwoord door The Wizard, -
- 3 antwoorden
- 1,7k weergaven
hallo . is er toevallig iemand die er een handleiding heeft voor deze radio.
Laatste antwoord door bigwade, -
- 2 antwoorden
- 1,7k weergaven
Net zoals in het Rio gedeelte vind je wat moois voor de (PRO ) Cee`d ( SW ) online zet dan hier een link neer Ik zal in dit topic alle links en accesoires bijhouden Brand maar los!
Laatste antwoord door tok88, -
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
sinds juni ben ik de eigenaar van een c'eed SW (2011) met carkitfunctie, nu ben ik al enige tijd bezig om te kijken of ik ook vanaf de carkit "uitgaande" gesprekken kan voeren maar krijg dit nog steeds niet voor elkaar. ook merk ik nu dat ik iedere keer mijn telefoon moet aanmelden als mijn vrouw ( beiden hebben we een Blackberry) de auto heeft gebruikt dit zou toch automatisch moeten gaan in mijn optiek. als de telefoon overgaat hoor je een enorm irritant piepgeluid, ook dit zou ik graag kunnen veranderen. wie kan mij verder helpen, moet binnenkort ook naar de dealer ivm garantiedingetjes (mat is al kapot na 3 maanden, en er is een schurend geluid aan mijn remmen) ik …
Laatste antwoord door Combi, -
- 1 volger
- 21 antwoorden
- 6,9k weergaven
Bij controle bleek het flexibele deel van de uitlaat (direct na de katalysator) lek te zijn. Ik vind het wel erg snel voor een auto met nog geen 49K op de teller. Volgens de garage is het te wijten aan het kantelen van het motorblok mede veroorzaakt door het ISG (dus veelvuldig starten). Heeft iemand ook deze ervaring? Afgelopen week eindelijk de stootlijsten op de Cee'd kunnen plakken. Ze worden met mallen geleverd zodat ze precies op de juiste plaats geplakt kunnen worden.
Laatste antwoord door Bemio, -
- 2 antwoorden
- 1,4k weergaven
Via bluetooth krijg ik verbinding met mijn fabrieks navi en kan ik bellen en gebeld worden in de auto. Echter is mijn adressenlijst van mijn mobiele tel is niet zichtbaar in het systeem en hij herkent mijn contacten dus niet. Dit was ooit wel het geval.. Ik heb de nieuwste update, ook van bluetooth en ik heb een HTC one V toestel als gsm. Wie weet hoe ik eea kan instellen / wijzigen??
Laatste antwoord door JSA, -
Navteq cd's
door J. Bierings- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo, Ik heb een volledige Navteq Europa CD versie 2006/2007 voor mijn Ceed uit 2008. Met een ingebouwde navigatie met een klein schermpje. Werkt overigens prima! Als het niet te kostbaar is zou ik graag een meer actuele versie hebben, maar ik kan geen zelfde set op internet vinden. Weet iemand hoe ik daar aan kan komen, misschien is er iemand die een super actuele versie heeft en de iets minder actuele wil verkopen? Ik hoor het wel.
Laatste antwoord door J. Bierings, -
- 19 antwoorden
- 7,6k weergaven
Wie heeft er al ervaring met de nieuwe actie van KIA v.w.b. de nieuwe achteraf in te bouwen LED verliching als alternatief voor de stads/parkeerverlichting? Is dit ook wettelijk toegestaan overigens als je deze aan hebt? Het is een leuke actie overigens van KIA, ziet er goed uit.
Laatste antwoord door Smart, -
- 4 antwoorden
- 5,3k weergaven
Hallo, Voor degene die van de zomer weer toe zijn aan vakantie zijn er een aantal nieuwe regeltjes in diverse landen bijgekomen. Zoals in Frankrijk: 2 blaastest units in auto en het is verboden om een navigatie systeem te hebben waar flitspaal meldingen op geinstalleerd zijn. het laatste zou een bekeuring op kunnen leveren van over de 1000euro.( zakkenvullers) Nu is mijn vraag: weet iemand of er op de af fabriek navigatiesysteem ( Kia cee'd business o.a van 2010) deze software staat. En als deze erop staat hoe te verwijderen. op de site van de ANWB is hier nog meer informatie over te vinden en ook voor alle andere landen. Marc
Laatste antwoord door Specialmade,