Gast Peter Boermans Geplaatst 9 September, 2020 Geplaatst 9 September, 2020 bestelling van de e-niro is geplaats juni 2020 en vandaag mail van de kia dealer... auto wordt 30 september afgeleverd... ik kan gaan aftellen - net na bestellen was week 50 in eerste instantie afgegeven... heeft de boot er zeer snel over gedaan deze ronde Quote
Mabion Geplaatst 9 September, 2020 Geplaatst 9 September, 2020 32 minuten geleden, Peter Boermans zei: bestelling van de e-niro is geplaats juni 2020 en vandaag mail van de kia dealer... auto wordt 30 september afgeleverd... ik kan gaan aftellen - net na bestellen was week 50 in eerste instantie afgegeven... heeft de boot er zeer snel over gedaan deze ronde Dat is positief! Succes met aftellen, welke uitvoering en kleur is het geworden? Quote
Gast Peter Boermans Geplaatst 9 September, 2020 Geplaatst 9 September, 2020 2 minuten geleden, Mabion zei: Dat is positief! Succes met aftellen, welke uitvoering en kleur is het geworden? Niro e-Niro EV ExecutiveLine 3-fase 5d, Aurora Black Pearl Quote
King Niro Geplaatst 20 Oktober, 2020 Geplaatst 20 Oktober, 2020 Ter info; mijn E-Niro lease contract is, wegens omstandigheden, ter overname aangeboden. Zie hiervoor; Quote
Level42 Geplaatst 25 Oktober, 2020 Geplaatst 25 Oktober, 2020 Toch balen....weten dat je auto eind oktober/ begin november klaar staat maar je nog tot de 20e moet wachten vanwege het aflopen van het huidige lease contract. Het is psychologisch ook best gek dat je dan onwillekeurig een afkeer van je oude auto begint te krijgen....verlang nu al naar de hogere instap en zit....en alle andere talloze voordelen Hierbij helpt ook niet dat ik mijn huidige auto niet zelf uitgezocht heb maar het een “oprijder” is. Eentje met een handbak, en ik heb daarvoor 2 DSGs gereden, dan is het net of je terugstapt in het stenen tijdperk. nja.....vergeleken met de e-Niro rijders die een jaar hebben moeten wachten heb ik niets te klagen..... 1 Quote
SMITHEN69 Geplaatst 28 Oktober, 2020 Geplaatst 28 Oktober, 2020 bij stern binnen twee weken rijden Quote
yvdhaak Geplaatst 28 Oktober, 2020 Geplaatst 28 Oktober, 2020 5 minuten geleden, SMITHEN69 zei: bij stern binnen twee weken rijden Waarschijnlijk een MY19 dan. Of niet? Quote
SMITHEN69 Geplaatst 28 Oktober, 2020 Geplaatst 28 Oktober, 2020 1 minuut geleden, yvdhaak zei: Waarschijnlijk een MY19 dan. Of niet? kijk even bij auto gaspedaal. wat er allemaal te koop staat daar hoef je niet een jaar te wachten. Quote
yvdhaak Geplaatst 28 Oktober, 2020 Geplaatst 28 Oktober, 2020 28 minuten geleden, SMITHEN69 zei: kijk even bij auto gaspedaal. wat er allemaal te koop staat daar hoef je niet een jaar te wachten. Ik ben zelf niet op zoek, reeds voorzien. Maar ik heb net even bij Stern gekeken en die hebben inderdaad weleen bak e-Niro's staan. Zowel MY19 als MY20 en zowel nieuw (max 10 km) als gebruikt. Quote
LordWian Geplaatst 30 Oktober, 2020 Geplaatst 30 Oktober, 2020 Op 28-10-2020 om 16:28, yvdhaak zei: Ik ben zelf niet op zoek, reeds voorzien. Maar ik heb net even bij Stern gekeken en die hebben inderdaad weleen bak e-Niro's staan. Zowel MY19 als MY20 en zowel nieuw (max 10 km) als gebruikt. Ook een E-niro black edition Ziet er wel strak uit. Quote
Level42 Geplaatst 30 Oktober, 2020 Geplaatst 30 Oktober, 2020 Kijk nu onwillekeurig toch veel om me heen en zie toch behoorlijk wat e-Niro’s rondrijden.... Vooral zwarte valt me op, en als ik die zie vind ik het toch wel jammer dat ik die kleur niet meer kon krijgen. Vloog zelfs even door mijn hoofd om dan maar de hele auto te laten wrappen implants van alleen grill en blauwe delen, maar dat gaat me (financieel) toch net ff te ver..... Quote
jakob Geplaatst 26 Januari, 2021 Geplaatst 26 Januari, 2021 Wat is op dit moment de verwachte levertijd van een KIA E-Niro 64kWh DynamicPlusLine Aurora Black Pearl? Quote
Hippe lip Geplaatst 26 Januari, 2021 Geplaatst 26 Januari, 2021 3 uur geleden, jakob zei: Wat is op dit moment de verwachte levertijd van een KIA E-Niro 64kWh DynamicPlusLine Aurora Black Pearl? @jakob Dat kun je het beste aan je dealer vragen, toch? 1 Quote
Tanski Geplaatst 7 Maart, 2021 Geplaatst 7 Maart, 2021 Ik heb er eentje besteld op 6 maart jl (een Gravity Blue, 64 kW, DynamicPlus) en de verwachting van de dealer was enkele weken. Volgens hen was in 2020 de productie behoorlijk opgeschroefd door Kia. Quote
Hippe lip Geplaatst 7 Maart, 2021 Geplaatst 7 Maart, 2021 2 uur geleden, Tanski zei: Ik heb er eentje besteld op 6 maart jl (een Gravity Blue, 64 kW, DynamicPlus) en de verwachting van de dealer was enkele weken. Volgens hen was in 2020 de productie behoorlijk opgeschroefd door Kia. Dat klinkt uitzonderlijk lang. Heb je een bijzondere kleur besteld waarvan de dealer zei dat het lang zou gaan duren? Quote
Tanski Geplaatst 7 Maart, 2021 Geplaatst 7 Maart, 2021 Nee, er zijn maar 8 kleuren en blauw is zelfs de meest gekozen kleur, verder is ie standaard (DynamicPlus) zonder speciale toevoegingen dus ik was al blij met een paar weken. Quote
Hippe lip Geplaatst 7 Maart, 2021 Geplaatst 7 Maart, 2021 (aangepast) @Tanski Ehhh, herstel. Ik dacht dat je 'm bijna een jaar geleden had besteld. Foutje.... Je kunt aan je dealer vragen op welke datum de boot met de auto wordt verwacht. Dan kun je de boot zelf opzoeken met de informatie op dit forum: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1904968/0 Bedenk wel dat als de boot er is, dat die auto dan niet twee dagen later bij de dealer hoeft te staan. Eerst moet er nog het een en ander aan die auto gedaan worden om 'm gereed te maken voor de NL markt. Daarna wordt het vervoer gepland en het vervoer van alle auto's die van één boot komen wordt verspreid over de tijd tussen deze boot en de volgende boot. Anders zitten ze in de tussentijd duimen te draaien omdat alles vervoerd is en er nog geen nieuwe aanvoer is. Dus in het slechtste geval komt je auto pas vlak vóór de volgende boot naar de dealer, die daarna de auto nog klaar moet maken en een nulbeurt moet geven. 7 Maart, 2021 aangepast door Hippe lip Quote
jakob Geplaatst 8 Maart, 2021 Geplaatst 8 Maart, 2021 Ik heb op 2 februari een Kia E-niro besteld (private lease). Van de dealer heb ik een verwachte leverweek doorgekregen: week 17 (laatste week van april). Staat ook op de bevestiging. Daarop staat ook al een chassisnummer. Heb geprobeerd om te achterhalen met welke boot mijn KIA aankomt. Op 14 maart komt Morning Chorus aan in Rotterdam Op 1 april komt Morning Celesta aan in Rotterdam Dealer kan niet aangeven op welke boot mijn Kia staat.Volgens dealer zou op 28 april de boot aankomen (verwachting) aankomen in Rotterdam. Dit zou volgens hem twee weken eerder of later kunnen zijn. Ik begrijp het niet. Op basis van chassisnummer is nog eenvoudig te achterhalen op welke boot mijn Kia staat? Quote
Hanz99 Geplaatst 3 April, 2021 Geplaatst 3 April, 2021 De mijne wordt na Pasen 2021 afgeleverd bij de dealer en naast de gebruikelijke zaken heb ik alleen vier-seizoenenbanden extra besteld dus een week later zal ik hem wel hebben......hoop ik. Quote
Wiz Geplaatst 3 April, 2021 Geplaatst 3 April, 2021 Duurt lang he dat wachten. De mijne wordt als het goed is begin juni geleverd. Ik wacht geduldig af. Quote
jakob Geplaatst 16 April, 2021 Geplaatst 16 April, 2021 wachten duurt zo lang. Helemaal als de dealer niet weet wanneer de auto wordt geleverd. Dit nog niet eerder meegemaakt. Bij vorige merken kon een dealer exact zien wat de status is van een order en wanneer de auto wordt geleverd bij de dealer. Nu allemaal erg vaag, auto zou worden gelost op 22 april terwijl er helemaal geen boot aankomt in Rotterdam! Quote
Wiz Geplaatst 16 April, 2021 Geplaatst 16 April, 2021 de mijne staat in bestelling bij de lease maatschappij en die bleken wat E Niro's in voorraad te hebben. Het blijft bijzonder dat een dealer je niet kan vertellen wanneer je je auto kan verwachten. Het lijkt mij toch dat je als dealer in ieder geval het order proces moet kunnen volgen om de klant (jij in dit geval) te kunnen voorzien van een verwachte leverdatum. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt. Quote
rob2u Geplaatst 16 April, 2021 Geplaatst 16 April, 2021 Mijn e-Niro stond op de Morning Celesta die eerst in de file in het Suez kanaal lag maar vorige week vrijdag is aangekomen in Rotterdam! Vandaag bericht van mijn dealer dat de e-Niro aangekomen was in de werkplaats. Nu kan die naar de detailer voor blauwe accenten zwart maken en diverse chroomdelen zwart wrappen. Hopelijk nog een kleine 2 weken.... Quote
NARK1977 Geplaatst 17 April, 2021 Geplaatst 17 April, 2021 Mijn toekomstige Kia e-Niro ExecutiveLine 64kWh WP in de kleur Aurora Black Pearl half februari besteld en kan hem de eerste week van mei al ophalen bij de dealer. Heb in het verleden bij alle andere auto's (VAG) langer moeten wachten op de aflevering. Jammer van het extra weekje wachten omdat hij op de Morning Celesta stond voor het Suezkanaal. Maar vindt persoonlijk de levertijden zeer snel! Quote
jakob Geplaatst 18 April, 2021 Geplaatst 18 April, 2021 Heeft de dealer jou verteld dat de auto op de Morning Celesta stond? Mijn dealer zegt niet te kunnen zien op welke boot mijn Kia E-Niro staat/stond. Daarbij blijft dus de leverdatum nog erg vaag. betreft een private lease direct van Kia. Ook lease zegt dit te weten overigens.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.