Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
770 topics in dit forum
-
- 24 antwoorden
- 5k weergaven
Hoera, vandaag is mijn nieuwe leaseauto besteld, de Cee'd Sporty Wagon 1.6 CVVT E-xecutive. Nu rij ik nog in een Ford Focus Wagon Futura en deze loopt dus binnenkort uit de lease. Ik was al een tijdje aan het kijken voor een andere auto, mijn oog was o.a. gevallen op de KIA. Afgelopen zaterdag in Beverwijk een proefrit gemaakt, wat mij opviel was de enorme ruimte in de auto, bergen beenruimte en een flinke kofferbak... dat is in de Focus wel anders Maarja, na de proefrit was ik (en het gezin) gelijk verkocht. Even de opties en de kleur nog besproken en gelijk maandag opdracht gegeven aan de leasemaatschappij om deze te bestellen. Nu dus nog even wachten aangezien mi…
Laatste antwoord door Smart, -
- 29 antwoorden
- 5,2k weergaven
Zojuist met m'n dealer gebeld over de update van de Se7en navigatie: - Bluetooth update vanaf maandag 10 mei beschikbaar via MijnKia.nl - Update Nederlandse navigatie eind juni beschikbaar
Laatste antwoord door rednAS77, -
Colablikje
door PGG- 2 antwoorden
- 1,5k weergaven
Ik ben sinds een jaar de eigenaar van een Kia Cee's Sporty Wagon (oude model). Qua comfort en rij-eigenschappen heb ik niks te klagen. Echter wat ik zwaar vind tegenvallen is de deuk- en krasgevoeligheid van het plaatwerk en de lak. Iemand hoeft bij wijze van spreken maar te wijzen, of mijn auto heetf weer een kras. Loop je per ongeluk tegen de auto aan, weer een deuk erbij. Ook de protectiestrips aan de zijkant, zitten volgens mij op een hoogte waarop ze net niet effectief zijn. Gelukkig heb ik kort gelden middels een tientjesactie van een autodealer waar mijn buurman werkt enkele deuken kunnen verwijderen. Ik heb echt het gevoel in een colablikje rond te rijde…
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 12 antwoorden
- 1,9k weergaven
Ik kreeg vandaag een vreemd telefoontje van mijn Kia dealer over door mij bestelde Cee'd SW. Ik heb mijn auto besteld op 6 juni jl. Nu vertelde de dealer dat precies op deze dag er een prijs wijziging was op de Cee'd SW EX. Hij was maar liefst 1200 Euro duurder geworden. Het vreemde is dat de dealer mij hierover vandaag pas heeft ingelicht en dat hij dit pas achteraf van de fabriek heeft doorgekregen. Het schijnt dat er nu standaard ESP en nog iets op de auto zit waardoor die
Laatste antwoord door Leon, -
- 32 antwoorden
- 6,6k weergaven
Hoewel onze nieuwe Cee'd 7 nog niet voor de deur staat toch alvast een vraag die ik niet goed kon terugvinden op het forum hier: Welk type navigatie heeft de cee'd aan boord? het is een lg-navteq las ik maar navteq maakt alleen maar kaarten. dus blijft over een lg type ..... ? Ik kan op de nieuwsgroepen heel wat navteq kaarten downloaden, hoewel ik ook las dat er in april een update voor dit systeem komt, inclusief nederlandse stem maar weet dus niet of in deze update ook kaartmateriaal bijzit. de kaarten die te downloaden zijn: klik
Laatste antwoord door DeOS, -
- 36 antwoorden
- 5k weergaven
Net terug van boodschappen doen. Kratje er in en wat zie ik. Een vette kras op de achterklep. Ik kan wel janken. Wanneer het is gebeurd, dat weet ik niet. Maar ik baal ontiegelijk. Dat na 4 weken.
-
- 17 antwoorden
- 3k weergaven
Na drie weken in onze nieuwe Cee'd SW en bijna 2000 Km op de teller nog steeds zeer tevreden. Ook over het verbruik zijn we zeer te spreken,we zitten nu op 6 Liter/100 km volgens de BC. Vandaag ook de nieuwe velgen laten monteren die we 3 weken geleden besteld hadden. Hier de foto's; Voor en na....
Laatste antwoord door GWVelden, -
- 12 antwoorden
- 2,7k weergaven
heeft er toevallig iemand een gedacht welke mistlampen er in de pro ceed zitten ? om er achter te komen wou ik "even" kijken maar dit blijkt meer werk dan gedacht ... denk zelf dat er H1 lampen inzitten , maar weet het niet zeker . Kan iemand me dit bevestigen? mvg Bart
Laatste antwoord door pro cee'd white, -
- 9 antwoorden
- 1,6k weergaven
Eindelijk is de SW bij de dealer, nu wachten op het rijklaar maken etc. Hebben dus, voor de geintereseerden, op 03-06-10, precies 11 weken moeten wachten.
Laatste antwoord door Woeper, -
Nieuwe Ceed SW 1 2
door marnix- 26 antwoorden
- 4,2k weergaven
Na nu bijna een week in het bezit te zijn van onze nieuwe Ceed (1.4 Seven SW piston grey), tijd voor een berichtje hier op het forum. Na een hele week wachten, konden we vorige week woensdag het nieuwe monster ophalen. Wat een verschil met de Sephia ('96) die we daarvoor reden! Alles lijkt te werken alleen heb ik problemen met de bluetooth met mijn telefoon (Nokia N82) terwijl mijn vrouw met haar Blackberry 9700 Bold alle opties heeft. Daar baal ik dus van als ICTer! Dit vraagt om verder onderzoek, heb hier alle draadjes over Bluetooth al opgespoort en gelezen. Ze hebben helaas nog niet geholpen. Nu na een week en bijna 1000Km verder kan ik alleen melden dat ik vind dat…
Laatste antwoord door paulkok, -
Goedenmiddag, Hierbij stel ik mij even voor als nieuw lid van de Kia club. Ik ben zins 29-04-2010 in het bezit van een Kia Cee'd Wagon. Met vr Groet,
Laatste antwoord door Alex VB, -
Nafteq 2006/07
door dikkie- 3 antwoorden
- 1,2k weergaven
Weet iemand uit hoeveel cd-rom's de digital roadmap (Europa) navteq 2006/07 bestaat. Navigatie systeem af fabriek.
Laatste antwoord door DeOS, -
- 10 antwoorden
- 1,4k weergaven
Bij mjn cd voor de navigatie van naftaq mis ik italie,Oostenrijk,Zwitserland gedetailleerd. Wie kan mij helpen met een kopie/origneel. Ik rij een c
Laatste antwoord door dikkie, -
POI in navigatie
door Kia ron- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Goedenmiddag, Weet iemand of het mogelijk is om POI in het navigatie systeem te zetten ? Of weet iemand of er campings standaard in de poi lijst staan ik kan ze namelijk niet vinden
Laatste antwoord door Kia ron, -
- 14 antwoorden
- 3k weergaven
Ik heb het standaard alarm op de KIA. Wat ik alleen mis is een piepje bij in/uitschakelen. Weet iemand een oplossing. Ik heb op deze site wel wat gevonden, maar dat is het niet helemaal.
Laatste antwoord door woskam, -
- 3 antwoorden
- 2,3k weergaven
Ben al een tijdje op zoek naar een logoloze grill voor mijn grijze kia pro ceed. Via dit forum heb ik er al een stuk of drie gezien met onderstaande als voornaamste, http://php.winparts.nl/thumb/Shop/Tepper/IB%20GKI01.jpg Nu vind ik persoonlijk de grill op volgende link wel iets hebben alleen verdere info kan ik niet vinden en de grill zelf is niet echt goed zichtbaar, iemand enig idee? ...en of zijn er nog meerdere grills te vinden? http://users.telenet.be/wenkie/grill.jpg alvast bedankt, Wenkie.
Laatste antwoord door Wenkie, -
- 20 antwoorden
- 5,5k weergaven
Hallo, We hebben sinds kort een kia ceed sw seven editie, maar kom er niet uit met die BT. Met mn man zn telefoon krijg ik wel verbinding, maar geen telefoonboek vanuit de telefoon. Met mijn telefoon krijg ik
Laatste antwoord door Marillion, -
- 24 antwoorden
- 3k weergaven
Vandaag te horen gekregen dat onze Cee'd Sw7 Piston grey over 2,5 weken bij de dealer zal komen, Ken de folder nu ondertussen wel, dus wil er graag aanzitten, Kan niet wachten!! Alleen even een vraag zit er een afscherming in de kofferbak bij (de ouderwetse hoedenplank) dit kan ik niet vinden in de specificaties. Zal als we hem hebben natuurlijk op de foto zetten en hier plaatsen.
kan niet wachten
door Marc36- 4 antwoorden
- 1,1k weergaven
Afgelopen vrijdag heb ik een Kia Cee'd SW 1.6 ex. besteld. Volgens de dealer is de levertijd 8 tot 12 weken. Wat zijn de ervaringen met de levertijden van Kia? Ik hoop natuurlijk dat hij geleverd wordt voor de vakantie.
Laatste antwoord door Rob D, -
Een aantal vragen
door renedev- 1 antwoord
- 997 weergaven
Hallo, Ik ben nieuw hier en ook in het kia wereldje. Namens mijn werkgever heb ik een kia Ceed 1.4 Sw X-excutive (eco) uit de pool gekregen (de auto's zonder bestuurder zeg maar). De eerste indruk van de auto is zonder meer goed, alleen vind ik de zitting van de stoel wat aan de korte kant. helaas zit het boekje er niet bij dus heb ik een aantal vragen waarvan ik hoop dat iemand die kan beantwoorden, dus daar gaan we: Wat is en doet ISG? hoe groot is de tankinhoud? hoe werkt de cruise controll? Al vast dank!
Laatste antwoord door bigwade, -
- 10 antwoorden
- 3,3k weergaven
Hoi, Heeft iemand ervaring met dakdragers van het merk Hapro type Signo ASR. Deze kosten 95
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 21 antwoorden
- 2,7k weergaven
deze foto zag ik op internet voor iemand die dagrijverlichting zoek voor zijn cee'd. ziet er wel leuk uit.
Trillen 2009 SW
door GWVelden- 8 antwoorden
- 1,9k weergaven
Sinds kort ervaar ik een brommend/trillend geluid aan de achterkant van de auto (voel niets in het stuur), dat sneller wordt naarmate ik sneller rij. Het lijkt wat op resonantie. De eerste keer dat ik het had, dacht ik aan een lekke band en ben dus gestopt op de vluchtstrook, maar niets te zien. Weer weggereden en het was over. Het beroerde is dat het slechts een paar kilometer is en dan weer ophoudt om vervolgens de eerste paar honderd kilometer niet meer terug te keren. Nu kan ik wel naar de dealer gaan, maar het zou wel heel toevallig zijn als ie dan net w
Laatste antwoord door GWVelden, -
Cee'd verlagen
door BL1987- 6 antwoorden
- 3,6k weergaven
Beste leden Zit er over na te denken om mijn kia cee'd seven te verlagen, wat zal het beste wezen, gewoon verlagingssetje bij de kia of via een site een schroefsetje/verlagingssetje bestellen. ik wil de voorkant iets meer naar beneden brengen en achter ook wat verlagen. maar wil de neus wat sportiever naar beneden brengen? iemand advies ik hoor het graag. mvgr, Barry Loerakker
Laatste antwoord door prodavyceed, -
- 18 antwoorden
- 3k weergaven
Ik trof ditzelfde onderwerp aan bij de Venga. Misschien ook wel interessant voor ons. Heb mijn verbruik in een excelletje (in zip) opgenomen. (regel 9 is nog fictief). Kiajer.zip
Laatste antwoord door OutOfFocus,