Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
770 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 3,1k weergaven
Weet iemand of het mogelijk is om achteraf Supervision in te bouwen in mijn Cee'd SW Se7en 1.6 business automaat? (Afwijkende stekkers, instellingen computer, kabelboom etc.) Ik vind het veel mooiere klokjes dan de standaard oranje, echter niet als optie leverbaar op een Se7en. Kostenindicatie?
Laatste antwoord door pexxx, -
Airco
door phoenix_jeroen- 10 antwoorden
- 2,5k weergaven
Ik heb een Pro_Cee'd met ISG en Airconditioning, klopt het dat je airco automatisch aan gaat aan je de motor start? Weet iemand of dit aan of uit gezet kan worden? Nu maakt het niet zo uit, maar de ISG werkt niet als de Airco aanstaat. Want dan is de functie van de ISG weg, dat geldt dan ook voor de airco. Iemand ervaringen hiermee?
Laatste antwoord door patten, -
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Beste allemaal, Nu een week in het trotse bezit van een SW. Ik heb echter een probleem. Mijn Parkeersensoren piepen als een gek bij inschakelen van de achteruitversnelling. Bij nadering object (30cm.) piepen ze gelukkig constant. De snelheid van de piepjes moet mijns inziens opgebouwd worden. Bovendien is de piep erg zacht. Ik heb de sensoren achteraf bij KIA dealer laten inbouwen. Deze zijn niet erg snel in het reageren. De speaker is in de kofferbak ter hoogte van li-achterwiel. Heeft iemand de zelfde problemen en weet raad?
Laatste antwoord door Oossie, -
- 1 antwoord
- 1,7k weergaven
Op zoek naar technische informatie? Zie http://ceedonline.info/ceedonline/en/Manuals.aspx
Laatste antwoord door Smart, -
- 35 antwoorden
- 4,3k weergaven
Vandaag heb ik de KIA Ceed SW 1.6 CRDi X-ecutive 115 Pk met comfort pack gekocht in de kleur Piston grey. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij de Kiaddealer in Etten-Leur. Niet voor niets een topdealer. Goede prijzen en goede service. Bij deze Ceed heb ik als extra naast het comfort pack, winterbanden op aluminium velgen, parkeersensoren voor, Rubberen mat koffervak, een rek voor de honden en een Pioneer avic-F10BT. Levertijd wordt waarschijnlijk februari 2010. Kan nu al niet meer wachten.....
Laatste antwoord door ctheman, -
Kia Ceed SW actie
door Gast Jantje- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Misschien interessant voor de mensen die op het punt staan om een kia ceed SW te kopen: http://www.kiaactie.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=29
-
- 67 antwoorden
- 11,8k weergaven
hoi, heet iemand een oplossing voor het probleem dat de pro_cee'd of cee'd niet goed ontwasemt. is een klacht van deze auto's 1e gen is hier een modificatie op?? hoor het graag. gr marcel
Laatste antwoord door lausbub, -
Hoi, Ik heb een KIA C'eed uit 2006 en nu vroeg ik me hetvolgende af: Ik heb de c'eed nu 1,5 jr en heb nog nooit het esp lampje zien branden (behalve bij starten auto). Kan dit wel? Ik zou wel eens willen testen of het werkt? Kan dat? Hoe moet ik dat doen? Ik heb soms het idee dat het niet werkt. Kunnen ze ook checken dmv software uit te lezen of ESP functioneerd? Graag hoor ik van jullie. Alvast bedankt.
Laatste antwoord door Pieter78, -
- 18 antwoorden
- 5,8k weergaven
Al vanaf het begin was ik al van plan alu velgen te kopen voor onder de kia cee'd sw. Zo kan ik de stalen die er bij zaten gebruiken om tegen vlg. winter, winterbanden te leggen. Na wat opzoeken op het net (en dit forum) las ik dat je moet letten op bepaalde maten omdat anders je wielen wat naar buiten toe komen te staan, wat natuurlijk niet de bedoeling is. De steek, breedte , naafafstand etc? Allemaal Chinees. Ik vond al een velg op het net die me wel aantaat en de verkoper beweerd dat deze perfect gaat passen maar ja het blijft en verkoper he! Wie helpt mij? Het gaat om deze 16" velg: Arcasting (Italiaans) K11 in 16".
-
Pro Cee'd Se7en
door Peterrrrr- 14 antwoorden
- 2,3k weergaven
Vandaag onze nieuwe Demo Pro Cee'd Se7en binnen gekregen. Moet zeggen dat zo een pro Cee'd toch
Laatste antwoord door Venga-Boys, -
- 14 antwoorden
- 5k weergaven
Hoi, Ik ben in het bezit van een cee'd SW CRDI uit 2008. De auto rijdt als een zonnetje, maar ik vind dat het sturen op hoge snelheid heel zwaar en wat schokkerig gaat. Vind dat jammer, kan niet met
Laatste antwoord door Gerard1, -
- 11 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo allemaal, ben nieuw hier ( iig als geregistreerd gebruiker ). In de eerste of tweede week van januari wordt mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 X-ecutive afgelverd. Comfort pakket erbij en vol lederen bekleding. Zodra ik hem heb zal ik even wat foto's posten
Laatste antwoord door Ton K, -
Follow me home
door mlkk- 7 antwoorden
- 1,7k weergaven
Hallo allemaal, gister mijn nieuwe Cee'd SW 1.6 opgehaald bij de dealer. Nou had ik een vraagje, zit er op het gefacelifte model ook nog steeds de follow me home functie? Kan er in het boekje niks over vinden. Als het zo is, hoe activeer ik dat dan? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Laatste antwoord door mlkk, -
- 6 antwoorden
- 4k weergaven
Sinds een week heb ik bij mijn Kia C'eed SW uit 2008 last van een schurend geluid bij het remmen (voor). Dit gebeurt wel vaker bij vochtig weer, wanneer de remschijven een beetje geroest zijn, maar na 2x remmen is het weer weg. Nu helaas niet... Zijn er meer mensen met ditzelfde en zo ja, wat zou het kunnen zijn ?
Laatste antwoord door Leon, -
- 31 antwoorden
- 4,1k weergaven
Beste Mensen, Wie van jullie heeft een Kia Pro_Cee'd en wilt zijn ervaringen hier kwijt? Alvast bedankt.
-
- 4 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo iedereen, Ik ben nog steeds wat aan't rondneuzen voor de pro_cee'd. Nu belde ik net voor wat meer informatie naar een garage, die zeiden dat ze een pro_cee'd ex diesel in de classic versie hadden staan. Ik heb in mijn garage een 1.6 ex ecodynamics laten samenstellen. Nu beweerde die vrouw dat er verschillen zijn tussen koplampen, interieur en zelfs bumper zou zijn. Ik heb alleen gezien dat de pinkers naar de zijspiegels zijn verschoven. Is er nog zoveel meer aangepast dan?
Laatste antwoord door Private, -
- 16 antwoorden
- 4k weergaven
Zijn er mensen die de (Pro_)cee'd hebben met de standaard ingebouwde Parrot carkit? Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen (bij een zaak in de buurt kan ik de 3100 laten inbouwen voor alles bij elkaar
Laatste antwoord door Pieter78, -
- 7 antwoorden
- 2,4k weergaven
Deze avond kwam ik van Gent uit terug naar de Kempen en bleef de buitentemperatuur maar stijgen van 12
Laatste antwoord door Arista, -
Autoalarm
door J. Bierings- 10 antwoorden
- 5,2k weergaven
Hoi, ben in het bezit van een Cee'd SW 1,6 CRDI uit 2008. Tijdens een overtocht met de veerboot in Italie ging het autoalarm af door het schudden van de boot. Leuk, even open en dicht met de afstandbediening; klaar is kees. Nu willen we in de zomer een rondreis gaan maken naar scandinavie, en gaan dus met een grote Ferry mee. Nu wilde ik het alarm uitschakelen., maar ik vind in het instructieboekje niet hoe dat kan. Kan dat
TPMS storing
door Hasselt- 9 antwoorden
- 8,3k weergaven
Vorige week winterbanden op alu velgen laten monteren. De eerste dagen was er niks mis maar plots ging het storingslichtje van de TPMS branden. Het hoofdstuk hieromtrent in de manuel bracht ook niet echt duidelijkheid. Is eriemand die hetzelfde ondervind? Het is vervelend steeds dat oranje lampje te zien branden op de wijzerplaat De verdeler is pas vanaf 4 jan terug op post... Trouwens mijn beste wensen voor het nieuwe jaar !
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 1,5k weergaven
In navolging van de KIA indernational site, inviteer ik iedereen om de garage onderhoud kosten te posten. Zou kunnen we als eigenaars een "database" op bouwen met actual onderhouds kosten zodat we weten wat we kunnen verwachten. Ter info de link op de KIA international forum site: http://www.kia-forums.com/kia-ceed-forum/56245-kia-pro-ceed-post-prices-spare.html
Laatste antwoord door tester, -
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
als ik mijn auto start schiet meteen de airco aan, klopt dit? kan dit uit gezet worden, want de isg werkt niet als de airco aan staat. iemand ervaring hiermee?
- 2 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ik heb op mn Cee'd Sw een 6000K Xenonkit geplaatst. Schijnt mooi wit, doch de stanlichten schijnen nu enorm geel tov dimlichten. Weet iemand waar ik witte (LED?) -stanlichten zou kunnen kopen in Belgie (ev webshop)?
Laatste antwoord door Dutchdragon, -
- 27 antwoorden
- 5,4k weergaven
hallo ik heb een kia cee'd sport ik vroeg me af of ik die logo's kan afhalen zonder schade te doen aan me lak?dat het mooi clean is?
Laatste antwoord door dolfke, -
kia logo c'eed sw
door dolfke- 3 antwoorden
- 1,1k weergaven
dag weet iemand hoe het kenteken kia op een c'eed sw gemonteerd zit gelijmd of geschroefd?
Laatste antwoord door Alex VB,