Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
770 topics in dit forum
-
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Beste allemaal, Ik ben op zoek naar de kleurcode van de velgen van mijn Pro_cee'd seven, mijn vader wil diezelde kleur ook op zijn velgen laten spuiten, maar ik kan nergens een code vinden, iemand een idee? gr. Barry
Laatste antwoord door BL1987, -
- 26 antwoorden
- 4,8k weergaven
Hey, Ik ben er echt blij mee dus ik post het hier ook maar eens hehe. De pioneer AHV-3200BT radio met ingebouwde Bluetooth carkit van parrot is eindelijk geplaatst. De orginele KIA stuurwielbediening werkt perfect. En het geluid (muziek - radio) is echt beter dan de orginele radio (omdat je het beter kan afstellen denk ik). Ook de carkit van parrot werkt echt zuiver en veel beter dan gedacht (micro is geplaats aan de achteruitkijk spiegel). Ahja inbouwframe is ook soft touch zoals de rest van de middenconsole. Wat foto's: Het was een eindje rijden voor een belg naar Eindhoven maar de mannen van ACR Eindhoven hebben echt mooi werk geleverd! Bedankt daarvoor.
Laatste antwoord door Bob-Picanto, -
- 34 antwoorden
- 10,3k weergaven
Heren, Wie van jullie heeft ervaring met Kai Internationale Wegenhulp in het buiten land, vervangend vervoer of zelfs een overnachting enz. Ik zou daar meer van willen weten omdat naast mijn Kai Garantie pakket ik zelf nog steeds bij de ANWB zit met allen buiten land optie
Laatste antwoord door Smart, -
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
kan iemand mij vertelen hoe ik mijn telefoon contacten overzet op mijn scherm in mijn kia ceed sw seven? alvast bedankt voor jullie tips
Laatste antwoord door rednAS77, -
- 1 antwoord
- 2k weergaven
Hallo beste kia-rijders. Sinds 1 maand ben ik de trotse bezitter van een zwarte ceed sw. Een fijne auto. E
Laatste antwoord door 1e in Ned, -
- 50 antwoorden
- 8,1k weergaven
Wie is er met de Cee'd SW op vakantie geweest naar Spanje ? Ik ben nml. van plan om naar L'Estartit te gaan deze zomer, maar twijfel wel omdat het +/- 1350 km is ! Iemand hier ervaring mee ?
-
Als mijn mobiel overgaat hoor ik eerst zacht de melodie van de telefoon zelf en dan schakelt die over op bluetooth. Maar dan met een heel pianospel! Allemaal prachtig, maar hoe krijg ik mijn eigen melodie op de Cee'd?
Laatste antwoord door Bas1969, -
- 7 antwoorden
- 1,8k weergaven
In de pro_cee'd se7en kreeg ik een bluetooth error. Na wegklikken van de foutmelding weer succesvol contact gezocht met m'n nokia 6021. Hoe errors ontstaan is mij nog niet duidelijk, ze zijn bijna niet te reproduceren. Het media systeem lijkt zich wel makkelijk te herstellen en loopt niet vast bij een foutmelding. De bluetooth verbindingskwaliteit verschilt en is mede afhankelijk van het mobieltje van de ontvanger. De microfoon zit vrijwel boven je hoofd, erin spreken of langzamer praten kan helpen. Wie nog meer ervaringen met foutmeldingen op hetdisplay of tips om verbindingskwaliteit te verhogen of errors te voorkomen?
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 26 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hey, ik heb begrepen dat je voor goed onderhoud van de wagenlak minimaal 1x in de 3 maanden moet kleien. Stappenplan: 1-Wassen 2-Kleien 3-Lak cleaner 4-Lak polish 5-Waxen Voor de velgen ook weer een apart proces met groffer kleitablet. Wie doet dit om de 3 maanden, of kan 1x per half jaar ook?
Laatste antwoord door Bennie, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Sinds deze week heb ik het volgende probleem met mijn Cee'd SW van begin 2009. Als ik rem gaat de verlichting van het info display/airco/kmstand uit. Dit is bij uitgeschakeld stads- of dimlicht. Schakel ik dimlicht in en rem dan blijft de verlichting van de displays wel werken. Op dat moment werkt mijn cruise controll echter niet. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Een paar maand terug heb ik het probleem 1x gehad, nadat de auto voor een beurt bij de dealer was geweest. Toen ik de volgende dag de dealer wilde bellen was het probleem verdwenen. Nu doet het probleem zich al de hele week voor. De dealer gaf aan de komende drie weken geen tijd te hebben, dus probeer ik het…
Laatste antwoord door avatar, -
- 3 antwoorden
- 1,9k weergaven
Heb net 2 weken pro_cee'd se7en (lease). Auto zelf 2x gewassen, nu zie ik zelf krassen op de zijruit en wat crassen op carrosserie. Ik weet niet of dit er al op zat, door het wassen komt of vandalisme is. Bij aflevering heb ik rond auto gelopen, maar nu met de zon zie je krassen beter op de zwarte lak. Teruggaan naar dealer of krassen melden bij leasemij?
Laatste antwoord door patten, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
RIj zelf pro_cee'd se7en. Tijdens het afspelen van de usb stick kreeg ik de melding dat er gezocht werd naar ipod terwijl ik er geen heb. Tevens trad er een error op. Ik heb de usb eruit gehaald en weer opnieuw aangesloten. Tot op heden gaat het weer goed. Iemand zelfde ervaring gehad?
Laatste antwoord door Smart, -
mappen op usb stick?
door bob- 3 antwoorden
- 3,2k weergaven
heb een aantal mappen op een usb stick gezet nu speelt mijn pro ceed de nummers wel af maar ziet geen mappen dus kan ik niet bladeren door de mappen:stupid: nu de vraag ???? wat gaat er fout
Laatste antwoord door Bennie, -
1.4 of 1.6 motor 1 2 3
door koolmees- 56 antwoorden
- 16,3k weergaven
Ik wil een Cee'd of een Venga gaan kopen en zit hevig te twijfelen tussen een 1,4 en een 1,6 motor. Ik rijd al jaren een 1,6 motor. Heel lang een Daihatsu Applause en nu een Toyota Corolla Sol. Nu zal het misschien een heel persoonlijke keuze zijn, maar heeft iemand daadwerkelijk ervaringen met deze twee motortypes? Ik zie, dat de 1,4 1 seconde langer erover doet om op 100 km te komen, maar hoe is de "trekkracht" voor een inhaalmanoeuvre?
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 28 antwoorden
- 4,9k weergaven
Het valt mij op, dat als ik muziek beluister vanaf USB en ik zet de motor uit de USB-stick blijft doorlopen. Ik dacht eerst, dat dat zou stoppen als ik het portier had afgesloten, maar als ik terugkom zijn er een paar muzieknummers afgespeeld terwijl dus de motor uit stond. Heeft nog iemand deze ervaring en is er wat aan te doen?
Laatste antwoord door Henk.W, -
- 6 antwoorden
- 2k weergaven
Beste forum leden, was vandaag bij de kia dealer voor mijn ouders hun picanto, heb meteen gevraagd wanneer de update komt voor de navi, ze zijn hem deze week aan het testen en hij komt als het goed is volgende week uit nou maar hopen dat dit ook echt waar is:D Gr. Barry
Laatste antwoord door ErikM, -
- 7 antwoorden
- 4,6k weergaven
Bij deze de Nederlandstalige handleiding voor de navigatie in de Se7en uitvoering. http://www.filedropper.com/nlhandleidingnaviceedvenga Mocht de handleiding ergens anders gehost kunnen worden waardoor een directe download link mogelijk is, dan hoor ik dit graag. Laatste nieuws is dat de NL update voor de navigatie volgt in augustus. Zie ook http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=39592&postcount=21 .
Laatste antwoord door Marillion, -
- 9 antwoorden
- 1,8k weergaven
Vanmiddag moest ik een stukkie rijden. Temp: +31. Dus eerste stukkie met de ramen open om de ergste hitte kwijt te raken. Eerst 200 meter woonerf (30 km/h), toen amper een kilometer max. 60 km/h. Dit alles nog steeds met de ramen open. Toen hoorde ik ineens het geluid van een overstort welke in werking kwam. Erg bizar. Ik schrok er zelfs van en dacht dat er iets bij het huis gebeurde waar ik op dat moment langs reed. Maar even later nogmaals, en toen nogmaals.... Het geluid lijkt erg veel op het geluid van een compressor als je de slang afkoppelt. Dat TSSHHHH geluid. Kort en hard. Ik heb meteen de dealer gebeld en het uitgelegd. Die zegt er is geen monteur binnen, kom…
Laatste antwoord door patten, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Ik heb problemen met mijn navigatie en wilde weten of meerdere dit hebben. Het volgende is aan de hand, de gps van de navigatie geeft niet exact de plek aan waar de auto staat maar denk bijvoorbeeld in Frankrijk te staan en soms weer in Duitsland enz..... volgens de dealer kan dit alleen opgelost worden met een update die er 'nog' niet is.
- 2 antwoorden
- 1,3k weergaven
Dit seizoen zal elke week een beroemdheid in een rode Kia Cee'd over het circuit van Top Gear racen! De Kia Cee'd (oftewel Cee "apostrof" d volgens Top Gear) is gekozen als de nieuwe reasonably priced car. Een reactie van UK communications director, Stephen Kitson: Toch wel leuk om elke week de Cee'd op TV te zien .
Kentekenplaat
door PH-ILS- 22 antwoorden
- 3,6k weergaven
Wat me opviel bij de aflevering was dat mijn kentekenplaat voorzien was van plakletters i.p.v. ingeslagen letters, ik vind dit altijd erg mooi staan. Nu heb ik meerdere Kia's gezien de laatste tijd die dat ook hebben. Weten jullie of dit een policy is van Kia Nederland of is dit per dealer verschillend is?
Laatste antwoord door bigwade, -
- 16 antwoorden
- 3,7k weergaven
Zie onderstaaande link betreffende een terugroepactie van Kia voor de Ceed gemaakt tussen 01-04-2008 en 30-03-2009 met ESP on board. http://www.nu.nl/economie/2269616/terugroepactie-kia-ceed-vanwege-remproblemen.html
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 1 antwoord
- 1,1k weergaven
Wie heeft een goed advies voor een dakdrager op de Pro Ceed.
Laatste antwoord door snackey, -
- 7 antwoorden
- 3,6k weergaven
Hallo, Bij mijn nieuwe model Kia C'eed SW, trilt de binnenspiegel nogal. Dit was eerder niet. Ik heb een beetje gekeken naar hoe de spiegel vastzit, en je kan de houder v/d binnenspiegel op een taps toelopend plastic stuk wat dan weer vast zit aan de ruit vaster drukken, dit heb ik gedaan, en het is een stuk beter, maar volgens mij nog niet zoals eerst. Ik moet nog iets van 7000 KM voor mijn eerste beurt, en wil eigenlijk niet speciaal voor die beurt alleen voor de binnenspiegel naar de dealer. Heeft iemand met nieuwe type SW ook al dit " probleem" ? Groet, Jeroen
Laatste antwoord door Leon, -
- 5 antwoorden
- 1,3k weergaven
Goedemorgen, Het is me in een discussie opgevallen dat er nog al verschillen zitten in de versie's van de navigaties die in de Seven uitvoering zit? Je zou toch zeggen dat deze allemaal gelijk moeten zijn.
Laatste antwoord door frankia,