Ceed 1
2006->2012
Alles over de Kia Ceed 1 vind je hier
770 topics in dit forum
-
- 8 antwoorden
- 2,7k weergaven
Vandaag wilde ik eens een ander MP3 cd-tje in de speler doen. Maar.... de knop doet het niet meer.... Eject weigert dienst in alle talen. Iemand hier ervaring mee? Is de radio makkelijk te resetten (zonder accu loskoppelen)? Het probleem heeft gelukkig geen haast en ik moet binnenkort toch nog naar de dealer voor een ISG update. Daar zal ik het uiteraard ook even neerleggen.
Laatste antwoord door patten, -
Afgebroken sleutel
door Mario- 10 antwoorden
- 4,3k weergaven
Hallo, Ik heb sinds oktober vorig jaar een KIA Cee'd. Nu is mijn openklapbare sleutel afgebroken terwijl hij (per ongeluk opengeklapt) in mijn broekzak zat. Ik heb de foto naar KIA opgestuurd, maar zij beweren dat dit geen constructiefout is en dus is de garantie niet van toepassing. Dit heeft mij 178
Laatste antwoord door Kia Fan, -
- 134 antwoorden
- 21k weergaven
Maar helaas:no: g
Laatste antwoord door HobbyRobby, -
Andere stem
door Kia ron- 6 antwoorden
- 1,6k weergaven
Weet iemand hoe je in de navigatie een andere stem kunt selecteren ? er schijnen meerdere stemmen mogelijk te zijn
- 17 antwoorden
- 4,4k weergaven
Hallo, Kent er iemand van jullie de manier om de ISG blijvend uit te zetten. Ik kan hem wel uitzetten, maar dat is slechts van toepassing tijdens de rit. De volgende keer als je opnieuw de wagen gebruikt staat hij weer standaard aan. Groeten, Dirk
Laatste antwoord door gstar, -
- 17 antwoorden
- 9k weergaven
Sinds juni rijdt ik een Kia Cee'd SW, bevalt me tot nu toe prima. Ik heb er een Waxoyl behandeling bij besteld, maar nu vraag ik me af of dit wel uitgevoerd is. Kun je op een of andere manier zien of testen of er wel of geen Waxoyl op zit? Een certificaat heb ik er in ieder geval niet bij gekregen, ik meen dat de dealers dit er wel bij zouden moeten geven?
Laatste antwoord door johannes, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Zojuist gedownload van mykia de langbeloofde update met de Nederlandse taal!
Laatste antwoord door Richard Limburg, -
- 23 antwoorden
- 5,9k weergaven
Vandaag de mail van mijnkia gelezen waarin de zonnegordijnen aangeboden worden: Worden hier de Privacy Shades geleverd? En heeft iemand al ervaring met deze schermen in een ceed sw. Ik zat namelijk in de zomer te twijfelen of ik iets met privacyglas ging doen voor mijn honden die soms achter in de bagageruimte liggen. Met airco kun je de temperatuur best regelen, maar op vakantie kan de zon daar fel toeslaan. Wering van de zonnestralen geeft meer comfort aan mijn honden. Privacyglas vond ik duur en het is dan een folie die kan beschadigen. De gemelde zonnegordijnen zien er goed uit en prijstechnisch goed te doen. Nu ge
Laatste antwoord door gstar, -
- 12 antwoorden
- 2,1k weergaven
Goedendag, Ik ben Jan Breukelman uit Ommen en vanaf komende vrijdag (30-7) de trotse bezitter van de Kia cee`d_SW SE7EN 1.4 CVVT (oil blue)
Laatste antwoord door Kia ron, -
- 51 antwoorden
- 8,9k weergaven
Ja dames en heren, hier ben ik weer. Mijn Kia Ceed 1.6 diesel SW is nog steeds niet geleverd. Ik heb ook een Ceed SW CRDI X-ecutive 115 pK (Pewter Beige) in bestelling staan, maar deze zou na ongeveer 8 weken geleverd worden, de bestelling is in het eerste deel van april gedaan. Inmiddels ben ik terug van vakantie, maar nog geen Ceed binnen. Ik rijd nog steeds in een voorloopauto van de garage, omdat mijn vorige auto behoorlijke schade heeft opgelopen tijdens een aanrijding. Vandaag ben ik maar weer eens gaan vragen, het is per slot van rekening geen pak suiker dat je koopt. Als antwoord kreeg ik, dat er problemen zijn met de levering van de Ceed diesel uitvoeringen e…
Laatste antwoord door Pat, -
- 1 antwoord
- 2,4k weergaven
ff een vraagje. Maandag is de auto weggeweest voor de 1ste beurt. Bij het ophalen hangt er zo'n ding aan je binnenspiegel (dat ook aan de deur van een hotelkamer hangt, kom ff niet op de naam) waarop kort gezegd staat dat er een nieuwe klantenkaart in de auto zit. Dus ik klap mijn zonneklep naar beneden en zie de oude klantenkaart erin zitten, maar wel zo'n lelijk garagekaartje aan de versnellingspook, waarop staat dat de auto bij 30000 km naar de garage moet. Op mijnkia.nl staat dat er:(quote) "De MijnKia Klantenkaart vervangt het smeerkaartje en de KIW-pas Bij elk werkplaatsbezoek ligt een nieuwe, gratis klantenkaart voor u klaar. Ook als uw klantendossier op mijnki…
Laatste antwoord door patten, -
- 1 antwoord
- 1,6k weergaven
Vanaf de eerste dag van aflevering heb ik in het koppelingspedaal bij het opschakelen naar hogere versnellingen, in een bepaald toerengebied, een trilling. Ik heb er iemand van de garage in laten rijden. Hij constateerde het ook, vond het wel een zeer lichte vorm. Ik voel het nadrukkelijker, maar de medewerker van de garage gaf aan dat het niets verontrustends was. Ik kan het voorkomen door bij het opschakelen eerst het gas los te laten (het toerengebied terug te brengen) en dan het koppelingspedaal in te trappen. Hierdoor is het toerengebied dus lager. Op internet staan vergelijkende berichten met de suggestie dat een dergelijke trilling mogelijk door een vliegwiel (dat …
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 36 antwoorden
- 6k weergaven
Dag Mensen, Ik ben nu alweer bijna een week in het bezit van mijn nieuwe Cee'd SW. Wat een heelijke auto is dit. Maar even een update over de carkit van het navigatie systeem. Ik heb het volgende ontdekt: Zowel mijn Touch Daimond 2 als mijn Nokia 6303 synchroniseren redelijke tot goed met de carkit. Echter waren er een 2-tal zaken waar ik rekening mee moest houden: 1. Zorg ervoor dat alle contacten op het geheugen van de telefoon staan en niet op de sim-kaart. 2. Sla de nummers eens op een werk-nummer. Alles wat ik daaronder zet komt in de navigatie. Dus heb ook mobiele nummers daar maar onder gezet en dan werkt het als een zonnetje.
Laatste antwoord door koolmees, -
- 2 antwoorden
- 2,1k weergaven
beste kia rijders vanaf vandaag gaat bij mij steeds als ik stevig rem het lampje van de handrem/rem branden heeft iemand hier ook last van ga morgen wel even naar dealer wnt auto is pas maand oud en 1200 km op teller dus volgens mij kan het niet aan remvloeistof liggen
Laatste antwoord door OutOfFocus, -
- 10 antwoorden
- 4,2k weergaven
Vandaag ging ik mijn banden op spanning brengen omdat we met een vol geladen wagen op vakantie gaan. Alleen toen ik aan de pomp stond zag ik dat er lucht uit moest i.p.v. erbij om de banden op vollast te zetten. er zat voor 2,8 en achter 2,6 in Volgens het kaartje staat voor vollast voor 2,4 en achter 2,6 voor geschreven, maar schijn baar is er iemand enthousiast geweest met de wagen klaar maken? Of ligt dit aan mij en lees ik dit kaartje verkeerd??
Laatste antwoord door hms, -
- 20 antwoorden
- 15,5k weergaven
Het systeem werkt dus niet. Lampje krijg ik ook niet uit. Dit is ontstaan nadat de auto bij de spuiter vandaan kwam. (Achterklep is opnieuw gespoten, nadat iemand zo vriendelijk was er bewust een kras in te zetten). Zou het kunnen zijn dat het ligt aan de spanning van de accu??. Misschien dat ze bij het spuiten of de accupolen hebben losgehaald (?) of een tijd lang de klep open met licht aan?
Laatste antwoord door Niebu, -
- 2 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo kia rijders wat ik nu weer heb meegemaakt slaat alles ! Ik beneen weekend je weg geweest naar een camping bij vrienden Ik kom daar aan en moest mijn pro ceed op een onbewaakte parkeer plaats zetten was er niet blij ! Maar ja ik dacht nou toe dan maar nou naar dat weekend kom ik weer bij mijn auto en wat zie ik tot mijn schrik er zitten allemaal deuken ik mijn dak dus ik loop snel rond mijn auto om te zien dat er nog meer schade was maar dat gelukkig niet ik weer snel naar mijn vriende toe om het te gaan vertellen en die gingen mee kijken en die zijde je moet er mee naar receptie en het verhaal vertelt en je raad nooit wat hij zij dat het mij probleem was wan…
Laatste antwoord door Alex VB, -
- 4 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hoi, ik vraag me af of iemand ook last heeft van verf bladeren op de nis ronding aan de binnezijde van de grijs metalic dakraill (het deel wat aan de auto zit) http://www.kiaclub.nl/gallery/files/1/2/6/9/dak_rail_kia_ceed_sw_425940.jpg (ik heb er 2 van de zelfde foto's geplaatst hoe verwijder ik er 1?) Valt dit onder de kia garantie de auto is nog geen 2 jaar. Je ziet dit soort bladeren ook wel eens op een velg gebeuren.
Laatste antwoord door djeed, -
dvd hoofdsteunen 1 2
door tanja- 32 antwoorden
- 6k weergaven
hallo, kan iemand mij vertellen waar ik het beste dvd hoofdsteuen voor in de cee'd sw kan kopen en van welk merk? en waar ik ze kan laten inbouwen? alvast bedankt
- 5 antwoorden
- 2,4k weergaven
Hallo, Nadat ik mijn Cee'd SW uitzet en ik stap uit hoor ik bijna altijd een metaalachtig "TIK" geluid, ik tank gewoon Euro 95 (dus geen 98 wat zo'n tik kan veroorzaken) Is dit normaal of moet ik een ritje maken naar de garage ?
- 33 antwoorden
- 5,6k weergaven
hallo, hoelang heeft een dealer modig om een invoorraad staande auto rijklaar te maken en het kenteken aan te vragen? alvast bedankt
Laatste antwoord door j.breukelman, -
Prijzen cee'd
door bluff- 3 antwoorden
- 1,3k weergaven
Beste mensen, Al enige tijd ben ik aan het kijken voor de SW en volg ik trouw het forum. Nu ik zaterdag een proefrit ga maken ben ik mij in de prijzen aan het verdiepen. Het 2010 sw ex model kostte in januari nog 19.495. Nu is die prijs in juli (2011 sw ex model) 20.595 geworden. Dit zou komen door de nu standaard ESC. OK, zou kunnen, geen probleem. Maar nu biedt men het zelfde 2010 voorraad model aan met volgens de Kia-site: profijt van extra voordeel. Echter dezelfde auto van januari kost nu 19.795. Heb ik wat gemist het afgelopen half jaar? Is hier een reden voor of zal dit een extra korting gaan opleveren? Gegroet
rubber kapot
door frankia- 9 antwoorden
- 2,5k weergaven
De rubber van de achterklep van mijn Kia Ceed SW is ingescheurd. heeft iemand ervaring om deze te lijmen. graag advies met welk soort lijm of een andere oplossing. Frankia
-
Traveller Pack
door Anne- 5 antwoorden
- 1,5k weergaven
Hallo, Zijn er mensen die ervaring hebben met het Traveller Pack die besteld kan worden op de Cee'D 1.4? Endan met name de Pioneer Avic-f710 bt... Groeten Anne
Laatste antwoord door Anne, -
Zijn er nog C'eed SW rijders (of andere kia gebruikers natuurlijk)die V-power tanken en dit ook echt een verschil vinden maken. Zelf wil ik dit een paar weken uit gaan proberen om te kijken of dit verschil maakt maar graag lees ik ook reacties van andere gebruikers over wat hun bevindingen hierover zijn. Volgens de berichten moet je motor er schoner, stiller en zuiniger van worden, ik ben benieuwd. Grtz. Gstar.
Laatste antwoord door vince!,