Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

e-Niro - Hoe ver kan je er mee rijden?

Ga naar de oplossing Opgelost door Gast MileB,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmiddag stond er op de SOC 481 km met 100% lading...... mijn gemiddelde verbruik tot nu toe over 7300 km is 16.1 Wordt steeds leuker. Helaas vergeten er een foto van te maken

Geplaatst
22 hours ago, Marcello75 said:

Klinkt goed...even voor mij ABPR? En op wat voor laders heb je geladen bij hoeveel KM rij bereik (acculading %), ben wel benieuwd hoe lang je tussenstops waren.

ABPR = A Better Routeplanner

Heenweg: https://abetterrouteplanner.com/index.html?plan_uuid=de432d68-c3b0-40ab-b79a-d43ddc9a5950

Terugweg: https://abetterrouteplanner.com/index.html?plan_uuid=bc7e3c34-4df9-482a-862b-3143010e78d4

In het algemeen werden de stops langer dan hier staat omdat we het combineren met kinderen uitlaten ;-)

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
1 uur terug, Veefer zei:

Vanmiddag stond er op de SOC 481 km met 100% lading...... mijn gemiddelde verbruik tot nu toe over 7300 km is 16.1 Wordt steeds leuker. Helaas vergeten er een foto van te maken

Bij welke snelheden etc?

• Like 1
Geplaatst

Ben een'nette' rijder. De max snelheden. De meeste km op binnen, 80 km en 100 km wegen. Ik vermoed alle evenveel, met wat files. Randstad

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Geplaatst

Vanmorgen 403 km bij 80% accu op de GOM.

In het laadmenu geeft hij nu een tijd aan tot 100% en een voorspelde range van 511, we gaan hert zien. Morgen eens kijken of de 500 wil lukken bij 100%. helaas dalen de temperaturen weer wat na een mooie week. Foto's komen bij meer dan 500.

• Like 1
Geplaatst
On 4/25/2019 at 3:48 PM, Marcello75 said:

Klinkt goed...even voor mij ABPR? En op wat voor laders heb je geladen bij hoeveel KM rij bereik (acculading %), ben wel benieuwd hoe lang je tussenstops waren.

https://abetterrouteplanner.com/

Tja... de tussenstops waren eigenlijk altijd langer dan de bedoeling was. Met kinderen gebeurt dat al snel. In de oorspronkelijke post heb ik de routes neergezet en daar heb ik me aan gehouden. We waren over het algemeen minder leeg dan voorspeld was.

Geplaatst
3 uur geleden, Niro79 zei:

Tja das een droom 500+ km 

Rij veel snelweg en meestal ook redelijk door..

Dus 400km vind ik al heel wat 

Lol Bijna hetzelfde.

Screenshot_20190502-222229_MijnKia[7397].jpg

Geplaatst

In mijn geval 377km. Het mooiste van een elektrische auto is dat het eigenlijk niks uitmaakt je verbruik wanneer je voldoende zonnepanelen hebt aangezien je na een paar jaar - de terugverdientijd - gratis rijdt.

Screenshot_20190505-210911.jpg

Geplaatst
11 uur geleden, Ton van Hout zei:

Het mooiste van een elektrische auto is dat het eigenlijk niks uitmaakt je verbruik wanneer je voldoende zonnepanelen hebt aangezien je na een paar jaar - de terugverdientijd - gratis rijdt.

Da's idd wel mooi als dat kan. Ik zou wel meer panelen willen, maar waar moet ik die laten? Mijn dak ligt echt vol met 21 panelen. Die zijn precies om het thuisgebruik te compenseren.

Zoals niet iedereen de mogelijkheid heeft van een eigen paal bij het huis, zo heeft niet iedereen plek voor voldoende panelen....
Waar láát je al die dingen @Ton van Hout? Heb je een bijgebouw met groot genoeg dak voor zoveel panelen? En dan voldoende in de zon, dus gen bomen die in de weg staan?

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
1 uur terug, Ton van Hout zei:

Dat is 11.46 kWh per 100 km, erg netjes! Wat heb je gedaan om zo zuinig te rijden?

Binnendoor wegen nemen waar vaak max 70 is toegestaan.

Geplaatst

Mijn nieuwe auto zat bij aflevering niet helemaal vol en heb ik de afgelopen nacht natuurlijk eerst helemaal volgeladen. Weliswaar nog vrij maagdelijk, maar dan heeft-ie toch wel een net bereik:

IMG_6091.thumb.jpg.c9fa9cca4f949849953f267fafacb835.jpg

• Like 1
Geplaatst
Op 15-5-2019 om 19:13, Ton van Hout zei:

Dat is 11.46 kWh per 100 km, erg netjes! Wat heb je gedaan om zo zuinig te rijden?

Van de dealer naar huis gereden?:D

• Haha 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...